Dostawa 100 szt. foteli obrotowych na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

Publication date 2016-12-02
End date 2016-12-12 10:00:00
Instytucja Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 358017 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391131008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 szt. foteli obrotowych na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, zdjęcia mają charakter poglądowy.
3. Dostarczone fotele, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4) muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion używania lub uszkodzenia.
4. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby musza być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Fotele obrotowe muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy ma stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998r., Nr 148, poz. 973), w tym przede wszystkim zgodnie z pkt 5.1. i 5.2 załącznika do niniejszego rozporządzenia w zakresie foteli obrotowych.
5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary foteli są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów, nie większe niż +/-5% pod warunkiem, że zastosowanie przedmiotowych odchyleń nie będzie miało wpływu na funkcjonowanie foteli.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fotele zmontowane i gotowe do użytku (nie ma możliwości montażu na miejscu) oraz wnieść je do Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu – al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań.
7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych.
8. Na dostarczone fotele obrotowe Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Ulica Al. Niepodległości
Nr domu 16/18
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-713
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel +48618541300
Fax +48618541204
Email zampubl@poznan.uw.gov.pl
Adres strony url http://www.poznan.uw.gov.pl
Regon 000514331
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa terenowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.poznan.uw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.poznan.uw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Biura Organizacyjno – Administracyjnego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, Poznań, pokój nr 373 budynek „A”.
Numer referencyjny OA-VII.272.5.68.2016.13
Rodz zam D
Okres2c 29/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy, pełnomocnictwo, dokument potwierdzający zgodność parametrów zaoferowanych foteli z wymaganiami Zamawiającego (np. wydruk parametrów oferowanego mebla, katalog, opis itp.)
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł
Czy wadium Tak
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy zgodnie z przesłankami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data skl 12/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)