Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w pomieszczeniach SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku DZP/110/2016

Publication date 2016-12-02
End date 2016-12-13 09:45:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 357358 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391100006, 391500008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w pomieszczeniach SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
2. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania, stanowiące jeden niepodzielny pakiet tj:
• Zadanie 1 – meble
• Zadanie 2 – krzesła, fotele, sofy, wersalki

3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1, 6, 7 do siwz tj. formularz ofertowy, tabela parametrów wymaganych, rysunki.

4. Wymagany okres gwarancji minimum 24miesiące (parametr oceniany)


5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Ulica ul. Konarskiego
Nr domu 13
Miejscowosc Otwock
Kod poczt 05400
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 7794031 w. 477
Fax 22 7794031 w. 477
Email dzp@spskgruca.pl
Adres strony url www.spakgruca.pl
Regon 29015600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.spskgruca.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spskgruca.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych, Sekretariat Szpitala
Numer referencyjny nr postępoania DZP/110/2016
Rodz zam D
Okres2c 42
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia - 6 tygodni od daty zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ,1a i 1 b ustawy PZP. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP 4) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty, zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy składają łącznie) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z wykonawców) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu, o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z wykonawców). 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następującego dokumentu: 1) Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w oryginale (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z wykonawców). wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 4. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2— składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż w terminach określonych dla poszczególnych rodzajów dokumentów. 6. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wymaganym przez Zamawiającego; 2) Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w terminie do 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 3) Co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki działu w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP w zakresie opisanym przez Zamawiającego; 4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 5) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 4. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2015r. poz.2164 oraz z 2016r poz. 831, 996 i 1020) 5. Złożenie wymaganych oświadczeń lub dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust 3 ustawy PZP. Dla zadania 1 1. Atest higieniczny dla płyt i blatów roboczych, które zostaną wykorzystane do produkcji mebli, atest musi potwierdzać możliwość zastosowania wyrobów w obiektach użyteczności publicznej, a także klasę higieniczności E1. 2. Atest dla szkła, atest musi potwierdzać, że szkło będzie szkłem bezpiecznym. Dla zadania 2 3. Paleta kolorów tapicerki krzeseł, foteli, sofy i wersalek. Paleta powinna zawierać, co najmniej 8 kolorów. 4. Atest lub atesty dla krzeseł pojedynczych i foteli obrotowych potwierdzający spełnienie norm dotyczących wymagań wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 2) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 3) Wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI, VII niniejszej SIWZ; 4) Wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ tj. Tabela parametrów wymaganych UWAGA!!! Załącznik nr 6 do siwz stanowi integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP 5) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający informuje, iż wszelkie zamiany umowy opisane są w załączniku nr 4 do siwz - wzór umow zgodnie z art. 144 ust. 1e ustawy Pzp
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data skl 13/12/2016
Godz skl 09:45
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)