Usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych / kserokopiarek dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy

Publication date 2016-12-02
End date 2016-12-12 09:00:00
Instytucja Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 357202 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 300000009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych / kserokopiarek
2. Wykonawca zobowiązany jest do:
1)dostarczenia fabrycznie nowych 18 szt. urządzeń wielofunkcyjnych / kserokopiarek, do następujących jednostek w Warszawie:
a)Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5– 5 szt.,
b)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 1, ul. Dzielna 10a – 2 szt.,
c)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 2, ul. Wilcza 38a – 1 szt.,
d)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 3, ul. Wilcza 2/4 – 3 szt.,
e)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 4, ul. Jezuicka 1/3 – 2 szt.,
f)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 5, ul. Gałczyńskiego 12a – 3 szt.,
g)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 6, ul. Jezierskiego 3/5 – 2 szt.
2)utrzymywania stałej i nieprzerwanej sprawności dostarczonych urządzeń;
3)zapewnienia pełnego serwisu dla dostarczonych urządzeń tj. wykonania przeglądów okresowych według wskazań producenta), napraw (usuwania awarii) i wymiany części zamiennych oraz zapewnienie wszystkich materiałów eksploatacyjnych w tym tonerów;
4)dostarczenia urządzeń zastępczego w przypadku niemożliwości dotrzymania czasu usunięcia awarii urządzenia, o nie gorszych parametrach;
5)przeprowadzenia szkolenia dla użytkowników urządzenia w dniu i miejsca instalacji;
6)pełnej dyspozycyjności i stałej łączności telefonicznej;
7)ubezpieczenia urządzeń we własnym zakresie,
8)po zakończeniu umowy odbioru urządzeń.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Ulica ul. Szwoleżerów
Nr domu 5
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-464
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 3366126
Fax 22 3366192
Email giller.alicja@zgn.waw.pl
Internet www.zgn.waw.pl
Regon 012547634
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zgn.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w zamkniętej kopercie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-464 Warszawa ul. Szwoleżerów 5
Numer referencyjny AZ-079/U/16
Rodz zam U
Okres2c 31/12/2019
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst do 50 % wartości zamówienia podstawowego
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1)dla potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 2 usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każde zamówienie; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; b)Wykonawca załączy dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2)dla potwierdzenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie wykonawcy, że zatrudnia/zatrudni na podstawie umowy o pracę 4 pracowników, którzy będą wykonywać czynności związane z realizacją zamówienia, mających min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku serwisanta urządzeń drukujących, 3)dla potwierdzenia spełniania dodatkowych wymogów stawianych Wykonawcom: a)certyfikat zarządzania jakością, b)aktualny certyfikat serwisowy producenta lub ich przedstawicieli na terenie Polski znajdujących się w posiadaniu Wykonawcy wystawiony na Wykonawcę.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)dla potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 2 usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każde zamówienie; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; b)Wykonawca załączy dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2)dla potwierdzenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie wykonawcy, że zatrudnia/zatrudni na podstawie umowy o pracę 4 pracowników, którzy będą wykonywać czynności związane z realizacją zamówienia, mających min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku serwisanta urządzeń drukujących, 3)dla potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 4)dla potwierdzenia spełniania dodatkowych wymogów stawianych Wykonawcom: a)certyfikat zarządzania jakością, b)aktualny certyfikat serwisowy producenta lub ich przedstawicieli na terenie Polski znajdujących się w posiadaniu Wykonawcy wystawiony na Wykonawcę.
Zakresie warunkow udzialu 1)dla potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 2 usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każde zamówienie; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; b)Wykonawca załączy dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2)dla potwierdzenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie wykonawcy, że zatrudnia/zatrudni na podstawie umowy o pracę 4 pracowników, którzy będą wykonywać czynności związane z realizacją zamówienia, mających min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku serwisanta urządzeń drukujących, 3)dla potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 4)dla potwierdzenia spełniania dodatkowych wymogów stawianych Wykonawcom: a)certyfikat zarządzania jakością, b)aktualny certyfikat serwisowy producenta lub ich przedstawicieli na terenie Polski znajdujących się w posiadaniu Wykonawcy wystawiony na Wykonawcę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)dla potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 2 usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każde zamówienie; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; b)Wykonawca załączy dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2)dla potwierdzenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie wykonawcy, że zatrudnia/zatrudni na podstawie umowy o pracę 4 pracowników, którzy będą wykonywać czynności związane z realizacją zamówienia, mających min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku serwisanta urządzeń drukujących, 3)dla potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 4)dla potwierdzenia spełniania dodatkowych wymogów stawianych Wykonawcom: a)certyfikat zarządzania jakością, b)aktualny certyfikat serwisowy producenta lub ich przedstawicieli na terenie Polski znajdujących się w posiadaniu Wykonawcy wystawiony na Wykonawcę.
Wadium Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości 4.000,00 zł słownie złotych: cztery tysięcy i 00/100 podając nr postępowania „AZ-079/U/16” oraz przedmiot zamówienia
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zgodnie z zapisami SIWZ
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 12/12/2016
Godz skl 09:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)