Zakup doposażenia pracowni dla potrzeb Projektu „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E.Kwiatkowskiego w Myszkowie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 im. E.Kwiatkowskiego w Myszkowie 42-300 Myszków, ul. E.Kwiatkowskiego 18.

Publication date 2016-12-02
End date 2016-12-12 09:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego
Miejscowość Myszków
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 357170 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 317000003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy –kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego –RIT.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym pełnego opisu oferowanego zestawu wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób,

by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany zestaw spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w wymaganiach minimalnych parametrów technicznych (załączniki od nr 1 do SIWZ).
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienia parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego sprzętu równoważnego i oprogramowania), iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zapewnia, że doposażenie pracowni jest fabrycznie nowe, kompletne
i sprawne, nie posiada wad fizycznych i prawnych.
7. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie:
- pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.)
- nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006r., Nr 90, poz. 631 ze zmianami)
- pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
8. Zamawiający wymaga, by wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach pracy zamawiającego wskazanych w Rozdziale 1 SIWZ.



9. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak montaż doposażenia pracowni mechatronicznej Zamawiającego, instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
10. Dostawa doposażenia do siedziby Zespołu Szkół im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo – odbiorczym ilościowym, a następnie jakościowym.
11. Zamawiający wymaga, aby doposażenie pracowni w ramach realizacji umowy posiadało odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
12. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.
13. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim.
14. Warunki realizacji zamówienia określa również projekt umowy stanowiący – Załącznik  nr  6 do SIWZ.
15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
16. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
17. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm).
18. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
19. Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42- 300 Myszków.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego
Ulica ul. E. Kwiatkowskiego
Nr domu 18
Miejscowosc Myszków
Kod poczt 42300
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 034 313 28 40
Fax 034 313 28 40
Email kwiatkowski@myszkow.pl
Regon 19917700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy –kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego –RIT. Projekt „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E.Kwiatkowskiego w Myszkowie” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany w Zespole Szkół Nr 1 im. E.Kwiatkowskiego w Myszkowie 42-300 Myszków, ul. E.Kwiatkowskiego 18.
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zs1kwiatkowski.bip.net.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub pocztą kurierską
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków
Numer referencyjny ZS1.WP.ZAM.6/2016
Rodz zam D
Okres2c 3
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany w terminie maksymalnie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy. Uwagi: Zamawiający wymaga aby dostawa 1 kompletnego stanowiska uczniowskiego do pracowni mechatronicznej wraz z dodatkowymi komponentami opisanymi w formularzu ofertowym, nastąpiła nie później niż 4 dni od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument, o którym mowa w pkt 9.5.1, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określał szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy załączyć: -formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu– wykaz dokumentów w Cz. 9 SIWZ oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegała w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ)– jeżeli dotyczy
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, z uwzględnieniem treści oferty. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do umowy w sytuacji zmiany przepisów powszechnie obowiązujących. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. w przypadku likwidacji przedsiębiorstwa Dostawcy
Kryt 0 Cena łączna brutto realizacji zamówienia
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 12/12/2016
Godz skl 9:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)