Zakup, dostawa i instalacja sprzętu sieciowego, komputerowego i wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz zakup i wdrożenie platformy e-learningowej dla szkół biorących udział w projekcie pn.: "Edukacyjny Pelplin - równamy do najlepszych" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego.

Publication date 2016-12-02
End date 2016-12-12 08:00:00
Instytucja Gmina Pelplin
Miejscowość Pelplin
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 357617 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 480000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

-budowa/rozbudowa (w wymaganym zakresie), w każdym ZKiW biorącym udział w projekcie, systemu okablowania strukturalnego LAN wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą (szafy RACK, patchpanele, listwy zasilające, oraz pozostałe niezbędne elementy), w celu podłączenia nowych punktów dostępowych sieci WiFi w miejscach prowadzenia zajęć;
-dostawa urządzeń aktywnych sieci (zapór ogniowych Firewall i przełączników sieciowych), ich montaż i konfiguracja w dedykowanych szafach RACK, w pomieszczeniach ustalonych z Zamawiającym, w tym wykonanie, jeżeli niezbędne, nowych lokalnych punktów dostępowych (LPD) sieci LAN oraz punktów zasilających dla nowych urządzeń aktywnych;
-dostawa i wdrożenie punktów dostępowych sieci bezprzewodowej WiFi w miejscach i ilościach ustalonych z Zamawiającym, w celu zapewnienia dostępu do Internetu w miejscach prowadzenia zajęć;
-dostawa, uruchomienie i skonfigurowanie platformy edukacyjnej z zasobami dydaktycznymi dla wszystkich jednostek edukacyjnych, zgodnie z wymaganiami podanymi w niniejszym dokumencie i przeprowadzenie szkoleń dla pedagogów wskazanych przez Zamawiającego;
-dostawa i uruchomienie, we wszystkich ZKiW, łącznie 72 zestawów komputerowych składających się z komputera przenośnego laptop, słuchawek, systemu operacyjnego, pakietu biurowego i oprogramowania antywirusowego; oraz podłączenie komputerów do sieci we wskazanych pomieszczeniach;
-dostawa wyposażenia pracowni biologiczno-chemiczno-fizycznej wraz z częścią przyrodniczą do wszystkich ZKiW, niezbędna konfiguracja urządzeń wchodzących w skład wyposażenia pracowni i przeprowadzenie szkoleń użytkownika dla wszystkich osób wskazanych przez Zamawiającego;
-przygotowanie protokołów odbioru prac dla wszystkich elementów dostaw i usług;
-przeprowadzenie testów funkcjonalnych;
-instruktaż wskazanych pracowników każdej szkoły objętej zadaniem w całym zakresie zrealizowanych dostaw urządzeń, oprogramowania i usług;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Pelplin
Ulica plac Grunwaldzki
Nr domu 4
Miejscowosc Pelplin
Kod poczt 83130
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 536 12 61
Fax 536 14 64
Email inwestycje@pelplin.pl
Adres strony url www.bip.pelplin.pl
Regon 19167533300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.pelplin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.pelplin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w ziązku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 roku o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oaz z 2015 r. poz 1830),osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Pelplin, Plac Grunwaldzk 4, 83-130 Pelplin
Numer referencyjny ZP.271.12.2016
Rodz zam D
Okres2c 60
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1.Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że: Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych); lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej kwocie 250.000,00 zł, przeliczanej według średniego kursu złotego dla walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: a) 3 (trzy) zadania obejmujące swoim zakresem dostawę i wdrożenie sprzętu komputerowego (np. komputery klasy PC, komputery klasy laptop) wraz z dedykowanym oprogramowaniem edukacyjnym, i każde z tych zadań zostało zrealizowane na wartość nie mniejszą niż 250 000 zł brutto; przy czym jedno z nich obejmowało dostawę i uruchomienie min. 70 laptopów z dedykowanym oprogramowaniem edukacyjnym w przynajmniej 6 różnych geograficznie lokalizacjach. b) 1 (jedno) zadanie obejmujące swoim zakresem jednoczesną dostawę platformy edukacyjnej lub e-learningowej z treściami dydaktycznymi wykorzystywaną przez szkoły i dostawę pomocy dydaktycznych do pracowni z biologii i fizyki, w ramach jednej umowy realizacyjnej;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Zakresie warunkow udzialu 1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: a) Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmującego co najmniej dostawy, o których mowa w Rozdziale 4, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, Jeśli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 2) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1)zmiana terminu realizacji umowy, określonego w § 2 ust. 3 w przypadku zaistnienia działania siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec; 2) zmiana pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Specyfikacji dostawy – załączniku nr 2 do umowy, gdy nastąpi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta i stanie się niedostępny na rynku – Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest do zaoferowania dostępnego na rynku asortymentu, spełniającego co najmniej parametry techniczne określone w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ - zmiana nie może powodować zmiany wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 umowy; 3) zmiana podwykonawstwa określonego w § 5 w zakresie prac zleconych podwykonawcom.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 12/12/2016
Godz skl 8:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)