BZP/PN/70/2016 Dostawa i montaż mebli dla jednostek PL.

Publication date 2016-12-02
End date 2016-12-13 10:00:00
Instytucja Politechnika Lubelska
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 357016 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391800007, 391300002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Zadane 1.Opis: Dostawa i montaż mebli dla jednostek PL na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Zadanie 2.Dostawa i montaż foteli i krzeseł dla jednostek PL na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Zamówienie poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

Opis

Dostawa i montaż mebli dla jednostek PL na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.Dostawa i montaż foteli i krzeseł dla jednostek PL na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Politechnika Lubelska
Ulica ul. Nadbystrzycka
Nr domu 38D
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-618
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubelskie
Tel (81)5384103
Email bzp@pollub.pl
Adres strony url www.pollub.pl
Regon 000001726
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.pollub.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pollub.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A/5 20-618 Lublin,
Numer referencyjny BZP/PN/70/2016
Rodz zam D
Okres2c 21
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp:Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej Wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta, 2. Pełnomocnictwo
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 z dnia 2015.12.22). 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2015.2164 z dnia 2015.12.22), Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień Umowy: a. w zakresie wysokości wynagrodzenia - w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia której zmiana dotyczy, w wysokości wynikającej ze zmienionej stawki podatku; b. w zakresie przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy w czasie realizacji Umowy produkcja wyposażenia zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę wyposażenia o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów wyposażenia stanowiącego przedmiot Umowy; c. w zakresie wyeliminowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. 3. Katalog zmian Umowy, o których mowa w ust. 1 i 2 nie powoduje powstania jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na te zmiany, w sytuacji gdy inicjatywa wprowadzenia zmian pochodzi od Wykonawcy. 4. Nie stanowią zmiany Umowy: a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy np. zmiana nr rachunku bankowego), b. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 13/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Tylko polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)