Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Główny Instytut Górnictwa
|
Ulica |
pl. Gwarków 1
|
Miejscowosc |
Katowice
|
Kod poczt |
40166
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
śląskie
|
Tel |
032 2581631-9
|
Fax |
322596533
|
Email |
bgxzg@gig.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.gig.eu
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
podmiot prawa publicznego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gig.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej.
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Główny Instytut Górnictwa, Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice, Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1)
|
Numer referencyjny |
FZ-1/4656/AJ/16
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Szacunkowa wart zam calosc |
319181.05
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający wymaga realizacji zamówień, na podstawie zamówień cząstkowych, które będą realizowane przez Wykonawcę na warunkach CIP Incoterms 2010, do oznaczonego miejsca wykonania, tj. Główny Instytut Górnictwa, Dział Informatyki – RI, Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice. Zamawiający wymaga realizacji zamówień przez Wykonawcę do 48 godzin od daty otrzymania dyspozycji od Zamawiającego.
Wykonawca zapewni okres gwarancji na podzespoły i akcesoria komputerowe nie krótszy niż 36 miesięcy od daty ich odbioru.
Warunki płatności: płatność zostanie wykonana w terminie do 30 dni, od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury cząstkowej.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień cząstkowych z różnych źródeł finansowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym i rzeczowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części.
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.
2. Na podstawie art. 144, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach:
a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu.
b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych,
c) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia,
d) jeżeli Wykonawca zaoferuje nowszy model zaoferowanego przedmiotu umowy, a opisany
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie znajduje się już w sprzedaży lub nie jest produkowany.
3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
13/12/2016
|
Godz skl |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków technicznych oraz pełnej oceny zaoferowanego produktu, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia folderów, kart katalogowych itp. w języku angielskim (w/w dokumenty są składane przez Wykonawcę w przypadku nie podania pełnej, wymaganej charakterystyki oferowanego produktu w formularzu techniczno – cenowym – zał. nr 3 do SIWZ).
4.1. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski – nie dotyczy oferty – zał. nr 1 do SIWZ, która musi być sporządzona w języku polskim oraz dokumentów wymienionych w pkt. 4 (foldery, karty katalogowe itp.), które mogą być złożone w języku angielskim.
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|