Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnośią

Publication date 2016-12-02
End date 2016-12-12 10:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 357790 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 488200002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
2. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części tj. 2 pakiety tj.
a) Pakiet 1 – Rozbudowa biblioteki taśmowej Fujitsu Eternus LT40 S2 wraz z dostawą serwera sieciowego, macierzy dyskowej oraz przełącznika sieciowego.
b) Pakiet 2 – dostawa zestawu komputerowego, terminali z wyposażeniem, laptopa i zasilaczy awaryjnych,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
PAKIET 1
a. Dodatek nr 3.1 do SIWZ dla rozbudowy biblioteki taśmowej Jujitsu Etemus LT40 S2
b. Dodatek nr 3.2 do SIWZ dla serwera sieciowego
c. Dodatek nr 3.3 do SIWZ dla macierzy dyskowej
d. Dodatek nr 3.4 do SIWZ dla przełącznika sieciowego
PAKIET 2
a. Dodatek nr 3.5 do SIWZ dla zestawu komputerowego
b. Dodatek nr 3.6 do SIWZ dla terminali z wyposażeniem
c. Dodatek nr 3.7 do SIWZ dla laptopa
d. Dodatek nr 3.8 do SIWZ dla zasilaczy awaryjnych
4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia, zamontowania, zainstalowania i uruchomienia fabrycznie nowego sprzętu w obecności Zamawiającego.
5. Dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie przedmiotu umowy nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.
6. Przedmiot umowy powinien być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.


Opis

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa bibliteki taśmowej Fujitsu Eternu LT40 S2 wraz z dostawą srwera sieciowego, macierzy dyskowej oraz przełąca sieciowego - zgodnie z dodatkami nr 2.1 do SIWZ oraz 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu omputerowego, terminaliz wyposażeniem, laptopa i zasilaczy awaryjnych - zgodnie z dodatkami nr 2.2 do SIWZ oraz 3.5, 3.5, 3.7, 3.8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
Ulica ul. Dekerta
Nr domu 1
Miejscowosc Gorzów Wielkopolski
Kod poczt 66400
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubuskie
Tel 95 7331222, 7331173
Fax 95 7331222, 7331173
Email kacmar@szpital.gorzow.pl
Adres strony url www.szpital.gorow.pl
Regon 21122838100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.gorzow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.gorzow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę w zamkniętej kopercie/opakowaniu, sporządzoną zgodnie ze Specyfikacją, należy składać w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Maksymalnej
Maksymalna liczba czesci 2
Zastrezega prawo grup czesci Pakiet 1 i Pakiet 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wielospecalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp.
Numer referencyjny ZP/N/42/16
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli: a) WARUNEK DLA PAKIETU 1 Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 podobne dostawy. Za dostawę podobną Zamawiający uzna dostawę o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto każda wraz z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych dostaw, określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego wykazu dostaw oraz dołączonych dowodów – wzór stanowi dodatek do SIWZ. WARUNEK DLA PAKIETU 2 Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 podobne dostawy. Za dostawę podobną Zamawiający uzna dostawę o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 złotych brutto każda wraz z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych dostaw, określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego wykazu dostaw oraz dołączonych dowodów – wzór stanowi dodatek do SIWZ. b) WARUNEK DLA PAKIETU 1 Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, która posiada uprawnienia producenta oferowanego sprzętu w zakresie:  konfiguracji i zarządzania serwerami danego producenta serwerów,  konfiguracji i zarządzania macierzami danego producenta serwerów,  instalacji i konfiguracji oprogramowania MS Windows 2012R2 oraz VMware serwerów oraz macierzy,  instalacji i konfiguracji sieci SAN. Zamawiający warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi dodatek do SIWZ. U W A G A: 1) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1, 2 i 3 (Warunek I, II, III) musi odpowiednio spełnić co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub łącznie ci wykonawcy. 2) Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych w celu wykazania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu jw., podane w walutach obcych, wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Art. 24 aa. 1. Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w ust. 1, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 3. Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj. w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zażąda przedłożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni dokumentów: 1/ wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2/ Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3/ Zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj. w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zażąda przedłożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni dokumentów: 1/ wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2/ Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3/ Zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 Pzp. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 4, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, . 7. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione Art. 24 aa. 1. Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w ust. 1, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 3. Dokumenty składające się na ofertę Wykonawcy (złożoną w celu dokonania oceny fert): 1) OFERTA, będąca oświadczeniem woli Wykonawcy; 2) prawidłowo wypełniony i pdpisany przez osobę upoważnioną załącznik cenowy - wzór dokumentustanowią dodatki nr 2 do SIWZ - odpowiednio do danego Pakietu; 3) prawidłowo wypełniony i podpisany przez osobe upoważnioną opis przedmiotu zamówienia/parametry techniczne - wzór dodumentu sanowią dodatki nr 3 do SIWZ - odpowiednio do danego pakietu 4) Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie „za zgodność z oryginałem” (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie); 5) Oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie przystępujących do postępowania podpisane przez wszystkich Wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: a) nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego. b) wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania. Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania w postępowaniu musi posiadać stosowne upoważnienie.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 2. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikach. 3. Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. Projekt umowy stanowi dodatek nr 8 do SIWZ zawierający wszystkie istotne postanowienia stron umowy. 5. Z Wykonawcą. którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, jednak nie wcześniej niż po upływie terminu wskazanego w pkt. 19 ppkt. 3 SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w stosunku do treści oferty. 7. Warunki zmiany: a. istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie), b. zmiana podwykonawcy i zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, na pisemny wniosek Wykonawcy- jeśli dotyczy, c. brak środków na realizację zadania lub wystąpienie innych nie przewidzianych przyczyn, z powodu których Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z realizacji zadania, d. zmiany sposobu/zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika. e. Zmiana terminu realizacji na pisemny wniosek Wykonawcy i uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego f. Zmiana wynagrodzenia wynikająca z wprowadzenia przez Wykonawcę programu rabatowego (promocji); 8. Wszelkie uzupełnienia i zmiany w treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 9. 9. Strony niezwłocznie pisemnie informują o zmianach danych ujawnionych w rejestrze przedsiębiorców Zamawiającego lub Wykonawcy. 10. Zamawiający do treści SIWZ załącza projekt umowy (dodatek nr 8 do siwz) zawierający wszystkie istotne postanowienia stron umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 90
Czy aukcja Nie
Data skl 12/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)