Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń i materiałów wspierających realizację projektu - „Nauka bez tajemnic – wsparcie uczniów z terenu gminy Błonie poprzez wyrównywanie ich szans edukacyjnych oraz wykorzystywanie nauczania opartego na metodzie eksperymentu”

Publication date 2016-12-05
End date 2016-12-14 11:00:00
Instytucja Gmina Błonie
Miejscowość Błonie
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 359345 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 302000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie dotyczy dostaw do nw szkół:
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika, ul. Poniatowskiego 19, 05-870 Błonie,
Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka, ul. Narutowicza 21, 05-870 Błonie,
Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Bieniewicach, ul. Błońska 62
Bieniewice, 05-870 Błonie,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią wykazy pomocy dydaktycznych urządzeń i materiałów będące załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Błonie
Ulica Rynek
Nr domu 6
Miejscowosc Błonie
Kod poczt 05870
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 7253004, 7253006
Fax 227 253 067
Email wzp@umig.blonie.pl
Regon 1327123000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Zamówienie jest realizowane w ramach: Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 Priorytet X. Edukacja dla rozwoju regionu Działanie 10.1. Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży Poddziałanie 10.1.2. Edukacja ogólna w ramach ZIT
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.blonie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.blonie.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6,05-870 Błonie
Komunikacja elektroniczna wymaga www.bip.blonie.pl
Numer referencyjny WZP.271.18.2016
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia - 30 dni od dnia podpisania umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca: a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych – min. 2 dostawy o wartości każdej min. 100.000,00 zł brutto polegające na dostawie pomocy dydaktycznych, urządzeń i materiałów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia sporządzone wg wymagań Zamawiającego, zawartych w załączniku Nr 4 do SIWZ, zawierające opis oferowanych pomocy dydaktycznych, urządzeń i materiałów, wraz z cenami. b) wzór umowy (stanowiące załącznik Nr 6 do SIWZ) c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( *jeżeli dotyczy ) 7.2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (załącznik Nr 5 do SIWZ). 7.3 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 7.4. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć n/w dokumenty i oświadczenia. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ) będą przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzający wykonanie minimum 2 dostaw, każda o wartości min. 100.000,00 zł brutto polegających na na dostawie pomocy dydaktycznych, urządzeń i materiałów wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Dowodami w przypadku zamówień na dostawy są: – referencje, – inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, – gdy z uzasadnionych przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.
Inne dokumenty niewymienione 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (załącznik Nr 5 do SIWZ). 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.*Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( *jeżeli dotyczy ) 5. Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia sporządzone wg wymagań Zamawiającego, zawartych w załączniku Nr 4 do SIWZ, zawierające opis oferowanych pomocy dydaktycznych, urządzeń i materiałów, wraz z cenami. 6. wzór umowy (stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ)
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje następujący zmiany do umowy zgodnie z art 144 ust. 1 ustawy Pzp i wymaga formy pisemnej w postaci porozumienia (aneksu0 do umowy, gdyby wystąpiły okoliczności: a). zmiana powszechnie obowiązujących przepisów b). których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które nie mają wpływu na wybór Wykonawcy w przeprowadzonym przetargu. c). nastąpi ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, w takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie każdorazowo na dzień wystawienia faktury ( powstania obowiązku podatkowego).
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 14/12/2016
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
IV 6 1 sposob udostepniania Wykonawca ma prawo złożyć w ofercie zastrzeżenie, w odniesieniu do tych informacji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, dotyczy wyłącznie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji art. 11 pkt 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz. U. Z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu oferty, w przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. W sytuacji gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na zasadach takich samych jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ww ustawy - rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp
IV 6 6 Osobami upoważnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia są z ramienia: Wydziału Zamówień Publicznych są – Iwona Kopczyńska, Agnieszka Kopij (wyjaśnienia odnośnie procedury przetargowej) email: wzp@um.blonie.pl, fax: (22) 725-30-67, tel. (22) 725-30-04 wew. 180.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)