Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy, pow. piotrkowski, woj. łódzkie
Publication date | 2016-12-02 |
End date | 2016-12-12 10:00:00 |
Instytucja | Szkoła Podstawowa im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy |
Miejscowość | Moszczenica |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 357926 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 158000006, 32223006 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Szkole Podstawowej im. św. w Moszczenicy, Dworcowa 9, 97 – 310 Moszczenica Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV) 1) Kod CPV 03221000-6 – warzywa; 2) 03222300-6 – owoce inne niż tropikalne; 3) 15811000-6 – pieczywo; 4) 15331170-9 – warzywa mrożone; 5) 03311000-2 – ryby; 6) 15800000-6 – różne produkty spożywcze; 7) 15500000-3 – produkty mleczarskie; 8) 15100000-9 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne; 9) 15111000-9 – mięso wołowe; 10) 15110000-2 – mięso. 2. Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać dla Zamawiającego artykuły spożywcze przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ od 01.01.2017r. do 31.12.2017 roku. 3. Realizacja dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni naukiszkolnej, zgodnie ze zgłoszeniem zapotrzebowania przez Zamawiającego: 1) artykuły spożywcze suche, przyprawowe i przetwory owocowo-warzywne, produkty garmażeryjne – 3 razy w tygodniu od godz. 7.00 do godz. 7.30; 2) nabiał–we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz.6.30 do godz. 7.30; 3) pieczywo - we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz.6.30 do godz. 7.30; 4) warzywa i owoce–we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz.6.30 do godz. 7.30; 5) mrożonki i ryby – 2 razy w tygodniu, od godz. 6.30 do godz. 7.30; 6) mięso, przetwory wieprzowo- wołowe – we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz. 7.00 do godz. 7.30; 7) mięso drobiowe - 1 raz w tygodniu od godz. 7.00 do godz. 7.30. 4. Realizacja dostaw w danym dniu nastąpi na podstawie zamówienia przekazanego wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksem lub telefonicznie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania dostawy w godzinach innych niż wskazuje w ustępie 3, jeżeli różnica nie przekroczy 30 minut. 6. Towar będzie dostarczony na koszt i ryzyko wykonawcy, zorganizowanym przez wykonawcę transportem dostosowanym do rodzaju dostarczanego towaruw odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów wraz z jego rozładunkiem do magazynu Zamawiającego. 7. Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego tj: intendenta lub osobę pisemne upoważnioną przez Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy. 8. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy lub dokumentu WZ) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości. 9. Faktury wystawiane przez Wykonawcę na koniec każdego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, w którym faktura będzie wystawiona do dnia 23. 12.2017 r. 10. Za datę wykonania poszczególnej dostawy, uważa się datę przyjęcia zamówionych artykułów bez zastrzeżeń. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmianyilości zamawianych artykułów polegającej na zwiększeniu lub zmniejszeniu o 10% ilości dostarczanych produktów spożywczych w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 1 do SIWZ ze względu na zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczniów korzystających ze stołówki szkolnej. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. 12. Zamawiający przewiduje w okresie ferii zimowych, przerw świątecznych oraz wakacji letnich przerwę w zamawianiu dostaw określonych w zamówieniu. 13. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem ich wymiany lub uzupełnienia. 14. Wykonawca dokona uzupełnienia lub wymiany towaru w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 120 minutna towar wolny od wad. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tego tytułu. 15. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia artykułów spożywczychw jakościzgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami, w szczególności: 1) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.); 2) ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno spożywczych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1604); 3) ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1577 z poźn. zm.); 4) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymogom, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r.poz.1154); 5) właściwymi przepisami unijnymi. 16. Wykonawca jest zobowiązany spełnić wszystkie wymagane przez przepisy prawa wymogi dotyczące oznakowania towarów, transportu, załadunku, warunków higienicznych i sanitarnych oraz wymogi wynikające z norm HACCP. OpisLp.Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Ilość 1 2 3 4 1. Cukier kryształ biały 1kg kg 220 2. Dżem owocowy niskosłodzony słoik o zawartości nie mniej niż 40% owoców 280g szt. 220 3. Groch łupany 400 g kg 50 4. Groszek konserwowy puszka 400g szt. 20 5. Ogórek konserwowy w słoiku 870 ml szt. 220 6. Aromat waniliowy 10 ml. szt. 20 7. Cukier puder 0,4 kg szt. 30 8. Jajka kurze kl. A szt. 6600 9. Koncentrat pomidorowy 30% 930 g szt. 300 10. Kasza jęczmienna średnia 1kg kg 35 11. Proszek do pieczenia 30g szt. 10 12. Cynamon 27g szt. 20 13. Cukier waniliowy 32 g szt. 30 14. Chrzan 290 g szt. 35 15. Mąka pszenna 1kg kg 420 16. Majeranek 10 g szt. 60 17. Olej spożywczy rzepakowy 1 l. szt. 450 18. Pieprz czarny mielony 20g-25g szt. 140 19. Ryż biały 1kg kg 140 20. Sól sodowo-potasowa 1kg kg 170 21. Barszcz biały butelka 0,4l szt. 180 22. Fasola Jaś średnia 1 kg kg 130 23. Kostki rosołowe drobiowe 180g szt. 70 24. Kwasek cytrynowy 20g szt. 40 25. Kasza manna 1 kg kg 90 26. Mąka ziemniaczana1 kg kg 8 27. Kisiel „Winiary” 77 g lub równoważny szt. 120 28. Makaron kolanko z falbanką 1 kg szt. 130 29. Makaron spaghetti 0,4 kg szt. 300 30. Makaron świderki 1kg kg 320 31. Makaron rurka „Lubella”0,4 kg lub równoważny szt. 210 32. Makaron do rosołu „Czaniec” 0,5 kg lub równoważny szt. 140 33. Makaron muszelki „Lubella” 400 g lub równoważny szt. 140 34. Makaron zacierka „Goliard” 0,25 kg lub równoważny szt. 170 35. Sos do sałatek różne smaki „Knorr” 9 g lub równoważny szt. 150 36. Rodzynki 100 g szt. 50 37. Pieprz ziarnisty 20 g szt. 30 38. Kasza jęczmienna gruba 1 kg kg 120 39. Czosnek granulowany 20 g szt. 70 40. Fasola „Jaś” drobny 1 kg szt. 50 41. Pierogi z serem 1 kg kg 200 42. Pierogi z mięsem 1 kg kg 120 43. Pierożki delikatesowe (uszka) 0,3 kg (paczka) szt. 80 44. Pierogi z kapustą i mięsem 1 kg kg 200 45. Kopytka 1kg kg 160 46. Kluski śląskie 1 kg kg 160 47. Kluski leniwe 1 kg kg 200 48. Płatki kukurydziane „Lubella” 500 g lub równoważny kg 8 49. Ziele angielskie „Interjarek” 15 g szt. 20 50. Galaretka (różne smaki) „Delecta” 75 g lub równoważny szt. 170 51. Budyń – różne smaki „Delecta” 64 g lub równoważny szt. 170 52. Liść laurowy „Interjarek” 8 g szt. 30 53. Kasza jęczmienna pęczak kg 50 54. Makaron łazanki „Lubella” 500 g lub równoważny kg 50 55. Kasza gryczana „Eska” 0,5 kg lub równoważny kg 30 56. Makaron pełnoziarnisty rurki „Lubella” 0,4 kg lub równoważny kg 60 57. Makaron pełnoziarnisty „Lubella” świderki 0,4 kg lub równoważny kg 60 58. Oliwa z oliwek „Basso” 250 ml lub równoważny szt. 30 59. Musztarda sarepska „Devaley” 210g lub równoważny szt. 30 60. Miód pszczeli lipowy „Barć” 1250g lub równoważny szt. 5 61. Płatki migdałowe „Sjesta” 60g lub równoważny szt. 10 62. Oregano „Prymat” 10g lub równoważny szt. 60 63. Bazylia „Kamis” 10g lub równoważny szt. 60 64. Zioła prowansalskie „Kamis” 10g lub równoważny szt. 70 65. Tymianek „Kamis” 10g lub równoważny szt. 60 66. Pieprz cytrynowy „Kamis” 20g lub równoważny szt. 20 67. Przyprawa curry „Apetita’ 20g lub równoważny szt. 40 68. Przyprawa gyros „Kamis” 30g lub równoważny szt. 40 69. Przyprawa lubczyk „Prymat’ 10g lub równoważny szt. 40 70. Soki owocowe „Hortex” Scoby-Doo 200 ml lub równoważny szt. 1400 71. Woda mineralna „Jurajska Junior” 0,33 l lub równoważny szt. 1950 72. Soki owocowe „Hortex” Tygrysek 200 ml lub równoważny szt. 1400 73. Przyprawa kebab „Kamis” 25g lub równoważny szt. 40 74. Przyprawa papryka słodka 20 g „Interjarek” lub równoważny szt. 10 75. Przyprawa papryka ostra 20 g „Interjarek” lub równoważny szt. 10 76. Pomidory suszone w oleju 280 g „Rolnik” lub równoważny szt. 40 77. Pomidory krojone w puszce 400 g „Łowicz” lub równoważny szt. 50 78 Żurek w butelce 0,5 „Jamar’ lub równoważny szt. 40 79. Przyprawa rozmaryn „Kamis” 15g lub równoważny szt. 40 80. Fasola czerwona konserwowa 400 g szt. 20 81. Kukurydza konserwowa 400 g szt. 40 Lp. Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Ilość 1 2 3 4 1. Masło śmietankowe o zawartości nie mniej niż 67% 250g szt. 160 2. Mleko 2% 1L L 820 3. Śmietana 12% 400g „Hej” lub równoważny l 1600 4. Serek topiony o zawartości tłuszczu nie mniej niż 25% „Hochland” 100g kg 80 5. Twaróg biały półtłusty „Czrnocin” 1 kg lub równoważny kg 220 6. Ser żółty pełnotłusty Gouda 1kg lub równoważny kg 60 7. Kefir „Czarnocin” 400 ml lub równoważny szt. 160 8. Kefir „Czarnocin” 150 g lub równoważny szt. 1400 9. Zsiadłe mleko 200 ml szt. 570 10. Ser Feta półtłusty 270 g szt. 50 11. Ser mozzarella kg 40 12. Jogurt naturalny „Czarnocin” 150 g lub równoważny szt. 4500 13. Jogurt naturalny „Czarnocin” 370 g lub równoważny szt. 100 14. Margaryna „Kasia” lub równoważny szt. 40 15. Jogurt „Fantazja” 122 g lub równoważny szt. 840 16. Jogurt „Ale owoc” 150 g lub równoważny szt. 570 Lp. Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Ilość 1 2 3 4 1. Bułka zwykła 100g szt. 570 2. Bułka tarta 1kg kg 170 3. Chleb krojony pszenno-żytni jasny 600g-900g szt. 600 4. Chleb żytni szt. 100 5. Drożdże 100 g kg 20 Lp. Nazwa artykułu i gramatura opakowanie Jednostka Ilość 1 2 3 4 1 Ziemniaki jadalne typu kulinarnego (irga,bryza) kg 6000 2 Kapusta biała świeża kg 420 3 Marchew korzeń kg 620 4 Cebula biała korzeń kg 140 5 Pieczarki gat I kg 180 6 Rzodkiewka pęczek 150 7 Ogórek zielony świeży kg 250 8. Buraki czerwone świeże kg 460 9. Kapusta kwaszona kg 350 10. Jabłka gat. I kg 1700 11. Kapusta pekińska świeża kg 160 12. Seler korzeń kg 300 13. Pomidory świeże kg 80 14. Sałata zielona szt. 320 15. Kapusta czerwona świeża kg 180 16. Por szt. 250 17. Koper zielony świeży pęczek 80 18. Pietruszka korzeń kg 250 19. Kalafior szt 180 20. Banany kg 900 21. Papryka świeża czerwona kg 40 22. Ogórek kiszony kg 350 23. Mandarynki kg 600 24. Pomarańcza kg 500 25. Nektarynki kg 300 26. Gruszki kg 370 27. Czosnek główka szt. 50 28. Natka pietruszki pęczek 50 2. Arbuz kg 170 30. Brzoskwinia kg 300 31. Ananas świeży szt. 160 32. Cukinia kg 30 33. Kiwi kg 300 34. Śliwki „Węgierki” kg 250 35. Szczypiorek (pęczek) pęczek 50 36. Szczaw świeży kg 20 37. Truskawki świeże kg 150 38. Cytryna kg 20 39 Rabarbar kg 20 Lp. Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Ilość 1 2 3 4 1. Fasolka szparagowa 450g szt. 200 2. Kalafior 450 g szt. 200 3. Mieszanka jarzynowa 8-składnikowa 450g szt. 200 4. Marchew mrożona mini 450 g szt. 160 5. Mieszanka kompotowa 450 g szt. 320 6. Filet z morszczuka (bez ości, bez glazury, bez skóry) kg 150 7. Filet z miruny bez skóry kg 360 8. Filet z dorsza kg 180 9. Filet z soli kg 100 10. Brokuły 450 g szt. 200 11. Brukselka 450 g szt. 100 12. Truskawka mrożona 450g szt. 160 13. Wiśnie mrożone 450 g szt. 120 14. Barszcz ukraiński 450 g szt. 120 15. Mieszanka chińska 450 g szt. 40 16. Marchew mrożona kostka 450g szt. 25 17. Frytki 2,5 kg szt. 195 18. Szpinak mrożony „Iglotex” 450 g lub równoważny szt. 50 19. Groszek zielony mrożony ”Iglotex” 450 g lub równoważny szt. 40 Lp. Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Ilość 1 2 3 4 1 Boczek wędzony nieparzony kg 50 2 Kiełbasa wiejska* cienka o zawartości mięsa nie mniej niż 60% kg 260 3 Karczek b/k wieprzowy kg 600 4 Żeberka kg 280 5 Mortadela kg 200 6 Mięso mielone kg 550 7 Antrykot kg 60 10. Boczek surowy kg 90 11. Schab z/k wieprzowy kg 650 12. Golonka kg 20 13. Wołowina b/k kg 190 14. Smalec kg 15 *produkty z wykluczeniem mięsa mechanicznie odkostnionego. Lp. Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Ilość 1 2 3 4 1. Filet z kurczaka surowy kg 330 2. Kurczak kg 350 4. Udziec z kurczaka kg 550 5. Porcja rosołowa b/skrz. kg 180 6. Wątróbka drobiowa kg 150 7. Mięso mielone drobiowe kg 120 |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Szkoła Podstawowa im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy |
Ulica | ul. Dworcowa |
Nr domu | 9 |
Miejscowosc | Moszczenica |
Kod poczt | 97310 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 44 616 95 00 |
Fax | 44 616 95 00 |
SPMca@interia.pl | |
Adres strony url | www.sp.moszczena.eu |
Regon | 116107600000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | jednostka organizacyjna administracji samorządowej |
Dostep dokumentow zamowienia | www.sp.moszczena.eu |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | Pisemnie |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Szkoła Podstawowa im. św. Stanisława Kstki w Moszczenicy ul. Dorcowa 9, 97-10 Moszczenica, Sekretariat |
Numer referencyjny | 1/2016 |
Okres2c | 31/12/2017 |
Szacunkowa wart zam calosc | 168745.55 |
Waluta calosc | PLN |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Okreslenie warunkow | Zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 2 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 4 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 8 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. |
Inne dokumenty niewymienione | 1) formularz ofertowy wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 2) formularz cenowy na część zamówienia, o której udzielenie ubiega się wykonawca wg załączników 3-9 do SIWZ; 3) dokumenty, z których wynika upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji wykonawcy, w szczególności pełnomocnictwo (o ile w imieniu wykonawcy działa pełnomocnik). |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Nie |
Kryt 0 | cena |
Kryt 0p | 60 |
Data skl | 12/12/2016 |
Godz skl | 10:00 |
IV 4 4 jezyki | Polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Nie |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |