zapewnienie dostępu do szerokopasmowego Internetu dla Centrum Projektów Europejskich i Wspólnego Sekretariatu Programu Współpracy Interreg V-A Południowy Bałtyk 2014-2020 oraz dla serwera udostępniającego stronę Internetową prowadzoną przez Wydział Projektów EFS.

Publication date 2016-12-02
End date 2016-12-13 10:45:00
Instytucja Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Dostawcy usług internetowych (ISP)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 358195 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 724110004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie trzech niezależnych łączy wraz z usługą dostępu do sieci Internet:
1) część I zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie:
a) łącza wraz z usługą dostępu do sieci Internet dla Centrum Projektów Europejskich na okres 36 miesięcy,
b) łącza dla serwera udostępniającego stronę Internetową prowadzoną przez Wydział Projektów EFS na okres 36 miesięcy,
Łącza mają być niezależne;
2) część II zamówienia:
łącze Wspólnego Sekretariatu Programu Współpracy Interreg V-A Południowy Bałtyk 2014-2020 CPE- zapewnienie dostępu do szerokopasmowego Internetu dla Wspólnego Sekretariatu Programu Współpracy Interreg V-A Południowy Bałtyk 2014-2020 na okres 36 miesięcy.


Opis

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie:
a) łącza wraz z usługą dostępu do sieci Internet dla Centrum Projektów Europejskich na okres 36 miesięcy,
b) łącza dla serwera udostępniającego stronę Internetową prowadzoną przez Wydział Projektów EFS na okres 36 miesięcy,
Łącza mają być niezależne;
łącze Wspólnego Sekretariatu Programu Współpracy Interreg V-A Południowy Bałtyk 2014-2020 CPE- zapewnienie dostępu do szerokopasmowego Internetu dla Wspólnego Sekretariatu Programu Współpracy Interreg V-A Południowy Bałtyk 2014-2020 na okres 36 miesięcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
Ulica ul. Domaniewska
Nr domu 39 a
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-672
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 3783100
Fax 22 2019725
Email agnieszka.rutkowska@cpe.gov.pl, katarzyna.mazurkiewicz@cpe.gov.pl
Adres strony url www.cpe.gov.pl
Regon 14168145600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Przedmiot niniejszej umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Europejskiej Współpracy Terytorialnej, Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa, Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XIII SIWZ
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Projektów Europejskich 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 39a, wejście E, piętro III, sekretariat
Numer referencyjny : CPE-II-261-68-ARK/16
Okres2c 36
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow 1. O zamówienie mogą się starać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: tj. uprawnieni do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej i zarejestrowani w Rejestrze Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (art. 10 ustawy Prawo telekomunikacyjne - Dz. U. z 2016 r., poz. 1489, 1579, 1823);
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O zamówienie mogą się starać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony dla części I i II zamówienia, jeżeli Wykonawca: a) przedstawi wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonali co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu usług dostępu do Internetu na okres co najmniej jednego roku każda, o przepustowości pasma nie mniejszej niż 50 Mbits/50 Mbits każda; wraz z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, wraz z załączeniem dowodów, że została wykonana lub jest wykonywana należycie. b) Zamawiający uzna warunek za spełniony dla części I i II zamówienia, jeżeli Wykonawca: wykaże się dysponowaniem wydajnymi kanałami transmisyjnymi do co najmniej czterech głównych krajowych dostawców Internetu (np. : TP S.A, NASK, ATM S.A., Exatel S.A., Netia S.A., GTS CE) lub trzech polskich punktów wymiany ruchu internetowego o łącznej przepustowości minimum 15 Gb/s, oraz posiadaniem własnych wydajnych łączy do co najmniej dwóch operatorów zagranicznych, lub dwóch europejskich punktów wymiany ruchu internetowego o łącznej przepustowości minimum 8Gb/s.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie jest zobowiązany wykazać, iż nie ma podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w ust. 2 dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w ust 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokument, o którym mowa w ust. 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zapisy ust. 5 stosuje się. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w rozdziale IV ust 1 pkt 3) lit. a), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2. Dowodami, o których mowa w ust. 1 są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty również Wykaz wydajnych kanałów transmisyjnych do co najmniej 4 (czterech) głównych krajowych dostawców Internetu: (np.: TP S.A, NASK, ATM S.A., Exatel S.A., Netia S.A., GTS CE) lub 3 (trzech) polskich punktów wymiany ruchu internetowego o łącznej przepustowości minimum 15 Gb/s, oraz wykaz posiadanych własnych wydajnych łączy do co najmniej 2 (dwóch) operatorów zagranicznych, lub 2 (dwóch) europejskich punktów wymiany ruchu internetowego o łącznej przepustowości minimum 8 Gb/s, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu w sposób określony w rozdziale IV ust. 1 pkt 3 lit. b (wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ). 4. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (art. 10 ustawy Prawo telekomunikacyjne - Dz. U. Nr 171 z 2004 r., poz.1800, późn. zmian.);
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: a) Część I zamówienia (CPE, EFS): 3 700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych). b) Część II zamówienia (WS PB): 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2010 r. Nr 96, poz. 620 z późn. zm.). 3. Wykonawca, który we właściwym terminie nie wniesie wadium zostanie z postępowania wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie, nr konta 98 1010 1010 0058 8713 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację „Wadium w postępowaniu nr CPE-II-261-68/ARK/16”. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię dokumentu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w pozostałych przypadkach wymienionych w ust. 2 – oryginał dowodu wniesienia wadium. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Czy wadium Tak
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w art. 144 ustawy i postanowieniach załączonego projektu umowy, nie wymagających sporządzenia aneksu do umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) termin realizacji zamówienia ulegnie przesunięciu, jeżeli przesunięcie terminu nastąpi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 90.00
Data skl 13/12/2016
Godz skl 10:45
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)