Zakup i dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Miasto Zgierz

Publication date 2016-12-05
End date 2016-12-15 12:45:00
Instytucja Gmina Miasto Zgierz
Miejscowość Zgierz
Województwo łódzkie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 358732 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 195200007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa łącznie 415 000 sztuk worków foliowych do selektywnego zbierania:a)tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych; b)papieru; c)szkła; d)bioodpadów- wraz z nadrukiem

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Miasto Zgierz
Ulica Plac Jana Pawła II
Nr domu 16
Miejscowosc Zgierz
Kod poczt 95100
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel 0427162854 w. 200, 7143200
Fax 427 143 203
Email estasiak@umz.zgierz.pl
Regon 47205772100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http/www.umz.zgierz.przetargi.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Oferta winna być złożona w nieprzezroczystym opakowaniu (np. w kopercie zewnętrznej), w sposób określony w SIWZ.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, pl. Jana Pawła II 16
Numer referencyjny OR.271.33.2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
Wadium Wadium w wysokości: 5.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz
Czy wadium Tak
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach określonych w SIWZ tj. w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie: 1) zmiany terminów poszczególnych dostaw spowodowanych siłą wyższą, 2) zmiana stanu prawnego, która będzie wnosiła nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia jeśli nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia. 3. Żadna z ewentualnych ww. zmian nie będzie uprawniała Wykonawcę do dodatkowego wynagrodzenia. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług lub innych opłat wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 5. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 6. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą dopuszcza zmianę poszczególnych zakresów umowy bez zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 4 ust.1 umowy. 7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej-aneksów do umowy podpisanych przez strony, pod rygorem nieważności
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 15/12/2016
Godz skl 12:45
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim
Termin on
Okres data do 12/01/2017
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - sprawach merytorycznych: 1) Grażyna Trocińska, z-ca naczelnika, pok. nr 012, tel.: (42)714-32-33, 2) Emilia Pokrzeptowicz, gł. specjalista, pok. nr 012, tel.: (42)714-32-33, - w sprawach proceduralnych: 1) Ewa Stasiak, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-32-00 oraz 3) Robert Stawiński, gł. specjalista, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane były przez Wykonawców i Zamawiającego nie tylko w podstawowej formie pisemnej, ale również faksem albo pocztą elektroniczną, przy czym: jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem albo pocztą elektroniczną - każda ze Stron, na żądanie drugiej, zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)