Dostawa mebli biurowych w podziale na zadania

Publication date 2016-11-18
End date 2016-11-28 12:00:00
Instytucja Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 346777 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych w podziale na zadania zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ stanowiącym formularz asortymentowo – cenowy.
Zadanie nr 1 – Szafy boksowe do pokoju socjalnego
Zadanie nr 2 – Szafki kuchenne stojące wraz z blatem
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia).
Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
2. Wspólny słownik zamówień (kod CPV): 39.13.00.00-2 Meble biurowe.
3. Zamówienie obejmuje również transport do siedziby Zamawiającego, montaż, transport do miejsca zainstalowania, przekazanie do użytkowania. Utylizacja opakowań po dostarczonych meblach należy do Wykonawcy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Zestawienie parametrów technicznych (dotyczy zadania nr 1 i nr 2). Należy go wypełnić wpisując odpowiedź tak lub nie lub oferowany parametr. Brak wypełnienia jakiegokolwiek parametru skutkuje odrzuceniem oferty.
5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2016), zgodny z wyspecyfikowanym, kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
6. Oferowany przedmiot zamówienia stanowić będzie pierwsze wyposażenie nowego pawilonu nr 9.
7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Musi posiadać aktualne polskie lub obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia, atesty higieniczne, o ile są prawem wymagane.
8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia karty gwarancyjne.
9. Miejsce realizacji: siedziba Szpitala Wolskiego, pawilon nr 9

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Zestawienie parametrów technicznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Zestawienie parametrów technicznych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica Kasprzaka
Nr domu 17
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 01-211
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 38 94 808
Fax 22 38 94 922
Email JSkonieczna@wolski.med.pl
Adres strony url www.wolski.med.pl
Regon 011035381
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.wolski.med.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wolski.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna zgodnie z wymogami SIWZ
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Maksymalnej
Maksymalna liczba czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wolski i. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 02-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17, pawilon nr 2kancelaria Główna
Numer referencyjny EP/69/2016
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia wymagań Zamawiajacego należy przedłożyć: 1) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone w SIWZ, że do realizacji przedmiotu zamówienia użyje materiałów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie RP oraz dopuszczające do stosowania w placówkach służby zdrowia, że gotowy wyrób posiada atesty higieniczne oraz posiada certyfikat CE lub deklarację zgodności producenta (według wzoru Załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) wypełnione zestawienie parametrów technicznych stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ, 2) formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wypełniony formularz asortymentowo – cenowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), 5) oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, 6) dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu wyszczególnionego w pkt 13.7 ppkt 3, do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujacych dokumentów: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W związku z regulacją art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania następujących zmian w umowie: 1) w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub 2) w sytuacji, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, Strony dopuszczają następujące zmiany umowy: 1) wydłużenie terminu gwarancji, o której mowa w § 5 umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 umowy, 2) wprowadzenia wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 3) zmianę sposobu realizacji umowy, 4) zmianę terminu realizacji umowy z powodów leżących po stronie Zamawiającego.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 28/11/2016
Godz skl 12:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)