Zakup środków trwałych do realizacji wdrożenia nowego systemu teleinformatycznego w administracji publicznej
| Publication date | 2016-10-31 |
| End date | 2016-11-09 09:00:00 |
| Instytucja | Powiat Nowosolski |
| Miejscowość | Nowa Sól |
| Województwo | lubuskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 334067 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 302130005 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| They depend on the | |
Przedmiot zamówienia
| 3.1 Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków trwałych na potrzeby Powiatu Nowosolskiego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej 2, Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020. 2) Zakup środków trwałych jest elementem projektu, którego celem jest wdrożenie i uruchomienie zasobów geodezyjnych i kartograficznych w formie elektronicznej dla osób fizycznych, prawnych, administracji i przedsiębiorców . 3) Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 4) Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1; b) Projekty umów : Część 1 i Część 4 – załącznik nr 6A; Część 2 i Część 3 – załącznik nr 6B 3.2 Standard jakościowe: 1) Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowanynie wcześniej niż w I półroczu 2016r., a także musi spełniać wymagania techniczno – funkcjonalne wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Parametry opisane w załączniku nr 1 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno – użytkowe stanowią wymagania graniczne , których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 3.3. Warunki realizacji dostawy: 1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umów, które stanowią załączniki do SIWZ : Część 1 i Część 4 – załącznik nr 6A; Część 2 i Część 3 – załącznik nr 6B 3.4.Gwarancja jakości na oferowany sprzęt 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zaoferowany sprzęt min. 60 - miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. Uwaga: Dodatkowa gwarancja i rękojmia podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w UST.14 SIWZ / Opis kryteriów, (…) /. 2) Zobowiązana Wykonawcy wynikające z gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo opisane w projektach umów, które stanowią załączniki nr 6 A i 6B do SIWZ. 2) Okres gwarancji i rękojmi będzie automatycznie przedłużany o czas trwania zgłoszonych awarii urządzeń. 3.5. Równoważność 3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 4) Jeśli w dokumentach / załącznikach do SIWZ składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi, parametrami użytkowymi, standardami jakościowymi i funkcjonalnymi zawartymi w dokumentach / załącznikach do SIWZ. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami techniczno - użytkowymi, nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentach / załącznikach do SIWZ . 2) Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach 3.5.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Część 1: 30213000 - 5 komputery osobiste ; 30233141-1 Ekrany LCD; 48000000-8 pakiet oprogramowania i systemy operacyjne; Część 2 : 48820000-2 serwer; 48620000-0 systemy operacyjne; Część 3 : 30213300 -8 nadmiarowa macierz niezależnych dysków; Część 4 : 32322000-6 kiosk multimedialny 3.6. Podwykonawstwo 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 2) Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy pzp żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). 3) W przypadku braku powyższych informacji w formularzu oferty, zamawiający uzna iż wykonawca będzie realizował zamówienie osobiście (siłami własnymi).4) Jeżeli Wykonawca zmieni lub zrezygnuje z Podwykonawcy, który jednocześnie jest podmiotem , na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że zaproponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na zasoby którego wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 5) Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą); 6) Pozostałe informacje dotyczące podwykonawstwa zawierają projekty umów, stanowiące załącznik nr 6A i 6B do SIWZ. OpisDostawa zestawu komputerowe - 10szt.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków trwałych na potrzeby Powiatu Nowosolskiego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej 2, Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020. 2) Zakup środków trwałych jest elementem projektu, którego celem jest wdrożenie i uruchomienie zasobów geodezyjnych i kartograficznych w formie elektronicznej dla osób fizycznych, prawnych, administracji i przedsiębiorców . 3) Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 4) Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1; b) Projekty umów : Część 1 i Część 4 – załącznik nr 6A; Część 2 i Część 3 – załącznik nr 6BCzęść 2 – dostawa macierzy dyskowej – 1 szt. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków trwałych na potrzeby Powiatu Nowosolskiego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej 2, Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020. 2) Zakup środków trwałych jest elementem projektu, którego celem jest wdrożenie i uruchomienie zasobów geodezyjnych i kartograficznych w formie elektronicznej dla osób fizycznych, prawnych, administracji i przedsiębiorców . 3) Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 4) Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1; b) Projekty umów : Część 1 i Część 4 – załącznik nr 6A; Część 2 i Część 3 – załącznik nr 6BCzęść 3 – dostawa serwera – 2 szt. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków trwałych na potrzeby Powiatu Nowosolskiego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej 2, Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020. 2) Zakup środków trwałych jest elementem projektu, którego celem jest wdrożenie i uruchomienie zasobów geodezyjnych i kartograficznych w formie elektronicznej dla osób fizycznych, prawnych, administracji i przedsiębiorców . 3) Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 4) Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1; b) Projekty umów : Część 1 i Część 4 – załącznik nr 6A; Część 2 i Część 3 – załącznik nr 6B.Część 4 – dostawa i- kiosku – 9 szt. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków trwałych na potrzeby Powiatu Nowosolskiego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej 2, Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020. 2) Zakup środków trwałych jest elementem projektu, którego celem jest wdrożenie i uruchomienie zasobów geodezyjnych i kartograficznych w formie elektronicznej dla osób fizycznych, prawnych, administracji i przedsiębiorców . 3) Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 4) Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1; b) Projekty umów : Część 1 i Część 4 – załącznik nr 6A; Część 2 i Część 3 – załącznik nr 6B. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 2016 |
| Nazwa | Powiat Nowosolski |
| Ulica | ul. Moniuszki |
| Miejscowosc | Nowa Sól |
| Kod poczt | 67100 |
| Panstwo | Polska |
| Wojewodztwo | lubuskie |
| Tel | 684 586 800 |
| Fax | 684 586 831 |
| przetargi@powiat-nowosolski.pl | |
| Adres strony url | www.powiat-nowosolski.pl |
| Regon | 97077758800000 |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
| Nazwa projektu programu | projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej 2, Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | administracja samorządowa |
| Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
| Dostep dokumentow zamowienia | www.powiat-nowosolski.pl |
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.powiat-nowosolski.pl |
| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
| Wymagane przeslanie ofert inny | forma pisemna |
| Czy podzielone na czesci | Tak |
| Oferty lub wnioski | Maksymalnej |
| Maksymalna liczba czesci | 4 |
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 4 |
| Numer referencyjny | IF.272.18.2016 |
| Rodz zam | D |
| Okres2c | 21 |
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
| Czas | O |
| Informacje na temat katalogow | termin realizacji : 21ni od podpisania umowy ( dotyczy wszystkich części) |
| Okreslenie warunkow | zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. |
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. |
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. |
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
| Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
| Wykaz dokumentow zaswiadczen | W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,Poleganie na zdolnościach innych Wykonawców 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w ppkt. 1 niniejszego punktu wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą Uwaga: Zobowiązanie , o którym mowa powyżej należy złożyć w oryginale . b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5. c) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione pkt 6.3. ppkt 1. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1. lit.a) – c) punktu 6.3. SIWZ, składa dokument lub1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1. lit.a) – c) punktu 6.3. SIWZ, składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem skalania ofert b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem skalania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1 niniejszego punktu zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Uwaga: w przypadku złożenia oświadczenia, należy złożyć je w oryginale.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) – art.23 ust.1 ustawy pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa ppkt 3 i 4 punktu 6.1. SIWZ, składa w oryginale każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 3) Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. 4) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy pzp oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału; 5) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia zwróci się do wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności w art.25 ust.1 ustawy pzp w zakresie wskazanym w pkt. 6.3. |
| Inne dokumenty niewymienione | Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany opis oferowanego towaru stanowiącego załącznik nr 2 A do SIWZ; 3) Oświadczenie , że na dzień składania ofert wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 3 do SIWZ; 4) Oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wg załącznika nr 4 do SIWZ; 5) Dokumenty wymienione w pkt. 5.4. SIWZ– dla wymienionych Części; 6) Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. "5.4.Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dla niżej wymienionych Części : Części 1 : - aktualnego certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego; - aktualnego certyfikatu ISO 14001 lub równoważnego; Część 2: - aktualnego certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego ; - aktualnego certyfikatu ISO 14001 lub równoważnego; Część 3: - aktualnego certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego" |
| Czy wadium | Nie |
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy ograniczenie liczby uczestnikow | Nie |
| Czy obejmuje ustanowienie | Nie |
| Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie |
| Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Możliwość dokonywania istotnych zmian zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawiera załącznik nr 6 A i 6 B do SIWZ. |
| Kryt 0 | Cena |
| Kryt 0p | 60 |
| Czy aukcja | Nie |
| Data skl | 09/11/2016 |
| Godz skl | 09:00 |
| Termin | on |
| Okres liczba dni | 30 |
| Zastosowanie procedury pzp | Tak |
| IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
| Czy uniewaznienie | Nie |