Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych własnym transportem do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Caritas w Grybowie w asortymentach ilości podanych w załącznikach od nr 1.1 -do nr 1.8 do SIWZ.

Publication date 2016-12-02
End date 2016-12-12 10:00:00
Instytucja Zakład Opiekuńczo Leczniczy Caritas Diecezji Tarnowskiej
Miejscowość Grybów
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 357295 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych własnym transportem do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Caritas w Grybowie w asortymentach ilości podanych w załącznikach od nr 1.1 -do nr 1.8 do SIWZ. W ramach zamówienia dostarczenie towaru określonego w ofercie Wykonawcy, będzie się odbywać sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy telefonicznie lub pocztą elektroniczną /faxem za potwierdzeniem odbioru najpóźniej do godziny 10.00 przed dniem dostawy. Dostawy towaru będą realizowane w zależności od rodzaju asortymentu zgodnie z Rozdziałem III pkt. 4 SIWZ. Dostarczone produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu, które są zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy do spożycia. Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno-sanitarne oraz będą świeże(z ważnym terminem przydatności do spożycia) i odpowiedniej jakości. Koszty opakowania, transportu załadunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną a także koszty ubezpieczenia ponosi i przyjmuje na własne ryzyko.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zakład Opiekuńczo Leczniczy Caritas Diecezji Tarnowskiej
Ulica Rynek
Nr domu 10
Miejscowosc Grybów
Kod poczt 33330
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 184 482 660
Fax 184 482 669
Email zolgrybow@wns.pl
Adres strony url http://zolgrybow.pl/
Regon 85001290100041
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zolgrybow.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Opiekuńczo-Lecznczy Caritas Diecezji Tarnowskej ul.Rynek 10, 33-330 Grybów
Numer referencyjny 89/12/2016r
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Warunki udziału w postępowaniu - mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o którym mowa w art. 2 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych . Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust.1 Ustawy PZP. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenie stanowi załącznik nr 3.1 do SIWZ. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art.24 ust.1 i 2 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.2 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o który mowa w art.22 ust.1 Ustawy PZP według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty: 1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS-u potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia abo składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Należy złożyć następujące dokumenty : 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wypełniony Formularz asortymentowo cenowy właściwy dla danego pakietu (załącznik 1 od nr 1.1 – do 1.8 do SIWZ) 1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika 3.1 do SIWZ) 1.4.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według załącznika 3.2) 1.5.Oświadczenie o wykonaniu zamówienia samodzielnie (według załącznika 3.3) 1.6.Formularz ofertowy ogólny (załącznik nr 2.1 – do 2.8 do SIWZ) 1.7.Oświadczenie – dotyczące grupy kapitałowej załącznik 4 1.8.Wzór umowy- załącznik 5
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminów realizacji zamówienia , wynagrodzenia wykonawcy , przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego asortymentu – na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w przypadku : a/ wystąpienie siły wyższej b/ ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług c/ w trakcie realizacji umowy może nastąpić zmiana produktu na równoważny (bez zmiany ceny jednostkowej i wielkości opakowania) w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie. Warunkiem dokonania zmiany jest przedstawienie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia (lub innego dokumentu) producenta o zaprzestaniu produkcji oraz zgoda Zamawiającego na przedstawiony przez Wykonawcę produkt równoważny
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 12/12/2016
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)