Dostawa sprzętu komputerowego.

Publication date 2016-11-23
End date 2016-12-01 10:15:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 349743 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Ulica ul. Siemiradzkiego
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60763
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 618 668 821
Fax 061 8646314, 8660922
Email biuro@poznan.gddkia.gov.pl
Regon 1751157500000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy Tak
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl Tak
Czy przeprowadza wapolnie Tak
Czy przeprowadza zamawiajacy z eu Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa centralna
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Siemiradzkiego 5a; 60-763 Poznań
Numer referencyjny O.PO.D-3.2414.118.2016
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 01/12/2016
Godz skl 10:15
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Termin realizacji określony w sekcji II.8 stanowi kryterium oceny ofert, szczegółowo opisany w SIWZ. Wykonawca może zaproponować termin wykonania zamówienia w pełnych dniach, tj. 7 lub 10, lub 14 dni.
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)