Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkół w Turośni Kościelnej w 2017r.

Publication date 2016-12-05
End date 2016-12-14 12:00:00
Instytucja Zespół Szkół w Turośni Kościelnej
Miejscowość Turośń Kościelna
Województwo podlaskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 359224 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 155000003, 31425003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Turośni Kościelnej.
Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione części określone cyfrą rzymską i nazwą:
Część I PRODUKTY MLECZARSKIE I JAJA CPV 15500000-3 , CPV 03142500-3,
Część II NA MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE CPV 15110000 - 2, CPV 15100000-9,CPV 15131130-5
Część III RYBY I MROŻONKI CPV 03311000 – 2, CPV 15220000-6, CPV – 15331100-8
Część IV NA OWOCE i WARZYWA CPV 15300000 – 1, CPV 15310000-4
Część V NA PIECZYWO, ŚWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE I CUKIERNICZE CPV 15810000 - 9
Część VI RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE CPV 15800000-6, CPV 15600000 – 4, CPV –15870000-7, CPV 154100000-5

Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie.
Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem na co najmniej jednego dnia roboczego, transportem i na koszt Wykonawcy.
Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarnoepidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) dotyczy głównie:
- świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, miodu, ryb, oraz przy dostawie jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli.
- dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny.
- wykonawca załączy do oferty aktualna decyzję wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienie właściwej jakości tych artykułów wydana prze właściwy organ urzędowej kontroli żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. Wymaga się dostaw w godzinach 7.00 – 14.00 dla części I-IV, VI, w godzinach 6.30 – 7.30 dla części V (Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie).
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczoną żywność w zakresie jakości. Okres gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym w stosownych normach.
Dostarczone produkty winny być wydane w nieuszkodzonych opakowaniach i aktualną - długoterminową datą ważności do spożycia. Produkty z krótszą datą ważności mogą być dostarczone tylko za zgodą zamawiającego.
Wykonawca powiadamia pisemnie zamawiającego o wycofaniu produktu ze sprzedaży przez producenta. Wykonawca może zaproponować zamiennik wycofanego produktu o tożsamej lub wyższej jakości za zgodą zamawiającego. Zmiana wymaga formy pisemnej.
Wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtowo - ilościowy i jest obliczane na podstawie ryczałtowych cen jednostkowych (ofertowych) oraz ilości dostarczanej żywności.
Formularz ofertowy przedstawia szacunkową ilość asortymentu.
Zamawiający gwarantuje zakup 65 % asortymentu wykazanego w formularzu ofertowym.
Zamawiający nie jest zobligowany do zamówienia wszystkich pozycji asortymentu. Może zamówić produkty nie wymienione w formularzu ofertowych po cenach rynkowych.
Zamawiający może dokonać zmiany produktów u dostawcy na inny produkt po cenach rynkowych.
Oferta cenowa na część IV tj. „owoców i warzyw” jest ofertą obowiązującą przez okres 1 miesiąca po zawarciu umowy – przez dalszy okres umowy obowiązują ceny rynkowe sezonowe.
Zamawiający zastrzega sobie , że w okresach przerw zimowych i wakacyjnych oraz przerw wynikłych z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć lekcyjnych – zamówienia nie będą zgłaszane lub w ograniczonym zakresie.


Opis

Wielkość i zakres zamówienia na podstawie załącznika nr 4a do SIWZ. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem na co najmniej jednego dnia roboczego, transportem i na koszt Wykonawcy.Wielkość i zakres zamówienia na podstawie załącznika nr 4b do SIWZ. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem na co najmniej jednego dnia roboczego, transportem i na koszt Wykonawcy.Wielkość i zakres zamówienia na podstawie załącznika nr 4c do SIWZ. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem na co najmniej jednego dnia roboczego, transportem i na koszt Wykonawcy.Wielkość i zakres zamówienia na podstawie załącznika nr 4d do SIWZ. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem na co najmniej jednego dnia roboczego, transportem i na koszt Wykonawcy.Wielkość i zakres zamówienia na podstawie załącznika nr 4e do SIWZ. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem na co najmniej jednego dnia roboczego, transportem i na koszt Wykonawcy.Wielkość i zakres zamówienia na podstawie załącznika nr 4f do SIWZ. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem na co najmniej jednego dnia roboczego, transportem i na koszt Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zespół Szkół w Turośni Kościelnej
Ulica ul. Białostocka
Nr domu 4
Miejscowosc Turośń Kościelna
Kod poczt 18106
Panstwo Polska
Wojewodztwo podlaskie
Tel 85 650 52 10
Email izabela.himik@gmail.com
Adres strony url http://zs.turosnkoscielna.pl/
Regon 20048708800000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Dostep dokumentow zamowienia http://zs.turosnkoscielna.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny ZS.26.1.2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W przypadkach opisanych we wzorze umowy
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data skl 14/12/2016
Godz skl 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)