Dostawy do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim następujących rodzajów produktów: Część I 1.Groch połówka łuskany w ilości – 11250 kg,2.Fasola średnia w ilości – 15300 kg, 3.Kostka sojowa w ilości – 3550 kg,4.Kotlet sojowy w ilości – 1310 kg, 5.Pasztet sojowy w ilości - 450 kg, Część II 1.Ryż biały w ilości – 36500 kg 2.Mąka pszenna typ 650 w ilości – 22750 kg, 3.Mąka ziemniaczana w ilości – 2650 kg, 4.Makaron formy różne w ilości – 33300 kg, 5.Kasza jęczmienna drobna w ilości – 26300 kg,6.Kasza manna w ilości – 9600 kg, 7.Płatki owsiane w ilości – 4170 kg, 8.Kasza gryczana w ilości – 11300 kg, 9.Kasza jaglana w ilości – 1600 kg,
| Publication date | 2016-12-02 |
| End date | 2016-12-12 12:00:00 |
| Instytucja | Zakład Karny nr 1 w Łodzi |
| Miejscowość | Łódź |
| Województwo | łódzkie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 358157 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 156000004 |
| Adres strony internetowej siwz | |
Przedmiot zamówienia
| Przedmiotem zamówienia są dostawy do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim następujących rodzajów produktów: Część I 1.Groch połówka łuskany w ilości – 11250 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 03221220-4 2.Fasola średnia w ilości – 15300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 03221210-1 3.Kostka sojowa w ilości – 3550 kg, op. dowolne kod CPV 15890000-3 4.Kotlet sojowy w ilości – 1310 kg, op. dowolne kod CPV 15890000-3 5.Pasztet sojowy w ilości - 450 kg, op. dowolne kod CPV 15131310-1 Część II 1.Ryż biały w ilości – 3650 kg. op. dowolne max. 50kg. kod CPV 15614100-6 2.Mąka pszenna typ 650 w ilości – 22750 kg, op. dowolne max 50 kg. kod CPV 15612100-2 3.Mąka ziemniaczana w ilości – 2650 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15620000-0 4.Makaron formy różne w ilości – 33300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15851100-9 5.Kasza jęczmienna drobna w ilości – 26300 kg,op. dowolne max. 50 kg.kod CPV 15610000-7 6.Kasza manna w ilości – 9600 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613300-1 7.Płatki owsiane w ilości – 4170 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613380-5 8.Kasza gryczana w ilości – 11300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613000-8 9.Kasza jaglana w ilości – 1600 kg, op. dowolne max.50 kg. kod CPV 15613000-8 Ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu. 4.1. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego telefonicznie przez Zamawiającego indywidualnego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu oferty. Podane w formularzu oferty wielkości zapotrzebowania na wyroby w ciągu trwania umowy (12 miesięcy) mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na przedmioty zamówienia w takim okresie. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia wyrobów, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Wartość produktów żywnościowych jest ilością maksymalną jaką mogą zamówić Zamawiający indywidualni i może ona ulec zmniejszeniu max. o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego indywidualnego. Proporcjonalnej zmianie ulegnie wówczas również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego. 4.2. Dostawy będą realizowane partiami do magazynów Zamawiających indywidualnych transportem Wykonawcy. Dokładna wielkość i terminy dostaw zostanie każdorazowo określana przez Zamawiającego indywidualnego w zamówieniu złożonym z trzydniowym wyprzedzeniem. Dostawy winny być realizowane w dni robocze (sobota nie jest dniem roboczym). Dostawa wyrobów dokonywana będzie przystosowanym do tego środkiem transportu Wykonawcy w taki sposób, aby nie została naruszona jakość zdrowotna zamówionych wyrobów, na jego koszt, Loco magazyn Zamawiającego indywidualnego. 4.3 Wykonawca dostarczy dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i datę produkcji oraz świadectwo kontroli jakości - HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny). 4.4 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 4.5 Przedmiot zamówienia, sposób jego przewozu, jak również sposób i rodzaj opakowania powinien spełniać wymagania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. OpisPrzedmiotem zamówienia są dostawy do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim następujących rodzajów produktów:Część I 1.Groch połówka łuskany w ilości – 11250 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 03221220-4 2.Fasola średnia w ilości – 15300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 03221210-1 3.Kostka sojowa w ilości – 3550 kg, op. dowolne kod CPV 15890000-3 4.Kotlet sojowy w ilości – 1310 kg, op. dowolne kod CPV 15890000-3 5.Pasztet sojowy w ilości - 450 kg, op. dowolne kod CPV 15131310-1Część II 1.Ryż biały w ilości – 3650 kg. op. dowolne max. 50kg. kod CPV 15614100-6 2.Mąka pszenna typ 650 w ilości – 22750 kg, op. dowolne max 50 kg. kod CPV 15612100-2 3.Mąka ziemniaczana w ilości – 2650 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15620000-0 4.Makaron formy różne w ilości – 33300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15851100-9 5.Kasza jęczmienna drobna w ilości – 26300 kg,op. dowolne max. 50 kg.kod CPV 15610000-7 6.Kasza manna w ilości – 9600 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613300-1 7.Płatki owsiane w ilości – 4170 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613380-5 8.Kasza gryczana w ilości – 11300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613000-8 9.Kasza jaglana w ilości – 1600 kg, op. dowolne max.50 kg. kod CPV 15613000-8 |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 2016 |
| Nazwa | Zakład Karny nr 1 w Łodzi |
| Ulica | ul. Beskidzka |
| Nr domu | 54 |
| Miejscowosc | Łódź |
| Kod poczt | 91612 |
| Panstwo | Polska |
| Wojewodztwo | łódzkie |
| Tel | 042 6750415, 6750415 |
| Fax | 426 750 500 |
| zk_lodz_1@sw.gov.pl | |
| Adres strony url | www.sw.gov.pl |
| Regon | 32006400000 |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | inny: |
| Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
| Dostep dokumentow zamowienia | www.zp.s.gov.pl |
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.zp.sw.gov.pl |
| Czy podzielone na czesci | Tak |
| Oferty lub wnioski | Wszystkie |
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 2 |
| Numer referencyjny | D/Kw-Zp 220/02/2016/10680 |
| Rodz zam | D |
| Okres2c | 01/01/201731/12/2017 |
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
| Czas | O |
| Okreslenie warunkow | Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie. |
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie. |
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie. |
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
| Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
| Wykaz dokumentow zaswiadczen | odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,(w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców); |
| Zakresie warunkow udzialu | Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 1 SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VIII. pkt. 1 SIWZ. Zobowiązanie w/w wykonawców do oddania własnych zasobów winno być sporządzone na piśmie. 5. Każdy Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, podczas toczącego się postępowania wezwie Wykonawcę, którego oferta w wyniku wstępnej oceny została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,(w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców); |
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | a) wypełniony „Formularz ofertowy" (załącznik nr 1 do SIWZ) b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; c) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; d) zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ; |
| Czy wadium | Nie |
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy ograniczenie liczby uczestnikow | Nie |
| Czy obejmuje ustanowienie | Nie |
| Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie |
| Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Wysokość podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie. Zmiana ta wymaga zachowania formy pisemnej (aneksu) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. |
| Kryt 0 | Cena |
| Kryt 0p | 60 |
| Czy aukcja | Nie |
| Data skl | 12/12/2016 |
| Godz skl | 12:00 |
| Termin | on |
| Okres liczba dni | 30 |
| Le czy nasta | Nie |
| Zastosowanie procedury pzp | Nie |
| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie | Nie |
| IV 3 1 Przewidziany podzial | Nie |
| IV 3 2 PodzialDialogu | Nie |
| IV 3 3 PodzialNegocjacji | Nie |
| IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
| IV 6 5 | Nie |
| Czy uniewaznienie | Tak |