Dostawa wyposażenia meblowego oraz innych stałych elementów wyposażenia (III) na potrzeby Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie

Publication date 2016-12-05
End date 2016-12-14 10:00:00
Instytucja Nowy Teatr
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Biurka i stoły

Szczegóły

Numer ogłoszenia 359079 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391210006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego oraz innych stałych elementów wyposażenia (III) na potrzeby Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie dalej „Przedmiot Zamówienia”. Przedmiot zamówienia- dostawa mebli wykonywanych na wymiar wraz z ich montażem i dodatkowym wyposażeniem. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Nowy Teatr
Ulica ul. Madalińskiego
Nr domu 10/16
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-513
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 379 33 00
Fax 22 379 33 01
Email sekretariat@nowyteatr.org
Adres strony url http://www.nowyteatr.org/pl
Regon 141245324
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.nowyteatr.org/pl/nowyteatr/zamowienia­publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.nowyteatr.org/pl/nowyteatr/zamowienia­publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Nowy Teatr, ul. Madalińskiego 10/16, 02-­513 Warszawa
Numer referencyjny INW.26.17.2016 , ZP/PN/1/12/2016
Okres2c 60
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, iż posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości minimum 100 000 zł oraz warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca posiada dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dostawy, przez którą zamawiający będzie rozumiał co najmniej dwie dostawy mebli na wykonywanych wymiar wraz z ich montażem obejmujących co najmniej: regały i szafy z półkami, stoły, ciągi kuchenne - o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 100 000 zł , w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem postanowienia art. 26 ust. 2c ustawy Pzp 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł, 3) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, tj.co najmniej dwie dostawy mebli wykonywanych na wymiar wraz z ich montażem obejmujących co najmniej: regały i szafy z półkami, stoły, ciągi kuchenne - o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci projekty, rysunki, oraz krótki opis systemu jezdnego podwieńcowo – nadwieńcowego szaf wnękowych z podaniem parametrów technicznych i jakościowych potwierdzających na zgodność z Opisem Przedmiotu Zamówienia
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarki Żywnościowej SA. nr rachunku362030 0045 1110 0000 0345 1590 tytułem: „WADIUM –„Dostawa wyposażenia meblowego oraz innych stałych elementów wyposażenia (III) na potrzeby Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie”. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 orazz 2015 r. poz. 978 i 1240) należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Nowego Teatru w godzinach 9– 17 (od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) 5. Z treści dokumentu wadium wnoszonego w formie, o której mowa w ust. 4 powyżej, powinny wynikać: termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą; bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. 6. W przypadku składania oferty wspólnej, z wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę wnoszoną przez wykonawców składających ofertę wspólną. 7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej albo unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu Umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 9 powyżej, jeżeli w toku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiana postanowień Umowy stanowiąca następstwo zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; 2) zmiana zakresu lub sposobu realizacji Przedmiotu Umowy, w przypadku gdy jest to zmiana korzystna dla Zamawiającego lub wynika z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy (których nie można było wcześniej przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, a które mają wpływ na realizację Przedmiotu Umowy); 3) zmiana zakresu lub sposobu realizacji przedmiot Umowy z uwagi na zmiany organizacyjne Zamawiającego; 4) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy, z uwagi na zmiany innych umów, których Stroną jest Zamawiający, a które wykazują związek z Umową lub mają wpływ na jej realizację lub ze względu Umowy na potrzeby Zamawiającego; 5) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy proporcjonalnie do zmniejszenia zakresu; 6) zmiany postanowień umowy stanowiące następstwo zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej. Pod pojęciem „siły wyższej” rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamkniecie granic, strajki, 7) zmiany postanowień umowy stanowiące następstow ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia, - odpowiednio do tego jaki wpływ na te zmiany będą miały ww. przypadki
Kryt 0 cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 14/12/2016
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)