„Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej w Dobrem”- GKI 271.17.2016
Publication date | 2016-11-16 |
End date | 2016-11-24 12:00:00 |
Instytucja | Gmina Dobre |
Miejscowość | Dobre |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 343918 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 158000006, 151311305 |
Adres strony internetowej siwz | |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z rodzajem i ilością asortymentu stanowiący przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 1. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. 3. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP (z ang. Good Hygienic Practice) - Dobrej Praktyki Higienicznej) dotyczące głównie: 1) świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, miodu, ryb, oraz przy dostawie jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli; 2) dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. 4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczoną żywność w zakresie jakości. Okres gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym w stosownych normach. 6. Wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtowo- ilościowy i jest obliczane na podstawie ryczałtowych cen jednostkowych (ofertowych) oraz ilości dostarczanej żywności. 7. Formularz ofertowy przedstawia ilość asortymentu, jako szacunkowe odniesienie do planowanych zakupów w 2017r. 8. Zamawiający gwarantuje zakup 50 % asortymentu wykazanego w Opisie przedmiotu zamówienia, jednocześnie korzysta z prawa opcji zakupu w ramach umowy i cen ofertowych do 50 % ponad asortyment wskazany w każdej części zamówienia. 9. Zamawiający nie jest zobligowany do zamówienia wszystkich pozycji asortymentu. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrane części zamówienia. Część I Różne produkty spożywcze, wędliny, drób, produkty mleczarskie, owoce, warzywa i podobne produkty W przypadku wędlin, drobiu, pieczywa, nabiału - dostawa wraz z wniesieniem we wskazane miejsce codziennie do godz. 6.00 po złożeniu zamówienia przez pracownika stołówki w formie elektronicznej lub faksem do godz. 13.00 dnia poprzedniego W przypadku owoców i warzyw - dostawa wraz z wniesieniem we wskazane miejsce codziennie do godz. 5.30 po złożeniu zamówienia przez pracownika stołówki w formie elektronicznej lub faksem do godz. 13.00 dnia poprzedniego W przypadku różnych produktów spożywczych - dostawa wraz z wniesieniem we wskazane miejsce: dwa razy w miesiącu do godz. 6.00 w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia przez pracownika stołówki w formie elektronicznej lub faksem. Uwaga: Owoce i warzywa muszą być bez śladów zepsucia, pleśnienia, świeże, niezwiędnięte Część II Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Dostawa wraz z wniesieniem we wskazane miejsce codziennie do godz. 5.30 po złożeniu zamówienia przez pracownika stołówki w formie elektronicznej lub faksem do godz. 13.00 dnia poprzedniego Część III Pieczywo Dostawa wraz z wniesieniem we wskazane miejsce codziennie do godz. 6.00 po złożeniu zamówienia przez pracownika stołówki w formie elektronicznej lub faksem do godz. 13.00 dnia poprzedniego OpisRóżne produkty spożywcze, wędliny, drób, produkty mleczarskie, owoce, warzywa i podobne produktyW przypadku wędlin, drobiu, pieczywa, nabiału - dostawa wraz z wniesieniem we wskazane miejsce codziennie do godz. 6.00 po złożeniu zamówienia przez pracownika stołówki w formie elektronicznej lub faksem do godz. 13.00 dnia poprzedniego W przypadku owoców i warzyw - dostawa wraz z wniesieniem we wskazane miejsce codziennie do godz. 5.30 po złożeniu zamówienia przez pracownika stołówki w formie elektronicznej lub faksem do godz. 13.00 dnia poprzedniego W przypadku różnych produktów spożywczych - dostawa wraz z wniesieniem we wskazane miejsce: dwa razy w miesiącu do godz. 6.00 w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia przez pracownika stołówki w formie elektronicznej lub faksem. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Dostawa wraz z wniesieniem we wskazane miejsce codziennie do godz. 5.30 po złożeniu zamówienia przez pracownika stołówki w formie elektronicznej lub faksem do godz. 13.00 dnia poprzedniego Pieczywo Dostawa wraz z wniesieniem we wskazane miejsce codziennie do godz. 6.00 po złożeniu zamówienia przez pracownika stołówki w formie elektronicznej lub faksem do godz. 13.00 dnia poprzedniego |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Gmina Dobre |
Ulica | ul. Tadeusza Kościuszki |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Dobre |
Kod poczt | 05307 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 257 571 190 |
Fax | 257 571 190 |
urzad@gminadobre.pl | |
Adres strony url | http://www.gminadobre.pl/, |
Regon | 71158265800000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | administracja samorządowa |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | http://www.gminadobre.pl/, |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://www.gminadobre.pl/, |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | w formie pisemnej |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Gmina DOBRE ,ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre |
Numer referencyjny | GKI 271.17.2016 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 02/01/201731/12/2017 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Nie |
Kryt 0 | cena |
Kryt 0p | 60 |
Data skl | 24/11/2016 |
Godz skl | 12:00 |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |