Dostawa sprzętu techniki biurowej

Publication date 2016-10-31
End date 2016-11-08 12:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 333835 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301210003
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją, uruchomieniem i instruktażem urządzeń techniki biurowej w postaci 7 szt. kserokopiarek z tonerem startowym, dupleksem i dwustronnym podajnikiem dokumentów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ.
Warunki gwarancji i serwisu określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ.
UWAGA! Po dostarczeniu przez Zamawiającego w miejsce użytkowania urządzeń Wykonawca będzie zobowiązany zainstalować sprzęt, uruchomić i przeprowadzić stosowny instruktaż użytkowników – w terminie do 14 dni od daty przesłania powiadomienia przez Zamawiającego. Powiadomienie zostanie przesłane w terminie: do 30 dni od daty dostawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Ulica ul. Mogilska
Nr domu 109
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31571
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 6154860, 6154862
Fax 012 6154887; 6154219
Email zzp@malopolska.policja.gov.pl
Adres strony url http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Regon 35108157000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa terenowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się wyłacznie w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Oferty wnioski dostepne Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP – pok. 101B.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP – pok. 101B.
Numer referencyjny ZP-109/2016
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Po dostarczeniu przez Zamawiającego w miejsce użytkowania urządzeń Wykonawca będzie zobowiązany zainstalować sprzęt, uruchomić i przeprowadzić stosowny instruktaż użytkowników – w terminie do 14 dni od daty przesłania powiadomienia przez Zamawiającego. Powiadomienie zostanie przesłane w terminie: do 30 dni od daty dostawy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia są zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia są zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu wykazania, że oferowane produkty równoważne spełniają wymagania Zamawiającego, zgodnie z § 13.1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: 1) certyfikatów zgodności CE bądź deklaracji zgodności CE – dla każdego z oferowanych typów urządzeń równoważnych; 2) opisów oferowanych produktów równoważnych, potwierdzających, że oferowane zamienniki spełniają wszystkie warunki opisane przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów wskazanych przez Zamawiającego, dołączanie opisów nie jest wymagane. Wymagane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji umowy poprzez przedłużenie terminu dostawy o maksymalnie 14 dni w przypadku opóźnienia powstałego z przyczyn nie lezących po stronie Wykonawcy; 2) asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz co najmniej takiej samej wydajności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go innymi, co najmniej o takich samych parametrach; b) produkty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie nie są dostępne na rynku; c) nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 3) Wynagrodzenia należnego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT; b) cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa niż pierwotnie wskazany w umowie. 4) Miejsca dostawy części/całości przedmiotu umowy lub świadczenie usług gwarancyjnych, poprzez wskazanie innej jednostki Policji na terenie woj. małopolskiego jako miejsca dostawy lub świadczenia usług gwarancyjnych w przypadku jeśli będzie to wynikało z potrzeb Zamawiającego. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności 5. Zmiany o których mowa w ust. 1 i 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
Kryt 0 Wartość brutto całości zamówienia (cena oferty)
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 08/11/2016
Godz skl 12:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)