Systematyczne dostawy mięsa, wędlin i drobiu  do DPS Brańszczyk w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.

Publication date 2016-11-14
End date 2016-11-22 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Brańszczyk
Województwo mazowieckie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 341816 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 151100002, 151120006
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Systematyczne dostawy mięsa, wędlin i drobiu  do DPS Brańszczyk w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości opisano w załączniku
nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Dom Pomocy Społecznej
Ulica ul. Jana Pawła II
Nr domu 65
Miejscowosc Brańszczyk
Kod poczt 07221
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 0-29 6794220
Fax 0-29 7421414
Email zamowienia@dpsbranszczyk.pl
Adres strony url www.dpsbranszczyk.pl
Regon 29606400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.dpsbranszczyk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsbranszczyk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty można złożyc osobiście w sekretariacie DPS, przesłać przesyłką kurierską lub listem poleconym
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk
Rodz zam D
Okres2c 01/01/201731/12/2017
Szacunkowa wart zam calosc 125888.27
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Wykonawca powinien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia wynikającą z aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(zał. Nr 3), będzie ocenione jako spełnienie w/w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(zał. Nr 3), będzie ocenione jako spełnienie w/w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełnia warunek jeśli w okresie ostatnich 3 lat, wykonał przynajmniej dwa zamówienia polegające na dostawie mięsa, wędlin i drobiu, o wartości brutto minimum 120 000,00 zł dla każdego zamówienia, wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te wykonane zostały należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw są: poświadczenie, oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(zał. Nr 3), a Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego - wykaz wykonanych dostaw ( załącznik nr 6).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust 5 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych . Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia, dokument ten składa każdy z nich;
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(zał. Nr 3
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Wykonawca na potwierdzenie doświadczenia w dziedzinie wskazanych wyżej dostaw przedstawi zaświadczenie, że w okresie ostatnich 3 lat, wykonał przynajmniej dwa zamówienia polegające na dostawie mięsa, wędlin i drobiu, o wartości brutto minimum 120 000,00 zł dla każdego zamówienia, wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te wykonane zostały należycie. 2.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, posiadać musi decyzję, wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zezwalającą na obrót żywnością (potwierdzającą sprawowanie nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP). Poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, kserokopię tej decyzji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanych dokumentów. 3. Wykonawcy, będący producentami oferowanych przez siebie wyrobów, zobowiązani są posiadać decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, zezwalającą na produkcję artykułów pochodzenia zwierzęcego, której poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanych dokumentów.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadkach: a) zmiana danych Wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, b) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji artykułów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiednich artykułów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż artykuły objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, c) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mogą ulec zmianie terminy sukcesywnych dostaw objętych niniejsza umową. d) nastąpi ustawowa zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT, lub w przypadku zmian cen korzystnych dla Zamawiającego.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 22/11/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Zamawiający prosi o sporządzenie oferty w języku polskim
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy przedstawia załącznik nr 7 do SIWZ. W jej treści, podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia.
IV 6 5 Nie
Wym zab umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)