Dostawa wraz z montażem mebli i krzeseł biurowych oraz tapczanów w 3 pakietach

Publication date 2016-10-20
End date 2016-10-31 09:00:00
Instytucja Gdański Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble,
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 327955 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391120001
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i krzeseł biurowych oraz tapczanów ujętych w 3 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
2.Na przedmiot zamówienia składają się następujące pakiety, opisane szczegółowo w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ:
Pakiet nr 1 - meble biurowe
Pakiet nr 2 - krzesła biurowe
Pakiet nr 3 - tapczany


Opis

meble biurowe krzesła biurowetapczny

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gdański Uniwersytet Medyczny
Ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80210
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel (058) 349 12 23
Fax (058) 349 12 24
Email zp@gumed.edu.pl
Adres strony url www.gumed.edu.pl
Regon 28862700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia https://przetargi.gumed.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://przetargi.gumed.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym Sekcji Zamówień Publicznych budynek nr 1, III piętro, pok. 307 ul. Dębinki 7, 80-211 Gdańsk
Numer referencyjny ZP/89/2016
Rodz zam D
Okres2c 28
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówienia nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe w przypadku zaoferowania produktu własnej produkcji Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą kart katalogowych na oferowany przedmiot zamówienia oraz wypełniony formularz rzeczowo-cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - dokumenty mają umożliwić dokonanie oceny ofert opisanych w rozdz. XIII SIWZ;
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacji: a) gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego; b)ustawowa zmiana procentowej stawki podatku VAT, będzie stanowiła podstawę do zmiany wynagrodzenia brutto i będzie odpowiednio dostosowana aneksem do niniejszej umowy.
Kryt 0 cena brutto
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 31/10/2016
Godz skl 09:00
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)