Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla gminy Grodzisko Dolne w ramach projektu Poprawa funkcjonalności i dojrzałości e-usług oraz udostępniania zasobów cyfrowych gmin Cieszanów, Jarosław, Grodzisko Dolne

Publication date 2016-12-02
End date 2016-12-12 10:00:00
Instytucja Gmina Grodzisko Dolne
Miejscowość Grodzisko Dolne
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne,
  • Usługi zarządzania danymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 358016 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 723220008, 722200003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla gminy Grodzisko Dolne.
Zakres zamówienia obejmuje m. in.: rozbudowę i aktualizację systemów dziedzinowych - zakup oprogramowania i wdrożenie, integrację sys.dz. z systemem EZD oraz portalem e-należności - zakup modułu integrującego, konfigurację i wdrożenie, opracowanie e-usług (implementacja w systemie EZD i sys.dz.), opracowanie i wdrożenie portalu e-należności, opiekę serwisową nad zakupionym oprogramowaniem w okresie realizacji zamówienia, opracowanie i wdrożenie portalu sprawozdawczości jednostek, opracowanie i wdrożenie portalu umożliwiającego składanie deklaracji VAT dla jednostek podległych gminy, digitalizację zasobów informacji przestrzennej (planowanie przestrzenne, ewidencja dróg (drogi, mosty, znaki), ewidencja adresowa, turystyka, oświetlenie komunalne, tereny inwestycyjne, nieruchomości / mienie komunalne i Skarbu Państwa), zakup oprogramowania do zarządzania zasobami informacji przestrzennej, uruchomienie portalu mapowego i udostępnienie zdigitalizowanych zasobów, wykonanie API do prezentacji ww. zasobów na mapie w dowolnej aplikacji, zakup oprogramowania serwera e-usług GIS, modernizacja oprogramowania bazy danych, zakup serwera bazy danych i zasilacza awaryjnego
Kompleksowa realizacja Przedmiotu Umowy musi być zgodna z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu i obejmuje w szczególności:
1) opracowanie i/lub dostawę, instalację i konfigurację Systemu,
2) dostawę, instalację i konfigurację infrastruktury technicznej,
3) testowanie i uruchomienie Systemu;
4) przeprowadzenie instruktaży/warsztatów;
5) przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych lub udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych Umową;
6) udzielenie gwarancji na System,
7) zapewnienie usług wsparcia i serwisowania w okresie realizacji Umowy,
8) migrację danych do Systemu z istniejących i wykorzystywanych przez Zamawiającego baz danych, jeśli będzie konieczna.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Grodzisko Dolne
Miejscowosc Grodzisko Dolne
Kod poczt 37306
Panstwo Polska
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 017 24-36-003
Email ug.grodzisko@pro.onet.pl
Adres strony url www.grodziskodolne.pl
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu RPO WP na lata 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.grodziskodolne.pl/36-ogloszenia/5884-zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.grodziskodolne.pl/36-ogloszenia/5884-zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Grodzisko Dolne , 37- 306 Grodzisko Dolne (sekretariat Urzędu – pok. Nr 16)
Numer referencyjny RI.271.29.2016
Rodz zam U
Okres2c 10
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał : a) co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł każde, obejmujące uruchomienie systemu informatycznego obejmującego co najmniej zintegrowane moduły: finansowo-księgowy, podatkowy, elektronicznego obiegu dokumentów i moduły front-office umożliwiające realizację usług publicznych przez Internet wraz z możliwością dokonywania płatności elektronicznych, b) co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 30 000,00 zł każde, obejmujące dostawę i wdrożenie systemów do zarządzania informacją przestrzenną oraz digitalizację zasobów informacji przestrzennej. Ponadto w ramach przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że dysponuje w celu wykonania zadania: c) co najmniej dwiema osobami, które uczestniczyły w realizacji co najmniej 3 projektów polegających na wdrożeniu rozwiązań klasy back-office w sektorze administracji o łącznej wartości tych projektów 500 tys. zł.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wzywa do składania ww. dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu - Wykaz wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu sprawdzenia osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) – dokument składany wraz z ofertą. 2) „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Zamawiającego dokumentu „Zestawienie z otwarcia ofert” przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 3) Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione „do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – każdy członek konsorcjum – składa dokument wymieniony w pkt.: 2.2) oraz 7.3) osobno. Dokument wskazany w pkt 2.1) składa członek konsorcjum który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wskazane dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. 4) Powyższe zasady dotyczące wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez konsorcjum mają zastosowanie do wykonawców działających jako spółka cywilna. 5) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 6) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) – zwane dalej rozporządzeniem. 1) Wykonawca który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu z pkt 3. niniejszego rozdziału – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten nie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagana forma składanych dokumentów: • Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. • Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). • Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski. • Warunkiem uznania kopii za dokument jest umieszczenie na każdej stronie kopii poświadczenia za zgodność z oryginałem i złożenie podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. • W przypadku, gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość, co do jej prawdziwości Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego: a. dwa dyski przenośne lub dwa komplety płyt DVD, w tym jeden zapasowy, na których przekaże próbkę systemów dziedzinowych wraz z zintegrowanym systemem EZD w postaci wirtualnej maszyny z zainstalowanym systemem operacyjnym, bazodanowym i oferowanym przez Wykonawcę pakietem oprogramowania zasilonym przykładowymi danymi, posiadającym funkcjonalności opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ - Wymagania dla próbki przedmiotu zamówienia oraz zasady i zakres jej badania. Zakres zainstalowanych na dyskach (lub płytach) pakietów oprogramowania oferowanych przez Wykonawcę powinien obejmować wszystkie niezbędne elementy do przeprowadzenia sprawnego demonstrowania zgodnie z zaplanowanym scenariuszem. b. Dokumenty, w tym wydruki z testów i stron internetowych, deklaracje i certyfikaty wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dopuszcza się dostarczenie ww. dokumentów w języku angielskim.
Wadium Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 10 000,00 zł.
Czy wadium Tak
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Pzp, w szczególności: 1) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp; 2) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian: a) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania lub innych Produktów, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Oprogramowania lub Produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ; b) w przypadku zakończenia wytwarzania Oprogramowania lub innego Produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ; c) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; d) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania lub urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60.00
Data skl 12/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)