dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do fax-ów BL-I.272.12.2016

Publication date 2016-12-02
End date 2016-12-12 10:00:00
Instytucja Pomorski Urząd Wojewódzki
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 357788 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301921136, 301923004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do fax-ów, kompatybilnych z urządzeniami podanymi w SIWZ dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Wszędzie, gdzie w opisie przedmiot zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp.
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Część I: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do fax-ów
Część II: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek finansowane ze środków Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 (POPT 2014-2020)
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6.Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.


Opis

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do fax-ów, kompatybilnych z urządzeniami podanymi w SIWZ dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Wszędzie, gdzie w opisie przedmiot zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp.
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Część I: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do fax-ów
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6.Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do fax-ów, kompatybilnych z urządzeniami podanymi w SIWZ dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Wszędzie, gdzie w opisie przedmiot zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp.
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Część II: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek finansowane ze środków Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 (POPT 2014-2020)
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6.Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Pomorski Urząd Wojewódzki
Ulica Okopowa
Nr domu 21/27
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-810
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 583077304
Fax 583077325
Email bl@gdansk.uw.gov.pl
Adres strony url www.gdansk.uw.gov.pl
Regon 000514242
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu finansowane ze środków Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 (POPT 2014-2020)
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa terenowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.gdansk.uw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gdansk.uw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk Biuro Logistyki - sekretariat pok. 299B p.II
Numer referencyjny BL-I.272.12.2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawca przedłoży: a)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 wykonawca przedłoży: a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. - W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy; - W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę upoważnioną, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 12/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)