Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy – z podziałem na zadania - części I – VIII
Publication date | 2016-11-30 |
End date | 2016-12-08 12:00:00 |
Instytucja | Gmina Czernica |
Miejscowość | Czernica |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 354712 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 151000009, 151311305 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy, ul. Św. Brata Alberta Chmielowskiego 9, 55-003 Czernica. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: części I – VIII, w ramach, których dopuszcza się składanie ofert częściowych, w tym: Część I dostawa mięsa i produktów mięsnych Część II dostawa różnych artykułów żywnościowych Część III dostawa produktów mleczarskich Część IV dostawa warzyw, owoców świeżych Część V dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich Część VI dostawa mrożonych warzyw i owoców, dżemów oraz ryb mrożonych Część VII dostawa jaj Część VIII garmażerka świeża 2. Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia publicznego na „Dostawę artykułów żywnościowych do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy – z podziałem na zadania: części I – VIII”. 3. Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. Jest to uzasadnione zmienną liczbą osób korzystających ze stołówki w Publicznym Gimnazjum Nr 1 w Czernicy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw o 30% w przypadku, jeśli w trakcie realizacji zawartej w wyniku postępowania umowy, zmieni się liczba osób korzystających ze stołówki w Gimnazjum. 5. W ramach zadań: części I – VIII Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia podwykonawcom fragmentu z ustalonych części zamówienia. 6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, tekst jedn. (Dz. U. 2010 r. Nr 136, poz. 914, ze zm.) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy, ul. Św. Brata Alberta Chmielowskiego 9, 55-003 Czernica w dniach i godzinach opisanych w załączniku Nr 1 do SIWZ, na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności zgodnie obowiązującymi przepisami, jak również do rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego magazynach. Upoważnieni pracownicy będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo – wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzenia zgodności cen z formularzem cenowym. 8. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. Zamówienia produktów będą składane z minimum jednodniowym wyprzedzeniem telefonicznie, faksem, elektronicznie lub w czasie bieżącej dostawy, na dostawę następną. Zamówienia dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego. Dokładny termin dostawy towaru do szkoły będzie określał Zamawiający. Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w świeże artykuły spożywcze, Zamawiający wymaga, aby produkty będące przedmiotem zamówienia posiadały ważne terminy przydatności do spożycia zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ, bez wad fizycznych i jakościowych, w nienaruszonych opakowaniach oraz z cechami podanymi w SIWZ. Dostarczone produkty spożywcze muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno – epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Dostarczane produkty spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego. 10. Dostarczone produkty spożywcze muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę. Dostawy mięsa i przetworów mięsnych powinny odbywać się w zamknięty opakowaniach, lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych. Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Produkty spożywcze powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających znaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Mrożonki mają być dostarczane w formie nie rozmrożonej. 11. Faktura zbiorcza stanowiąca podstawę płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia w danym miesiącu musi być przedłożona do Zamawiającego do 7 dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni. Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty złożenia faktury. Wynagrodzenie za zrealizowane dostawy w danym miesiącu stanowić będzie sumę iloczynów kwot jednostkowych z oferty Wykonawcy i ilości dostarczonego asortymentu. 12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie, wadliwy towar zostanie zwrócony tym samym transportem. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (w tym samym dniu do godziny 14:00) do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. W przypadku powtarzającej się (powyżej 5 razy) niezgodności jakościowej lub ilościowej dostarczanego towaru z wymogami w specyfikacji Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy z Wykonawcą bez ponoszenia konsekwencji z tego tytułu. W przypadku niedostarczenia towaru z uzasadnionych przyczyn, Wykonawca na piśmie potwierdza Zamawiającemu zaistnienie takiego zdarzenia, co spowoduje możliwość dokonania jednorazowego zakupu u innego kontrahenta. 13. Poprzez dostawę wadliwej partii towaru rozumie się w szczególności: a. dostarczenie żywności, której parametry nie odpowiadają parametrom jakościowym wymienionym w SIWZ, b. dostarczenie żywności nieświeżej, c. dostarczenie żywności o zbyt krótkim terminie przydatności do spożycia dla danego asortymentu, d. dostarczenie żywności w uszkodzonych opakowaniach jednostkowych 14. Cena jednostkowa brutto może ulec zmianie w przypadku wprowadzenia innej stawki VAT, dokonanej w oparciu o zmianę przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 15. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.) Informacje powyższe należałoby uwzględnić przy sporządzaniu oferty! 15. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy (stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) na okres realizacji zamówienia i przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnienia min 1 osoby na umowę o pracę w ½ wymiaru pracy w zakresie realizacji zamówienia. 2) Termin i okres zatrudnienia: Zatrudnienie osoby wskazanej w pkt 1, przy realizacji zamówienia nastąpi nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty rozpoczęcia realizacji zamówienia wskazanej w umowie i powinno trwać do końca upływu terminu realizacji zamówienia. 3) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną do wykonywania czynności, o których mowa w pkt 1 lub przez pracodawcę, przed zakończeniem tego okresu, wykonawca zatrudni na to miejsce, także na umowę o pracę, inną osobę, która będzie spełniała warunki udziału w postępowaniu i będzie mogły wykonywać powierzone czynności. 4) Sposób dokumentowania zatrudnienia osóby, zatrudnionej do wykonywania czynności, o których mowa w pkt 1. a) Wykonawca, na etapie wykonywania zamówienia, przedstawia niezwłocznie (w terminie nie dłuższym niż do 3 dni roboczych) Zamawiającemu – na jego każde żądanie – kopię umówy o pracę lub deklarację zgłoszenia do ZUS. b) Wykonawcy, w przypadku określonym w pkt 3, niezwłocznie – nie później niż do 3 dni roboczych od zaistnienia zdarzenia rozwiązania stosunku pracy – informuje Zamawiającego. 5) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Przedstawiciel Wykonawcy ma obowiązek posiadania listy obecności osoby, o której mowa w pkt 1 i na każde żądanie Zamawiającego, niezwłocznie (w terminie nie dłuższym niż do 3 dni robocze) przekazywać Zamawiającemu potwierdzoną kopię listy obecności. b) Niespełnienie wymagań uprawnia Zamawiającego do naliczenia kary umownej w wysokości ¼ minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdy przypadek: – niespełnienia wymagań, o których mowa w pkt 1 i 3, lub – niedostarczenia żądanych dokumentów, o których mowa w pkt 4. Opis1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i rozładunek mięsa i produktów mięsnych dla Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy, ul. Św. Brata Alberta Chmielowskiego 9, 55-003 Czernica zgodnie z poniższą tabelą zawierającą wykaz asortymentowo-ilościowy.Lp. Nazwa produktu spożywczego Jednostka miary Ilość szacunkowa 1 2 3 4 1. Boczek parzony kg 85 2. Filet z indyka kg 150 3. Harnasiówka drobiowa kg 10 4. Karkówka wieprzowa surowa, bez kości kg 120 5. Kiełbasa krakowska sucha kg 5 6. Kiełbasa szynkowa wieprzowa kg 10 7. Kiełbasa śląska kg 120 8. Kiełbasa żywiecka podsuszana kg 4 9. Kiełbasa żywiecka wieprzowa kg 5 10. Łopatka wieprzowa surowa, bez kości kg 940 11. Masarski Stragan Pajda kg 10 12. Mięso gulaszowe z indyka kg 190 13. Parówki z szynki kg 265 14. Piersi bez kości z kurczaka kg 255 15. Pierś z indyka wędzona kg 5 16. Podudzie z kurczaka kg 60 17. Polędwica drobiowa kg 9,5 18. Polędwica miodowa kg 3,5 19. Polędwica sopocka kg 4,5 20. Polędwiczki wieprzowe surowe kg 100 21. Porcje rosołowe z kurczaka szt. 320 22. Przedudzie z indyka trybowane kg 150 23. Przedudzie z kurczaka trybowane bez skóry kg 60 24. Przedudzie z kurczaka trybowane ze skórą kg 60 25. Schab bez kości kg 282 26. Schab biały kg 6 27. Schab cygański kg 4 28. Słonina kg 40 29. Sucha z fileta drobiowego kg 12 30. Szynka świeża (kulka) kg 125 31. Szynka wędzona drewnem kg 3,5 32. Szynka wieprzowa tradycyjna kg 28 33. Szynka z piersi kurczaka kg 6 34. Udo z kurczaka kg 230 35. Udko z kurczaka trybowane kg 100 36. Udziec z kurczaka kg 190 37. Wątróbka z indyka kg 90 38. Wołowina górna, zrazowa kg 80 2. Nazwa i kody CPV odpowiadające przedmiotowi zamówienia: 15 10 00 00 – 9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, 15 13 11 30 - 5 Wędliny 3. Przewidywana częstotliwość dostaw: 5 razy w tygodniu, poniedziałek – piątek, nie później niż do godz. 7.00 rano, zawsze po złożeniu zamówienia telefonicznie bądź osobiście u dostawcy. 4. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 5. Faktura za towar dostarczony w danym miesiącu musi być przedłożona do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni 6. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomb. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. 7. Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca co najmniej następujące dane: a. nazwę produktu, b. termin przydatności do spożycia, c. nazwę dostawcy – producenta, adres, d. warunki przechowywania, e. oznaczenie partii produkcyjnej, f. oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i rozładunek różnych artykułów żywnościowych dla Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy, ul. Św. Brata Alberta Chmielowskiego 9, 55-003 Czernica zgodnie z poniższą tabelą zawierającą wykaz asortymentowo-ilościowy. Lp. Nazwa produktu spożywczego Jednostka miary Ilość szacunkowa 1 2 3 4 1. Chrupsy plasterki jabłka, op. 20 g szt. 2 500 2. Ciasteczka owsiane z żurawiną, op. 33 g szt. 400 3. Ciasteczka z siemieniem lnianym, op. 30 g szt. 300 4. Cukier biały, sypki, op. papierowe 1 kg kg 570 5. Cukier wanilinowy op. 20 g szt. 30 6. Dżem malinowy niskosłodzony, słoik op. 280 g szt. 18 7. Dżem truskawkowy niskosłodzony, słoik op. 280 g szt. 48 8. Dżem z czarnej porzeczki , słoik op. 280 g szt. 48 9. Fasola Jaś drobna lub średnia op. 0,5 kg kg 140 10. Groch łuszczony, połówki op. 0,5 kg kg 90 11. Herbata czarna op. 100 szt. szt. 12 12. Herbata czarna, torebki, 100 saszetek, op. 131 g szt. 15 13. Herbata owocowa 35 torebek, op. 63 g szt. 45 14. Herbata owocowa op. 25 szt. op. 120 15. Kakao o obniżonej zawartości tłuszczu, op. 300 g szt. 25 16. Kasza gryczana op. 1 kg lub 5 kg kg 110 17. Kasza jaglana op. 1 kg szt. 95 18. Kasza jęczmienna op. 1 kg kg 150 19. Kasza manna op. papierowe 0,5 kg kg 30 20. Kasza orkiszowa op. 1 kg szt. 60 21. Kasza pęczak op. papierowe 1 kg szt. 60 22. Kawa zbożowa Inka rozpuszczalna, op. 200 g szt. 14 23. Keczup łagodny Pudliszki lub równoważne pod względem walorów smakowych. zawartość konc .pomid. min. 38% op. 470 g szt. 22 24. Koncentrat buraczany w płynie, op. 1 litr szt. 80 25. Koncentrat pomidorowy 30 % Pudliszki lub równoważne pod względem walorów smakowych, koloru i konsystencji – ok. 200 g i 950 g szt. 950 26. Konserwa tuńczyk w sosie własnym op. 185 g szt. 80 27. Kostki rosołowe, drobiowe, op. 180 g szt. 20 28. Krem czekoladowy szt. 18 29. Kukurydza konserwowa, puszka op. 340 g. szt. 40 30. Kwasek cytrynowy, op. 20 g szt. 80 31. Majonez dekoracyjny Winiary lub równoważne pod względem walorów smakowych, zawart. żółtka min 0,6 %, tłuszcz 80 % op. 500 ml i 700 ml szt. 60 32. Makaron (gwiazdeczki dwujajeczny) op. 0,5 kg. szt. 40 33. Makaron (świderki, nitka, muszelka) op. 0,5 kg. kg 833 34. Makaron (świderki, pióra, muszelka duża) op. 400 g szt. 500 35. Makaron łazankowy op. 500 g szt. 150 36. Makaron pełnoziarnisty op. 500 g szt. 150 37. Makaron wstążeczki op. 500 g szt. 120 38. Mąka kukurydziana op. 400 g szt. 60 39. Mąka pszenna wrocławska, op. papierowe 1 kg kg 220 40. Miód pszczeli naturalny op. 1 l szt. 10 41. Miód pszczeli naturalny op. 350 g szt. 30 42. Musztarda stołowa, op. 210 g szt. 10 43. Ogórek konserwowy op. 850 g szt. 60 44. Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia, op. 1 litr, butelka plastikowa gat. I szt. 320 45. Olej słonecznikowy op. 1 litr, butelka plastikowa gat. I szt. 30 46. Oliwa z oliwek extra vergine op. butelka szklana 1 l szt. 100 47. Płatki kukurydziane pełnoziarniste, op. 0,5 kg kg 50 48. Pomidory suszone op. 230 g (100 % suszonego pomidora) szt. 50 49. Powidła węgierkowe, słoik op. 290 g szt. 20 50. Przyprawa bazylia op. 20 g szt. 90 51. Przyprawa cynamon op. 20 g szt. 30 52. Przyprawa do kurczaka, op. 20 g szt. 150 53. Przyprawa do mięsa mielonego, op. 20 g szt. 30 54. Przyprawa do ryb op. 20 g szt. 60 55. Przyprawa do wieprzowiny, op. 20 g szt. 100 56. Przyprawa liść laurowy op. papierowe 6 g szt. 100 57. Przyprawa majeranek op. papierowe 8 g szt. 110 58. Przyprawa papryka słodka, op. papierowe 20 g szt. 150 59. Przyprawa pieprz czarny op. papierowe min. 20 g szt. 160 60. Przyprawa pieprz ziołowy op. 20 g szt. 80 61. Przyprawa w płynie op. 960 g szt. 220 62. Przyprawa warzywna do potraw w postaci proszku typu Vegeta Natur, op. 150 g szt. 200 63. Przyprawa warzywna do potraw w postaci proszku typu Vegeta Natur, op. 300 g szt. 450 64. Przyprawa ziele angielskie op. papierowe 40 g szt. 80 65. Przyprawa zioła prowansalskie op. 20 g szt. 90 66. Ryż op. papierowe 1 kg, gat. I kg 300 67. Ryż paraboliczny op. papierowe 1 kg, gat. I kg. 150 68. Soczek owocowy z rurką op. 0,2 litra szt. 1500 69. Sos do spaghetti op. papierowe 44 g szt. 250 70. Sosy pieczeniowe (ciemny, jasny, myśliwski) op. 38 gr szt. 500 71. Sól jodowana, morska op. foliowe 0,5 kg kg 150 72. Syrop owocowy, op. 1 litr szt. 6 73. Szczaw konserwowy siekany op. 295 g szt. 300 74. Szczaw konserwowy siekany op. 900 g szt. 50 75. Zacierka op. foliowe 500 g szt. 100 76. Zupy w proszku (żurek, barszcz biały, borowikowa, pieczarkowa) op. papierowe 65 g szt. 600 77. Żurek torebka, op. papierowe 67 g szt. 360 78. Żurek zakwas naturalny na mące żytniej, butelka poj. 0,5 l szt. 500 UWAGA : Podana przez zamawiającego ilość odnosi się do wymienionego w opisie produktu netto i nie uwzględnia wagi opakowania, zalewy, przypraw 2. Nazwa i kody CPV odpowiadające przedmiotowi zamówienia: 15 80 00 00 – 6 Różne produkty spożywcze, 15 40 00 00 – 2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, 15 60 00 00 – 4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych. 15 33 20 00 – 4 Przetworzone owoce i orzechy 3. Przewidywana częstotliwość dostaw: 3 razy w tygodniu, zawsze po złożeniu zamówienia telefonicznie bądź osobiście u dostawcy. 4. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule. 5. Faktura za towar dostarczony w danym miesiącu musi być przedłożona do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i rozładunek produktów mleczarskich dla Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy, ul. Św. Brata Alberta Chmielowskiego 9, 55-003 Czernica zgodnie z poniższą tabelą zawierającą wykaz asortymentowo-ilościowy. Lp. Nazwa produktu spożywczego Jednostka miary Ilość szacunkowa 1 2 3 4 1. Jogurt naturalny, op. 1 kg szt. 50 2. Jogurt naturalny, op. 150 g szt. 2010 3. Jogurt naturalny, op. 370 g szt. 850 4. Jogurt owocowy, z kawałkami owoców, opakowanie kubeczek plastikowy o pojemności 150 g szt. 1000 5. Margaryna op. 250 g szt. 110 6. Masło osełkowe, op. 300 g szt. 850 7. Mleko pasteryzowane, homogenizowane o zawartości tłuszczu min 2 %, op. karton 1 litr szt. 1000 8. Ser puszysty naturalny, op. 150 g szt. 20 9. Ser żółty łagodny, krojony, op. 150 g szt. 180 10. Ser żółty pakowany, op. 400 g szt. 25 11. Serek kanapkowy, op. 150 g szt. 220 12. Serek twarogowy, śmietankowy z ziołami, z warzywami "puszysty" opakowanie o pojemności 150 g szt. 30 13. Śmietana o zawartości tłuszczu 12%, opakowanie plastikowe o pojemności 400 ml szt. 2 300 14. Twaróg półtłusty kg 300 2. Nazwa i kody CPV odpowiadające przedmiotowi zamówienia: 15 50 00 00-3 - produkty mleczarskie 3. Przewidywana częstotliwości dostaw: 3 razy w tygodniu najpóźniej do godz. 7.00 rano, zawsze po złożeniu zamówienia telefonicznie bądź osobiście u dostawcy. 4. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 5. Produkty winne być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86050, PN-66/A-86233, PN- 68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300. 6. Faktura za towar dostarczony w danym miesiącu musi być przedłożona do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i rozładunek świeżych warzyw i owoców dla Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy, ul. Św. Brata Alberta Chmielowskiego 9, 55-003 Czernica zgodnie z poniższą tabelą zawierającą wykaz asortymentowo - ilościowy. Lp. Nazwa produktu spożywczego Jednostka miary Ilość szacunkowa 1 2 3 4 1. Banan owoc kg 400 2. Brzoskwinia owoc kg 100 3. Buraki czerwone tarte kg 280 4. Cebula bez szczypioru kg 370 5. Cebula czerwona kg 80 6. Chrzan tarty słoik, op. 160 g szt. 30 7. Cukinia kg 40 8. Cytryna kg 10 9. Czosnek w główkach kg 40 10. Gruszka owoc kg 700 11. Jabłka prażone, słoik 900 g szt. 75 12. Jabłko owoc kg 1 100 13. Kapusta głowiasta biała kg 260 14. Kapusta głowiasta czerwona kg 180 15. Kapusta kiszona kg 600 16. Kapusta pekińska kg 220 17. Kiwi owoc kg 20 18. Koper świeży w pęczkach ok. 40 g szt. 900 19. Mandarynki owoc kg 250 20. Marchew kg 1 100 21. Mix sałat lub sałata kolorowa, op. foliowe op. 90 22. Natka pietruszki w pęczkach ok. 50 g szt. 900 23. Nektaryna owoc kg 300 24. Ogórek kiszony kg 210 25. Ogórek małosolny kg 50 26. Ogórek świeży kg 90 27. Papryka świeża czerwona kg 90 28. Papryka świeża zielona kg 30 29. Papryka świeża żółta kg 30 30. Pieczarki świeże kg 210 31. Pietruszka korzeniowa kg 550 32. Pomarańcze kg 280 33. Pomidor świeży kg 50 34. Por kg 280 35. Rzodkiew biała kg 120 36. Rzodkiewka w pęczkach ok. 150 g szt. 150 37. Sałata lodowa szt. 150 38. Sałata zielona szt. 190 39. Sałatka belwederska (skład: ogórek świeży, woda, cebula, marchew, papryka, ocet, cukier, sól, przyprawy) op. 860 g szt. 100 40. Sałatka firmowa (skład: kapusta biała, marchew, cebula, papryka, woda, ocet, cukier, sól, przyprawy) op. 860 g szt. 80 41. Sałatka szwedzka, słoik 850 g szt. 100 42. Seler korzeniowy kg 550 43. Szczaw siekany, słoik op. 295 g szt. 180 44. Szczypior w pęczkach ok. 150 g szt. 120 45. Winogrona jasne owoc kg 120 46. Ziemniaki / ziemniaki młode kg 8 000 2. Nazwa i kody CPV odpowiadające przedmiotowi zamówienia: 03 22 00 00-9 Warzywa, owoce i orzechy 3. Przewidywana częstotliwość dostaw: 5 raz w tygodniu, poniedziałek – piątek, najpóźniej do godz. 7.00 rano, zawsze po złożeniu zamówienia telefonicznie bądź osobiście u dostawcy. 4. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 5. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z polskimi normami. 6. Faktura za towar dostarczony w danym miesiącu musi być przedłożona do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i rozładunek pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich dla Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy, ul. Św. Brata Alberta Chmielowskiego 9, 55-003 Czernica zgodnie z poniższą tabelą zawierającą wykaz asortymentowo - ilościowy. Lp. Nazwa produktu spożywczego Jednostka miary Ilość szacunkowa 1 2 3 4 1. Bułka kajzerka, ok. 55 g szt. 3800 2. Bułka grahamka, ok. 70 g szt. 450 3. Bułka tarta, op. papierowe 0,5 kg szt. 320 4. Bułka weka, 350 g szt. 70 5. Bułka z ziarnami, ok. 70 g szt. 180 6. Chleb fitnes 400 g szt. 100 7. Chleb graham 400 g szt. 150 8. Chleb krojony, świeży, 600 g szt. 2 200 9. Chleb wieloziarnisty 400 g szt. 500 10. Chleb ze słonecznikiem 400 g szt. 520 11. Chleb żytni razowy 400 g szt. 520 2. Nazwa i kody CPV odpowiadające przedmiotowi zamówienia: 15 81 00 00-9 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. 3. Przewidywana częstotliwość dostaw: 5 razy w tygodniu: poniedziałek – piątek, najpóźniej do godz. 6.30, zawsze po złożeniu zamówienia telefonicznie bądź osobiście u dostawcy. 4. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 5. Faktura za towar dostarczony w danym miesiącu musi być przedłożona do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i rozładunek produktów głęboko mrożonych w tym ryb oraz dżemów na wagę dla Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy, ul. Św. Brata Alberta Chmielowskiego 9, 55-003 Czernica zgodnie z poniższą tabelą zawierającą wykaz asortymentowo-ilościowy. Lp. Nazwa produktu spożywczego Jednostka miary Ilość szacunkowa 1 2 3 4 1. Barszcz ukraiński mrożonka, op. 2,5 kg szt. 86 2. Brokuł mrożony, op. 2,5 kg szt. 50 3. Dorsz filet mrożony bez skóry, do 10% lodu, op. 6,8 kg kg 100 4. Fasola szparagowa zielona, op. 2,5 kg Szt. 35 5. Fasola szparagowa żółta, op. 2,5 kg szt. 40 6. Groszek zielony mrożony, op. 2,5 kg szt. 40 7. Kompot owocowy – z rabarbarem, ze śliwką, z truskawkami mieszanka op. 2,5 kg szt. 300 8. Malina mrożona, op. 2,5 kg Szt. 30 9. Mieszanka cateringowa op. 2,5 kg Szt. 75 10. Mieszanka kompotowa wiśnia – porzeczka op. 2,5 kg Szt. 50 11. Miruna filet mrożony bez skóry, do 10% lodu, op. 6,8 kg kg 500 12. Mrożona marchew z groszkiem op. 2,5 kg szt. 50 13. Mrożona mieszanka różnych warzyw (zupa jarzynowa lub wiosenna), op. 2,5 kg szt. 100 14. Mrożony kalafior op. 2,5 kg szt. 90 15. Porzeczka czerwona mrożona, op. 2,5 kg szt. 50 16. Truskawka mrożona, op. 2,5 kg szt. 50 17. Włoszczyzna op. 2,5 kg szt. 50 18. Ziemniaki półksiężyce op. 2,5 kg. Szt. 80 2. Nazwa i kody CPV odpowiadające przedmiotowi zamówienia: 15 89 60 00-5 – Produkty głęboko mrożone 15 22 10 00-3 – Ryby mrożone 3. Przewidywana częstotliwość dostaw : 1 raz w miesiącu, zawsze po złożeniu zamówienia telefonicznie bądź osobiście u dostawcy. 4. Szczegóły, dotyczące ilości dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 5. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 25 dni. 6. Faktura za towar dostarczony w danym miesiącu musi być przedłożona do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i rozładunek świeżych jaj kurzych dla Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy, ul. Św. Brata Alberta Chmielowskiego 9, 55- 03 Czernica zgodnie z poniższą tabelą zawierającą wykaz asortymentowo-ilościowy. Lp. Nazwa produktu spożywczego Jednostka miary Ilość szacunkowa 1 2 3 4 1. Jaja kurze świeże, klasa A, gat. I wielkość nim. L (duże 63 - 73 g) szt. 5000 2. Nazwa i kody CPV odpowiadające przedmiotowi zamówienia: 03 14 25 00 – 3 Jaja 3. Przewidywana częstotliwość dostaw: 5 razy w tygodniu, poniedziałek – piątek, zawsze po złożeniu zamówienia telefonicznie bądź osobiście u dostawcy. 4. Szczegóły, dotyczące ilości dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 5. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 25 dni. 6. Faktura za towar dostarczony w danym miesiącu musi być przedłożona do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i rozładunek wyrobów garmażeryjnych dla Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy, ul. Św. Brata Alberta Chmielowskiego 9, 55-003 Czernica zgodnie z poniższą tabelą zawierającą wykaz asortymentowo-ilościowy. Lp. Nazwa produktu spożywczego Jednostka miary Ilość szacunkowa 1 2 3 4 1. Pierogi ruskie, ręcznie robione (min. 25 % sera białego) kg 670 2. Pierogi z mięsem, ręcznie robione, (min. 80 % mięsa w nadzieniu) kg 500 3. Pierogi z truskawkami, ręcznie robione kg 30 4. Kluski śląskie kg 180 5. Kluski śląskie z mięsem (min 80 % mięsa w nadzieniu) kg 180 6. Gołąbki z ryżem i mięsem (nim. 50 % mięsa w nadzieniu) kg 1000 7. Kopytka kg 220 8. Naleśniki z serem kg 300 9. Naleśniki z jabłkiem kg 20 10. Knedle ze śliwką kg 220 2. Nazwa i kody CPV odpowiadające przedmiotowi zamówienia: 15 85 10 00 – 8 Produkty mączne 15 31 00 00 – 4 Ziemniaki i produkty z ziemniaków 3. Przewidywana częstotliwość dostaw: 5 razy w tygodniu, poniedziałek – piątek, zawsze po złożeniu zamówienia telefonicznie bądź osobiście u dostawcy. 4. Szczegóły, dotyczące ilości dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 5. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni. 6. Faktura za towar dostarczony w danym miesiącu musi być przedłożona do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Gmina Czernica |
Ulica | ul. Kolejowa |
Nr domu | 3 |
Miejscowosc | Czernica |
Kod poczt | 55-003 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 71 726 57 00 |
Fax | 71 726 57 00 |
czernica@czernica.pl | |
Adres strony url | www.bip.czenica.pl |
Regon | 931934986 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | administracja samorządowa |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.bip.czernica.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | w formie pisemnej |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 8 |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Gmina Czernica, Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica. |
Rodz zam | D |
Okres2c | 31/12/2017 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Informacje na temat katalogow | Termin realizacji od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. |
Okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 2 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 3 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 4 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 5 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 6 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 7 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 8 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 8) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; 9) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 10) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. |
Inne dokumenty niewymienione | Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w III.4.1.pkt 1: 1) pkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 2) pkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: 1) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
Kryt 0 | Cena |
Kryt 0p | 60 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 08/12/2016 |
Godz skl | 12:00 |
IV 4 4 jezyki | język polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 3 1 minimalne wymagania | Nie dotyczy |
IV 3 2 opis potrzeb | Nie dotyczy |
IV 3 3 ElementyOpisu | Nie dotyczy |
IV LicytacjeDodatkoweInformacje | Nie dotyczy |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |