Dostawę autorskiego programu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół w Gminie Morzeszczyn w ramach projektu „ Z pasją do nauki” – kompleksowy program rozwojowy dla szkół z Gminy Morzeszczyn

Publication date 2016-12-05
End date 2016-12-15 10:00:00
Instytucja Urząd Gminy Morzeszczyn
Miejscowość Morzeszczyn
Województwo pomorskie
Branża
  • Podręczniki szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 359078 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 221110001, 804200004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór Dostawcy i dostawa autorskiego programu zajęć pozalekcyjnych
dla uczniów szkół w Gminie Morzeszczyn w ramach projektu „Z pasją do nauki - kompleksowy
program rozwojowy dla szkół z Gminy Morzeszczyn” w tym :

1. Projekt obejmuje Szkołę Podstawową w Morzeszczynie, Szkołę Podstawową w Nowej Cerkwi oraz Publiczne Gimnazjum w Morzeszczynie, dla których organem prowadzącym jest Gmina Morzeszczyn.
2. W projekcie uczestniczyć będą uczniowie klas I-VI szkoły podstawowej i klas I-III gimnazjum. Dla uczniów klas I do V szkoły podstawowej i klas I do II gimnazjum przewidziany jest program 2-letni, dla klas VI szkoły podstawowej i klas III gimnazjum przewidziany jest program 1 roczny.
3. Programy zajęć dla uczniów będą ukierunkowane na realizację następującej tematyki:
a. podnoszenie sprawności czytania i rozumowania, techniki zapamiętywania, budowanie strategii uczenia się uczniów (do 40% zajęć)
b. eksperymenty naukowe dot. matematyki i przedmiotów przyrodniczych (min. 50% zajęć)
c. odkrywanie wewnętrznych zasobów uczniów i wspieranie radzenia sobie ze stresem, emocjami, umiejętność pracy zespołowej (do 10% zajęć).
4. Programy zajęć realizowane w poszczególnych grupach wiekowych uczniów powinny być dostosowane do odpowiedniego etapu edukacyjnego i możliwości poznawczych uczniów (min. 3 programy dla szkoły podstawowej dla klas I-II, III-IV i V-VI i min. 1 program dla gimnazjum).
5. Każdy program obejmować powinien:
a. autorskie podręczniki dla uczniów,
b. szczegółowe scenariusze zajęć i podręczniki dla nauczycieli wraz z wytycznymi dotyczącymi metodyki zajęć, umożliwiające trenerom prowadzenie zajęć bez konieczności dodatkowego przeszkolenia,
c. dostęp do platformy e-learningowej związanej z tematyką zajęć. Panel e-learningowy powinien mieć charakter interaktywny, z przeznaczeniem do gier edukacyjnych oraz indywidualnego rozwiązywania zadań przez uczniów, podlegających weryfikacji na platformie przez prowadzących zajęcia. Dostęp wymagany dla uczniów i trenerów w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018.
d. zapewnienie help-desku metodycznego dla trenerów w okresie realizacji projektu (rok szkolny 2016/2017 i 2017/2018) umożliwiający szybkie i sprawne udzielanie wyjaśnień i porad dotyczących prowadzonych zajęć,
e. opieka metodyczna - prowadzenie hospitacji zajęć (2 hospitacje na program na 1 prowadzącego) oraz spotkania metodyczne (1 spotkanie na semestr x 3 grupy wiekowe)
Obowiązkowym elementem autorskich programów w szkole podstawowej i gimnazjum są gry
fabularne, dramy i gry społeczne. Gry zostaną dostarczone przez Zamawiającego.
6. Celem zajęć będzie osiągnięcie przez uczniów następujących efektów kształcenia (każdorazowo adekwatnie do etapu edukacyjnego):
Umiejętność uczenia się:
1) Wyższa jakość czytania:
a) wzrost tempa czytania o min. 40% (min. 20% u uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok),
b) wzrost stopnia wydobycia informacji z treści o min. 15% (min. 7% u uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok).
2) Opanowanie technik pamięciowych:
a) piktogramów,
b) łańcuchowa,
c) zakładek osobistych i cyfrowych,
d) rzymski pokój,
e) główny system pamięciowy i technika słów zastępczych (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok).
3) Dłuższy czas koncentracji uwagi o min. 20% (min.10% u uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok).
4) Umiejętność organizowania materiału do nauki. Umiejętność notowania Mapami Myśli (dot. uczniów z II i III etapu edukacyjnego). Znajomość podstaw Map Myśli (dot. uczniów z I etapu edukacyjnego)
5) Wykształcenie przekonania „poradzę sobie”.

Kompetencje matematyczne:
1) Lepsze rozumienie treści matematycznych zadań tekstowych.
2) Umiejętność rozwiązywania zadań logicznych, w tym:
a) zauważanie powtarzalności,
b) wyciąganie wniosków (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok).
3) Poprawa myślenia strategicznego:
a) umiejętność tworzenia i użycia strategii,
b) umiejętność planowania i wykonania sekwencji działań (n/d uczniów uczestniczących
w programie obejmującym 1 rok).
4) Umiejętność myślenia przestrzennego (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok).
5) Umiejętność szybkiego zapamiętywania wzorów matematycznych dzięki mnemotechnikom (n/d uczniów z klas I-II SP i uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok).
6) Umiejętność posłużenia się wiedzą matematyczną w sytuacji geometrycznej.
Kompetencje naukowo-techniczne:
1) Umiejętność rozpoznawania zagadnień naukowych.
2) Wzrost zainteresowania badaniem świata pod kątem biologicznym, geograficznym, fizycznym i chemicznym.
3) Umiejętność przeprowadzania doświadczeń i eksperymentów.
4) Umiejętność interpretacji i wykorzystywania dowodów naukowych, wyjaśniania zjawisk przyrodniczych w sposób naukowy (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok).
7. Zajęcia mają służyć nauce przez zabawę i nie mogą być prostym powieleniem treści i form lekcji.
8. Elementem zajęć powinny być gry fabularne/społeczne i eksperymenty naukowe.
9. Programy, scenariusze i podręczniki powinny być napisane językiem wrażliwym na płeć
i niepełnosprawność, by na zajęciach była przekazywana uczniom niestereotypowa wiedza. Podręczniki i scenariusze powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – zgodnie z koncepcją uniwersalnego projektowania.
10. Programami zajęć planuje się objąć łącznie 320 uczniów ze Szkoły Podstawowej i Gimnazjum
w Morzeszczynie oraz Szkoły Podstawowej w Nowej Cerkwi, w tym 241 uczniów będzie realizować program 2-letni (4 semestry zajęć), zaś 79 uczniów – program 1-roczny (2 semestry zajęć). Każda grupa zajęciowa w 1 semestrze będzie realizować 28 godzin zajęć (14 spotkań 2-godzinnych).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Urząd Gminy Morzeszczyn
Ulica ul. 22 Lipca
Nr domu 4
Miejscowosc Morzeszczyn
Kod poczt 83132
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 5362724 w. 14
Fax 585 362 792
Email urzad@morzeszczyn.pl
Adres strony url bip.morzeszczyn.pl
Regon 53452300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Zamówienie w ramach projektu „ Z pasją do nauki” – kompleksowy program rozwojowy dla szkół z Gminy Morzeszczyn" realizowany w ramach Regionalnewgo Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Diałanie 3.2. Edukacja Ogólna Poddziałanie 3.2.1. Jakość Edukacji Ogólnej współfinansowaego z Europejskiego Funduszu Społecznego go orzeszczyn" Działnie 03.02.Edukacja Ogólna Poddziałanie 03.02.01. Jakość Edukacji Ogólnej
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.morzeszczyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert w formie pisemnej a pośrednictwem operatora pocztopwego w rozumieniu ustawy z dnia 23listopada 2012 roku -Prawo Pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z015 r. poz. 1830) osobiście lub za pośrenictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Morzeszczyn pok. nr 10 (sekretariat) ul. 22 Lipca 4 , 83-132 Morzeszczyn
Numer referencyjny IN.271.ZP-3.2016
Rodz zam D
Okres2c 30/06/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamówienia uzupełniające dotyczyłyby zakupu dodatkowych podręczników oraz licencji do panelu e-learningowego
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków udziału dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. Warunki zostaną spełnione , gdy Wykonawca wykaże , iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie , dostawy o wartości minium 300.000 złotych obejmujące m.in. dostawę autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla ok. 320 uczniów szkół podstawowych i gimnazjum , na które składały się co najmniej następujące elementy : podręczniki dla uczniów, dostęp do platformy e-learningowej związanej z tematyką zajęć mającą charakter interaktywny , z przeznaczeniem do gier edukacyjnych oraz indywidualnego rozwiązywania zadań przez uczniów, podlegających weryfikacji na platformie przez prowadzących zajęcia.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , warunki powyższe musi spełnić jeden z wykonawców - nie dopuszcza się sumowania doświadczenia wykonawców
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia / spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załaczniku nr 2 do SIWZ . Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu . 1.2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszczenia informacji o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia z postępowania w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia. 1.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o braku podstaw wykluczenia/spełnienia warunków udziału dotyczące tych podmiotów. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym , nie krótszym niż 5 dni , terminie aktualnych na dzień złożenia oferty następujących oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w art. 25 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji Oferenta, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 10 niniejszego Zapytania Ofertowego. 2.2.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów rejestrowych; oferuje w niniejszym postępowaniu. Dopuszcza się jedynie nieznaczne odstępstwa wynikające z dopasowania przedmiotu dostawy do przedmiotu postępowania. Wykazy i odpowiadające im referencje powinny zawierać liczbę dostarczonych podręczników, daty realizacji dostaw, ich odbiorców oraz potwierdzenie należytego wykonania. 2.4. Opis programów: zawartości merytorycznej podręcznika dla uczniów, wykorzystania platformy e-learningowej w realizacji programów, scenariuszy i podręcznika dla trenerów, zasad i sposobu funkcjonowania metodycznego help-desku wraz z przedłożeniem przykładowego podręcznika dla uczniów, przykładowego scenariusza i podręcznika dla trenerów oraz dostępem do wersji demo platformy e-learningowej, założenia realizacji spotkań metodycznych i hospitacji zajęć. Z opisu programu i jego zawartości musi wynikać spełnienie założeń, celów projektu i koniecznej zawartości merytorycznej, które wynikają z niniejszej SIWZ. 2.5. W przypadku podmiotów wchodzących w skład grupy kapitałowej- listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24. Ust. 2 pkt. 5 ustawy i/lub oświadczenie (dowód) , z którego jasno musi wynikać , iż istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, pomimo złożenia odrębnych ofert w tym samym postępowaniu. 2.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków , opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw autorskich podręczników dla uczniów zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od terminu składania ofert, w zakresie objętym przedmiotem postępowania, tj. obejmujący założenia dotyczące kluczowych zadań projektu, o których mowa w rozd. IV niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych dostaw. UWAGA! Wykazy dostaw mają dotyczyć tego samego podręcznika, który wykonawca oferuje w niniejszym postępowaniu. Dopuszcza się jedynie nieznaczne odstępstwa wynikające z dopasowania przedmiotu dostawy do przedmiotu postępowania. Wykazy i odpowiadające im referencje powinny zawierać liczbę dostarczonych podręczników, daty realizacji dostaw, ich odbiorców oraz potwierdzenie należytego wykonania.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji , o której mowa w art. 86 ust.5 , ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu w orginale oświadczenie stanopwiace załącznik nr 3 do SIWZ o przynalezności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia .2. Opis programów: zawartości merytorycznej podręcznika dla uczniów, wykorzystania platformy e-learningowej w realizacji programów, scenariuszy i podręcznika dla trenerów, zasad i sposobu funkcjonowania metodycznego help-desku wraz z przedłożeniem przykładowego podręcznika dla uczniów, przykładowego scenariusza i podręcznika dla trenerów oraz dostępem do wersji demo platformy e-learningowej, założenia realizacji spotkań metodycznych i hospitacji zajęć. Z opisu programu i jego zawartości musi wynikać spełnienie założeń, celów projektu i koniecznej zawartości merytorycznej, które wynikają z niniejszej SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60.00
Data skl 15/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)