Dostawa przełączników sieciowych do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z siedzibą przy ul. Wspólnej 1/3, 00-529 Warszawa

Publication date 2016-12-02
End date 2016-12-12 12:00:00
Instytucja Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 357264 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 324200003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 szt. przełączników sieciowych zarządzalnych do MNiSW posiadających 48 portów, w tym 4 porty SFP.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1
do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Ulica Wspólna
Nr domu 1/3
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-529
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48225292738
Fax +48225292780
Email przetargi@mnisw.gov.pl
Internet http://www.bip.nauka.gov.pl/zamowienia-publiczne-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-ustawy-pzp/
Adres strony url http://www.nauka.gov.pl/
Regon 140533156
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa centralna
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.nauka.gov.pl/zamowienia-publiczne-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-ustawy-pzp/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.nauka.gov.pl/zamowienia-publiczne-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-ustawy-pzp/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Złożenie wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Podawcze, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa
Numer referencyjny BDG.WZP.311.25.2016.9.JG
Rodz zam D
Okres2c 15
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania zamówienia: do 15 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: a) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), b) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA - pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony) c) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa, d) pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych certyfikatów i określonych standardów: - certyfikat potwierdzający, że oferowany model urządzenia spełnia wymogi normy Energy Star, - deklaracja zgodności CE, - link strony zawierający dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu urządzenia, - Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą oświadczenia producenta, iż wszystkie urządzenia pochodzą z autoryzowanego kanału dystrybucji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia legalności dostawy poprzez weryfikację numerów seryjnych bezpośrednio u polskiego przedstawiciela producenta, w szczególności ważności i zakresu uprawnień gwarancyjnych i licencyjnych.
Wadium 1. Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest do wniesienia wadium (przed upływem terminu składania ofert) w wysokości: 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank NBP Oddział Okręgowy Warszawa 23 1010 1010 0029 6113 9120 0000 (wadium – BDG.WZP.311.25.2016.9.JG) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (gwarancja/poręczenie) należy dołączyć do oferty (oryginał dokumentu nie powinien być połączony z ofertą) lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej jak określono w Rozdziale XIII ust. 7 SIWZ z dopiskiem „WADIUM” i złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Biuro podawcze.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu Sprzętu, który Wykonawca zaoferował w przedmiotowym postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą Sprzętu pierwotnie zaoferowanego. 2. W sytuacji, gdy model będący technicznym następcą Sprzętu pierwotnie zaoferowanego ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach jak Sprzętu pierwotnie zaoferowanego. 3. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu Sprzętu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu wymaganych parametrów. 4. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się, jako zgodę na zmianę Sprzętu. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 lub 2 wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 12/12/2016
Godz skl 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)