Dostawa oprogramowania antywirusowego, licencji Oracle oraz usługa aktualizacji, upgradów dla systemu Eskulap

Publication date 2016-10-31
End date 2016-11-08 12:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Miejscowość Oława
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego,
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 334117 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 722600005, 487610000
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Dostawa oprogramowania antywirusowego, licencji Oracle oraz usługa aktualizacji, upgradów dla systemu Eskulap, ul. Baczyńskiego 1
2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 3 zadania:
Zadanie nr 1 – Oprogramowanie antywirusowe
Zadanie nr 2 – Licencja Oracle
Zadanie nr 3 – Dostęp do aktualizacji dla systemu Eskulap

3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 2 i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy


Opis

Oprogramowanie antywirusowe - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZLicencja Oracle - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZDostęp do aktualizacji dla systemu Eskulap - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Ulica K. K. Baczyńskiego
Nr domu 1
Miejscowosc Oława
Kod poczt 55-200
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 713011300
Fax 713011312
Email m.zaplotna@zozolawa.wroc.pl
Adres strony url www.zozolawa.wroc.pl
Regon 00030681600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozolawa.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, ul. Baczyńskiego 1 pok 5, 55-200 Oława
Numer referencyjny ZOZ/DZP/PN/33/16
Rodz zam U
Okres2c 24
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 2. Wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: Zadanie nr 1 – 20 000,00 zł Zadanie nr 2 – 15 000,00 zł Zadanie nr 3 – 100 000,00 zł W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w wysokości min. sumy kwot dla tych zadań. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w ust. 2, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zamawiający wymaga dostarczenie tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu 2. Wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: Zadanie nr 1 – 20 000,00 zł Zadanie nr 2 – 15 000,00 zł Zadanie nr 3 – 100 000,00 zł W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w wysokości min. sumy kwot dla tych zadań. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w ust. 2, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych.
Inne dokumenty niewymienione 1) Informację o powstaniu obowiązku podatkowego Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług wykonawca ma obowiązek poinformować o tym Zamawiającego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazuje ich wartość bez kwoty podatku.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 Wymagane jest dostarczenie tego dokumentu – załącznika nr 2
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wykonawca gwarantuje stałe ceny przez okres trwania umowy, z następującymi wyjątkami: - zmiany stawki podatku VAT, wówczas zmianie ulega kwota podatku VAT oraz cena brutto, a cena netto pozostaje bez zmian; - w związku ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie właściwych przepisów o ile zmiana ta wpływa na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Wykazanie wpływu tej zmiany na koszt wykonania zamówienia leży po stronie Wykonawcy i jest możliwe w ciągu 30 dni od wejścia w życie właściwych przepisów (dotyczy Zadania nr 3), - w związku ze zmianą wysokości stawek ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego albo zasad im podlegania o ile zmiany te wpływają na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Wykazanie wpływu tej zmiany na koszt wykonania zamówienia leży po stronie Wykonawcy i jest możliwe w ciągu 30 dni od wejścia w życie właściwych przepisów. (dotyczy Zadania nr 3)
Czy aukcja Nie
Data skl 08/11/2016
Godz skl 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)