Dostawa artykułów nabiałowych do 12 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania ZP-92/WZŻ/2016

Publication date 2016-11-07
End date 2016-11-16 10:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Drożdże

Szczegóły

Numer ogłoszenia 337776 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 155000003, 158980009
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów nabiałowych do niżej wymienionych obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu.
1) Żłobek Nr 1 ul. Lwowska 20 we Wrocławiu
2) Żłobek Nr 2 ul. Zemska 33 we Wrocławiu
3) Żłobek Nr 4 ul. Kłodnicka 25 we Wrocławiu
4) do żłobka Nr 3 ul. Białowieska 2;
5) Żłobek Nr 5 ul. Dokerska 5 we Wrocławiu
6) Żłobek Nr 7 ul. Drukarska 9 we Wrocławiu
7) Żłobek Nr 8 ul. Sądowa 6 we Wrocławiu
8) Żłobek Nr 10 ul. Brodatego 17 we Wrocławiu
9) Żłobek Nr 11 ul. Hubska 39 we Wrocławiu
10) Żłobek Nr 13 ul. Wieczysta 107 we Wrocławiu
11) Żłobek Nr 14 ul. Mulicka 4c we Wrocławiu
12) Żłobek Nr 15 ul. Łukowa 37 we Wrocławiu

2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia to niżej wymienione artykuły nabiałowe, wraz z ich ilościami. Ilości przypadające na każdy żłobek znajdują się w Formularzu asortymentowo-cenowym załączniku nr 2 do SIWZ.

1 Drożdże prasowane 100 g bez konserwantów op 103,00
2 jaja kurze świeże klasy A, kat. L kod systemu chowu - 1 szt 15772,00
3 jogurt naturalny z mleka pasteryzowanego, zawierający żywe kultury bakterii jogurtowych bez konserwantów, nie zawierający wzmacniaczy smaku, substancji żelujących. Opakowanie: w pojemnikach z tworzyw sztucznych (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością). op 668,00
4 jogurt naturalny typu greckiego o zawartości tłuszczu min. 9%, bez konserwantów, żelatyny i innych substancji zagęszczających, mający w składzie tylko mleko, śmietanę i żywe kultury bakterii typowych dla produktu. Opakowanie: w pojemnikach z tworzyw sztucznych (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością) op 454,00
5 kefir naturalny mający w składzie tylko mleko pasteryzowane i żywe kultury bakterii, charakterystyczne dla rodzaju ziaren (grzybków) kefirowych, min.1,5 % tłuszczu. op 135,00
6 masło extra lub osełka bez dodatków roślinnych, o zawartości tłuszczu nie mniejszej niż 82%, nie zawierające barwników i konserwantów. op 1372,00
7 maślanka naturalna min.1,5 % tłuszczu. Uzyskana, jako produkt uboczy przy wyrobie masła ze śmietany pasteryzowanej, zakwaszonej zakwasem czystych kultur maślarskich lub w procesie bezpośredniej fermentacji mleka typowymi kulturami. op 189,00
8 mleko świeże , pasteryzowane, normalizowane 3,2% ,3,5 % tł. bez konserwantów (opakowanie – folia). op 9432,00
9 ser twarogowy półtłusty klasy I, formowany, zawartość tłuszczu 4%, pakowany próżniowo w folię z tworzywa sztucznego (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością). kg 292,00
10 ser żółty, podpuszczkowy dojrzewający, typu holenderskiego, pełnotłusty (zawartość tłuszczu nie mniej niż 45% w s.m.), rodzaj: Gouda, Edamski, W KAWAŁKU w opakowaniu foliowym, bez konserwantów i sztucznych barwników. kg 76,00
11 serek twarogowy w składzie śmietanka, kultury bakterii fermentacji mlekowej bez konserwantów, barwników i ulepszaczy smakowych. Opakowanie - wiaderko 1 kg wykonane z tw0rzywa sztucznego / materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu żywności/ op 145,00
12 śmietana o zawartości tłuszczu nie mniejszej niż 18%, nie zawierająca konserwantów, substancji zagęszczających. Opakowanie jednostkowe: folia z tworzywa sztucznego (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością). op 406,00

2.3.Wymagania szczegółowe, zakres oraz ustalenia organizacyjne związane z przedmiotem zamówienia znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

2.4.Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15500000-3 Produkty mleczarskie, 15898000-9 Drożdże, 03142500-3 Jaja, 15551300-8 Jogurt, 15530000-2 Masło, 15511100-4 Mleko pasteryzowane, 15542100-0 Ser twarogowy, 15540000-5 Produkty serowarskie, 15512000-0 Śmietana.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Ulica ul. Fabryczna
Nr domu 15
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 53-609
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel +4871 365 03 46
Fax +4871 365 03 47
Email przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony url (http://www.bip.wzz.wroc.pl).
Regon 021545051
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja (http://www.bip.wzz.wroc.pl).
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław Sekretariat (pierwsze piętro),
Numer referencyjny ZP-92/WZŻ/2016
Rodz zam D
Okres2c 30/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał min. 1 dostawę artykułów nabiałowych o wartości min. 9.000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody, określające, że dostawa została wykonana należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty załącznik nr 1 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Formularz asortymentowo-cenowy – wg załącznika nr 2 do SIWZ; 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U.2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: Kwota wadium w zł 600,00 (słownie: sześćset złotych 00/100) Wymagania dotyczące wadium szczegółowo zostały opisane w rozdz. 13 SIWZ.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru w sytuacji: a) zamiany ilości danego rodzaju produktu na inny objęty niniejszą umową, z zastrzeżeniem, że cena wynikająca z postanowień umowy nie może ulec zwiększeniu. O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian, a Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania (co najmniej faksem) przyjęcia powyższego do realizacji. b) obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy spowodowanego rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy (§1 ust. 3). W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone. c) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), 2)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 4.Zmiany o których mowa w ust. 3 wymagają pisemnego powiadomienia.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 16/11/2016
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Licytacja etapy 1
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)