Dostawę autorskiego programu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół w Gminie Morzeszczyn w ramach projektu „ Z pasją do nauki” – kompleksowy program rozwojowy dla szkół z Gminy Morzeszczyn
Publication date | 2016-12-05 |
End date | 2016-12-15 10:00:00 |
Instytucja | Urząd Gminy Morzeszczyn |
Miejscowość | Morzeszczyn |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 359078 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 221110001, 804200004 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór Dostawcy i dostawa autorskiego programu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół w Gminie Morzeszczyn w ramach projektu „Z pasją do nauki - kompleksowy program rozwojowy dla szkół z Gminy Morzeszczyn” w tym : 1. Projekt obejmuje Szkołę Podstawową w Morzeszczynie, Szkołę Podstawową w Nowej Cerkwi oraz Publiczne Gimnazjum w Morzeszczynie, dla których organem prowadzącym jest Gmina Morzeszczyn. 2. W projekcie uczestniczyć będą uczniowie klas I-VI szkoły podstawowej i klas I-III gimnazjum. Dla uczniów klas I do V szkoły podstawowej i klas I do II gimnazjum przewidziany jest program 2-letni, dla klas VI szkoły podstawowej i klas III gimnazjum przewidziany jest program 1 roczny. 3. Programy zajęć dla uczniów będą ukierunkowane na realizację następującej tematyki: a. podnoszenie sprawności czytania i rozumowania, techniki zapamiętywania, budowanie strategii uczenia się uczniów (do 40% zajęć) b. eksperymenty naukowe dot. matematyki i przedmiotów przyrodniczych (min. 50% zajęć) c. odkrywanie wewnętrznych zasobów uczniów i wspieranie radzenia sobie ze stresem, emocjami, umiejętność pracy zespołowej (do 10% zajęć). 4. Programy zajęć realizowane w poszczególnych grupach wiekowych uczniów powinny być dostosowane do odpowiedniego etapu edukacyjnego i możliwości poznawczych uczniów (min. 3 programy dla szkoły podstawowej dla klas I-II, III-IV i V-VI i min. 1 program dla gimnazjum). 5. Każdy program obejmować powinien: a. autorskie podręczniki dla uczniów, b. szczegółowe scenariusze zajęć i podręczniki dla nauczycieli wraz z wytycznymi dotyczącymi metodyki zajęć, umożliwiające trenerom prowadzenie zajęć bez konieczności dodatkowego przeszkolenia, c. dostęp do platformy e-learningowej związanej z tematyką zajęć. Panel e-learningowy powinien mieć charakter interaktywny, z przeznaczeniem do gier edukacyjnych oraz indywidualnego rozwiązywania zadań przez uczniów, podlegających weryfikacji na platformie przez prowadzących zajęcia. Dostęp wymagany dla uczniów i trenerów w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018. d. zapewnienie help-desku metodycznego dla trenerów w okresie realizacji projektu (rok szkolny 2016/2017 i 2017/2018) umożliwiający szybkie i sprawne udzielanie wyjaśnień i porad dotyczących prowadzonych zajęć, e. opieka metodyczna - prowadzenie hospitacji zajęć (2 hospitacje na program na 1 prowadzącego) oraz spotkania metodyczne (1 spotkanie na semestr x 3 grupy wiekowe) Obowiązkowym elementem autorskich programów w szkole podstawowej i gimnazjum są gry fabularne, dramy i gry społeczne. Gry zostaną dostarczone przez Zamawiającego. 6. Celem zajęć będzie osiągnięcie przez uczniów następujących efektów kształcenia (każdorazowo adekwatnie do etapu edukacyjnego): Umiejętność uczenia się: 1) Wyższa jakość czytania: a) wzrost tempa czytania o min. 40% (min. 20% u uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok), b) wzrost stopnia wydobycia informacji z treści o min. 15% (min. 7% u uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 2) Opanowanie technik pamięciowych: a) piktogramów, b) łańcuchowa, c) zakładek osobistych i cyfrowych, d) rzymski pokój, e) główny system pamięciowy i technika słów zastępczych (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 3) Dłuższy czas koncentracji uwagi o min. 20% (min.10% u uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 4) Umiejętność organizowania materiału do nauki. Umiejętność notowania Mapami Myśli (dot. uczniów z II i III etapu edukacyjnego). Znajomość podstaw Map Myśli (dot. uczniów z I etapu edukacyjnego) 5) Wykształcenie przekonania „poradzę sobie”. Kompetencje matematyczne: 1) Lepsze rozumienie treści matematycznych zadań tekstowych. 2) Umiejętność rozwiązywania zadań logicznych, w tym: a) zauważanie powtarzalności, b) wyciąganie wniosków (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 3) Poprawa myślenia strategicznego: a) umiejętność tworzenia i użycia strategii, b) umiejętność planowania i wykonania sekwencji działań (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 4) Umiejętność myślenia przestrzennego (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 5) Umiejętność szybkiego zapamiętywania wzorów matematycznych dzięki mnemotechnikom (n/d uczniów z klas I-II SP i uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 6) Umiejętność posłużenia się wiedzą matematyczną w sytuacji geometrycznej. Kompetencje naukowo-techniczne: 1) Umiejętność rozpoznawania zagadnień naukowych. 2) Wzrost zainteresowania badaniem świata pod kątem biologicznym, geograficznym, fizycznym i chemicznym. 3) Umiejętność przeprowadzania doświadczeń i eksperymentów. 4) Umiejętność interpretacji i wykorzystywania dowodów naukowych, wyjaśniania zjawisk przyrodniczych w sposób naukowy (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 7. Zajęcia mają służyć nauce przez zabawę i nie mogą być prostym powieleniem treści i form lekcji. 8. Elementem zajęć powinny być gry fabularne/społeczne i eksperymenty naukowe. 9. Programy, scenariusze i podręczniki powinny być napisane językiem wrażliwym na płeć i niepełnosprawność, by na zajęciach była przekazywana uczniom niestereotypowa wiedza. Podręczniki i scenariusze powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – zgodnie z koncepcją uniwersalnego projektowania. 10. Programami zajęć planuje się objąć łącznie 320 uczniów ze Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Morzeszczynie oraz Szkoły Podstawowej w Nowej Cerkwi, w tym 241 uczniów będzie realizować program 2-letni (4 semestry zajęć), zaś 79 uczniów – program 1-roczny (2 semestry zajęć). Każda grupa zajęciowa w 1 semestrze będzie realizować 28 godzin zajęć (14 spotkań 2-godzinnych). |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Urząd Gminy Morzeszczyn |
Ulica | ul. 22 Lipca |
Nr domu | 4 |
Miejscowosc | Morzeszczyn |
Kod poczt | 83132 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 058 5362724 w. 14 |
Fax | 585 362 792 |
urzad@morzeszczyn.pl | |
Adres strony url | bip.morzeszczyn.pl |
Regon | 53452300000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Nazwa projektu programu | Zamówienie w ramach projektu „ Z pasją do nauki” – kompleksowy program rozwojowy dla szkół z Gminy Morzeszczyn" realizowany w ramach Regionalnewgo Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Diałanie 3.2. Edukacja Ogólna Poddziałanie 3.2.1. Jakość Edukacji Ogólnej współfinansowaego z Europejskiego Funduszu Społecznego go orzeszczyn" Działnie 03.02.Edukacja Ogólna Poddziałanie 03.02.01. Jakość Edukacji Ogólnej |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | administracja samorządowa |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | bip.morzeszczyn.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | Składanie ofert w formie pisemnej a pośrednictwem operatora pocztopwego w rozumieniu ustawy z dnia 23listopada 2012 roku -Prawo Pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z015 r. poz. 1830) osobiście lub za pośrenictwem posłańca |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Urząd Gminy Morzeszczyn pok. nr 10 (sekretariat) ul. 22 Lipca 4 , 83-132 Morzeszczyn |
Numer referencyjny | IN.271.ZP-3.2016 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 30/06/2018 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Tak |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst | Zamówienia uzupełniające dotyczyłyby zakupu dodatkowych podręczników oraz licencji do panelu e-learningowego |
Czas | O |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Określenie warunków udziału dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. Warunki zostaną spełnione , gdy Wykonawca wykaże , iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie , dostawy o wartości minium 300.000 złotych obejmujące m.in. dostawę autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla ok. 320 uczniów szkół podstawowych i gimnazjum , na które składały się co najmniej następujące elementy : podręczniki dla uczniów, dostęp do platformy e-learningowej związanej z tematyką zajęć mającą charakter interaktywny , z przeznaczeniem do gier edukacyjnych oraz indywidualnego rozwiązywania zadań przez uczniów, podlegających weryfikacji na platformie przez prowadzących zajęcia.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , warunki powyższe musi spełnić jeden z wykonawców - nie dopuszcza się sumowania doświadczenia wykonawców |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 2 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 3 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 4 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 8 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia / spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załaczniku nr 2 do SIWZ . Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu . 1.2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszczenia informacji o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia z postępowania w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia. 1.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o braku podstaw wykluczenia/spełnienia warunków udziału dotyczące tych podmiotów. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym , nie krótszym niż 5 dni , terminie aktualnych na dzień złożenia oferty następujących oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w art. 25 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji Oferenta, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 10 niniejszego Zapytania Ofertowego. 2.2.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów rejestrowych; oferuje w niniejszym postępowaniu. Dopuszcza się jedynie nieznaczne odstępstwa wynikające z dopasowania przedmiotu dostawy do przedmiotu postępowania. Wykazy i odpowiadające im referencje powinny zawierać liczbę dostarczonych podręczników, daty realizacji dostaw, ich odbiorców oraz potwierdzenie należytego wykonania. 2.4. Opis programów: zawartości merytorycznej podręcznika dla uczniów, wykorzystania platformy e-learningowej w realizacji programów, scenariuszy i podręcznika dla trenerów, zasad i sposobu funkcjonowania metodycznego help-desku wraz z przedłożeniem przykładowego podręcznika dla uczniów, przykładowego scenariusza i podręcznika dla trenerów oraz dostępem do wersji demo platformy e-learningowej, założenia realizacji spotkań metodycznych i hospitacji zajęć. Z opisu programu i jego zawartości musi wynikać spełnienie założeń, celów projektu i koniecznej zawartości merytorycznej, które wynikają z niniejszej SIWZ. 2.5. W przypadku podmiotów wchodzących w skład grupy kapitałowej- listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24. Ust. 2 pkt. 5 ustawy i/lub oświadczenie (dowód) , z którego jasno musi wynikać , iż istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, pomimo złożenia odrębnych ofert w tym samym postępowaniu. 2.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków , opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie |
Zakresie warunkow udzialu | Wykaz dostaw autorskich podręczników dla uczniów zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od terminu składania ofert, w zakresie objętym przedmiotem postępowania, tj. obejmujący założenia dotyczące kluczowych zadań projektu, o których mowa w rozd. IV niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych dostaw. UWAGA! Wykazy dostaw mają dotyczyć tego samego podręcznika, który wykonawca oferuje w niniejszym postępowaniu. Dopuszcza się jedynie nieznaczne odstępstwa wynikające z dopasowania przedmiotu dostawy do przedmiotu postępowania. Wykazy i odpowiadające im referencje powinny zawierać liczbę dostarczonych podręczników, daty realizacji dostaw, ich odbiorców oraz potwierdzenie należytego wykonania. |
Inne dokumenty niewymienione | Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji , o której mowa w art. 86 ust.5 , ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu w orginale oświadczenie stanopwiace załącznik nr 3 do SIWZ o przynalezności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia .2. Opis programów: zawartości merytorycznej podręcznika dla uczniów, wykorzystania platformy e-learningowej w realizacji programów, scenariuszy i podręcznika dla trenerów, zasad i sposobu funkcjonowania metodycznego help-desku wraz z przedłożeniem przykładowego podręcznika dla uczniów, przykładowego scenariusza i podręcznika dla trenerów oraz dostępem do wersji demo platformy e-learningowej, założenia realizacji spotkań metodycznych i hospitacji zajęć. Z opisu programu i jego zawartości musi wynikać spełnienie założeń, celów projektu i koniecznej zawartości merytorycznej, które wynikają z niniejszej SIWZ. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Nie |
Kryt 0 | Cena |
Kryt 0p | 60.00 |
Data skl | 15/12/2016 |
Godz skl | 10:00 |
IV 4 4 jezyki | Język Polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |