Usługa wsparcia serwisowego systemu CATO firmy Cato Software Solutions Gmbh, do zlecania i przygotowywania cytostatyków, dla instalacji CATO funkcjonującej u Zamawiającego, oraz zakup dodatkowej licencji farmaceuty (KHAPO) oraz dwóch drukarek etykiet
Publication date | 2016-12-05 |
End date | 2016-12-14 10:00:00 |
Instytucja | Świętokrzyskie Centrum Onkologii |
Miejscowość | Kielce |
Województwo | świętokrzyskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 359069 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 722532005 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę: 1) w okresie 12 miesięcy (od dnia podpisania umowy) usług wsparcia serwisowego systemu CATO firmy Becton Dickinson Austria Gmbh, do zlecania i przygotowywania cytostatyków, dla instalacji CATO funkcjonującej u Zamawiającego, nazywanej dalej systemem 2) nabycia przez Zamawiającego licencji farmaceuty (KHAPO) wraz z 12- miesięcznym serwisem i nadzorem autorskim 3) Sprzedaży Zamawiającemu dwóch drukarek etykiet wraz z 3 letnia gwarancją. I. Wymagania 1) Wymagania formalne a) Wykonawca musi dołączyć do oferty dokument wystawiony i podpisany przez producenta oprogramowania CATO potwierdzający, że jest podmiotem upoważnionym do świadczenia usług wsparcia serwisowego w zakresie szkoleń, obsługi i prac instalacyjnych oprogramowania CATO. 2) Wymagania dotyczące wsparcia serwisowego a) Zakres wsparcia serwisowego: i) Modyfikacje systemu uwzględniające zmieniające się przepisy ogólne, rozporządzenia, ustawy, obowiązujące wykładnie prawne lub zalecenia jednostek nadrzędnych (np. Narodowy Fundusz Zdrowia wraz z oddziałami, Ministerstwo Zdrowia). ii) Aktualizacje systemu wprowadzające nowe funkcjonalności i usuwające jego usterki, tj. zgłoszone przez Zamawiającego a wcześniej zweryfikowane wstępnie pod kątem zasadności, ograniczenia w realizacji funkcjonalności systemu występujące na każdej stacji roboczej pracującej w systemie oraz wynikające z przyczyn zawinionych przez producenta oprogramowania CATO. iii) Usuwanie błędów systemu tj. usterek uniemożliwiających korzystanie przez Zamawiającego z funkcjonalności systemu lub powodujących nieprawidłowe przetwarzanie danych przez system na każdej stacji roboczej pracującej w systemie. iv) Usuwanie awarii systemu tj. zgłoszonego przez Zamawiającego (a wcześniej zweryfikowanego pod kątem zasadności), całkowitego zaniku wszystkich funkcjonalności systemu na każdej stacji roboczej pracującej w systemie. v) Odtwarzanie danych systemu po awarii z ostatniej, nieuszkodzonej kopii bezpieczeństwa posiadanej przez Zamawiającego. vi) Konsultacje telefoniczne. vii) Zdalna diagnostyka za pośrednictwem bezpiecznego łącza serwisowego. b) Warunki świadczenia wsparcia serwisowego: i) Przystąpienie do usunięcia awarii systemu z czasem reakcji nieprzekraczającym 4 godzin. ii) Usunięcie awarii systemu w czasie nieprzekraczającym 1 dnia roboczego. iii) Przystąpienie do usunięcia błędu systemu z czasem reakcji nieprzekraczającym 2 dni roboczych. iv) Usunięcie błędu systemu w czasie nieprzekraczającym 5 dni roboczych. v) Przystąpienie do usunięcia usterki systemu z czasem reakcji nieprzekraczającym 10 dni roboczych. vi) Usunięcie usterki systemu w czasie nieprzekraczającym 30 dni roboczych. vii) Gotowość do świadczenia konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 07:00 -15:00. viii) Gotowość do świadczenia zdalnej diagnostyki w dni robocze w godzinach 07:00 -15:00. 3) Wymagania dotyczące nabycia przez Zamawiającego licencji farmaceuty (KHAPO) a) Licencja farmaceuty (KHAPO) powinno mieć nieograniczony zakres ważności czasowej i globalny zakres co do stanowiska pracy tzn. może być użyta na dowolnej stacji roboczej Zamawiającego. 4) Wymagania dotyczące drukarek etykiet: a) Współpraca z istniejącym u Zamawiającego oprogramowaniem do produkcji leków cytotoksycznych b) Podłączenie, konfiguracja dla realizacji zadań drukarki wymaganych przez system Zamawiającego do produkcji cytostatyków CATO c) Drukarka do etykiet w obudowie metalowej klasy ZEBRA S 4 M lub równoważna o parametrach nie gorszych niż: i) obudowa metalowa odporna na dezynfekcję ii) druk termiczny oraz termotransferowy iii) rozdzielczość min. 200 dpi iv) prędkość druku 152 mm/s v) szerokość druku do 104 mm vi) drukowane kody kreskowe: Kody liniowe: Code 11, Code 39, Code 93,Code 128 z podkodami A/B/C i UCC Case Codes,ISBT-128, UPC-A, UPC-E, EAN-8, EAN-13, UPC i EAN z rozszerzeniami 2- lub 5-cyfrowymi,Plessey, Postnet, Standard 2-of-5, Industrial 2-of-5, Interleaved 2-of-5, Logmars, MSI, Codabar, Planet Code Kody dwuwymiarowe: Aztec, Codablock,PDF417, Code 49, Data Matrix, MaxiCode,QR Code, MicroPDF417, TLC 39, RSS-14(i Composite) vii) sterowniki dla Windows 7 viii) materiały eksploatacyjne: 5,000 etykiet w rozmiarze 80x50 mm dla wydruku termicznego do wykorzystania w dostarczonym sprzęcie ix) wbudowany w drukarkę interfejs USB i LAN x) co najmniej trzyletnia gwarancja Warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz zasady współpracy Wykonawcy i Zamawiającego określa projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ. OpisUsługa wsparcia serwisowego systemu CATO firmy Cato Software Solutions Gmbh, do zlecania i przygotowywania cytostatyków, dla instalacji CATO funkcjonującej u Zamawiającego, oraz zakup dodatkowej licencji farmaceuty (KHAPO) oraz dwóch drukarek etykiet |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Świętokrzyskie Centrum Onkologii |
Ulica | ul. Artwińskiego |
Nr domu | 3 |
Miejscowosc | Kielce |
Kod poczt | 25734 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | świętokrzyskie |
Tel | (041) 3674280 |
Fax | (041) 36 74 071 |
sco@onkol.kielce.pl | |
Adres strony internetowej narzedzia | www.bip2.onkol.kielce.pl |
Regon | 126323300000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | wwwonkol.kiece.pl |
Czy podzielone na czesci | Nie |
Numer referencyjny | A241/168/16 |
Rodz zam | U |
Okres2c | 12 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 8 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | 1.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 1.2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. |
Zakresie warunkow udzialu | 1. Dokument wystawiony i podpisany przez producenta oprogramowania potwierdzający, że jest podmiotem upoważnionym do świadczenia usług wsparcia serwisowego w zakresie szkoleń, obsługi i prac instalacyjnych oprogramowania Becton Dickinson Austria GmbH (BD Cato). |
Inne dokumenty niewymienione | 1. Druk Oferta. 2. Formularz asortymentowo- cenowy ofert, Pakiet nr 1- Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wzór umowy licencyjnej – Załącznik nr 1 do projektu umowy. 5. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | a)zmiany numeru katalogowego produktu, b)zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c)wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy, e) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT, wartość podatku VAT oraz wartość brutto, wartość netto pozostaje stała przez cały czas trwania umowy. f) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, g) opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, h) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, i) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, j) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, k) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, l) niewykorzystania wartości umowy przez okres 12 m-cy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. m) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, n) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę |
Kryt 0 | cena |
Kryt 0p | 60 |
Data skl | 14/12/2016 |
Godz skl | 10:00 |
IV 4 4 jezyki | Język polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |