DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - PAKIET I

Publication date 2016-12-02
End date 2016-12-12 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 357787 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151000009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu pakiet I .
2. Pakiet I obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 01.01.2017 r. do 31.03.2017 r. lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa.
3. Zamówienie składa się z pięciu (5) Części:
3.1 Część I – artykuły spożywcze
3.2 Część II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
3.3 Część III – produkty mleczarskie
3.4 Część IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
3.5 Część V – warzywa i owoce
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 6a – 6e do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
Ulica ul. Dworcowa
Nr domu 7
Miejscowosc Bytom
Kod poczt 41902
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 322 814 123
Fax 322 814 123
Email dpsdladoroslych@poczta.fm
Adres strony url www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Regon 27783694000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres DPS dla Dorosłych ul. Dworcowa 7, 41-902 Bytom, pokój nr 3 (sekretariat)
Numer referencyjny DZ.3431-7/16
Rodz zam D
Okres2c 31/03/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem cenowym (odpowiednio załączniki 6a ÷ 6e w zależności od części na która składana jest oferta); UWAGA: Wykonawca składający ofertę na daną część zobowiązany jest zaoferować wszystkie produkty objęte niniejszą częścią w ilościach wymaganych przez Zamawiającego, pominięcie, usunięcie lub przekreślenie produktu może stanowić o niezgodności oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i być podstawą do odrzucenia oferty. 2) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) informacja, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) zmiany strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiany wykonawcy: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych; 4) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian, o których mowa w art. 144 ust.1 z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1e ustawy pzp; 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej Umowy w zakresie ceny. Zmiana ceny może nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 12/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawca przedkłada również w odniesieniu do każdego z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie.
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)