Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r.

Publication date 2016-12-06
End date 2016-12-14 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół Miejskich Nr 1
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 359939 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 30000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim w od 02.01.2017r. do 31.12.2017r.
określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem : Część 1- Artykuły ogólnospożywcze (CPV: 15000000-8, 03000000-1); Część 2- Warzywa i owoce (CPV: 03000000-1); Część 3- Ziemniaki (CPV: 03200000-3); Część 4- Mięso, wędliny i drób (CPV: 15000000-8); Część 5- Ryby (CPV: 15220000-6, 15210000-3); Część 6- Pieczywo i wyroby cukiernicze (CPV: 15810000-9). Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo-cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-6).
Produkty żywnościowe muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego (m.in.: odpowiednie normy jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie-data minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia;
odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednia temperatura podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu).
Dostawy będą dokonywane partiami w związku z sukcesywnymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw do godz. 10.00.
Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 6.30 -7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.



Opis

Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 1) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego.Sukcesywna dostawa warzyw i owoców określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 2) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego.Sukcesywna dostawa ziemniaków określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 3) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego.Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, drobiu określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 4) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego.Sukcesywna dostawa ryb określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 5) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego.Sukcesywna dostawa pieczywa i produktów cukierniczych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 6) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zespół Szkół Miejskich Nr 1
Ulica ul. Kopernika
Nr domu 9
Miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Kod poczt 05300
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 257 582 122
Fax 257 582 122
Email sp1minskmaz@op.pl
Adres strony url www.sp1kopernik.pl
Regon 14611432500000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp1kopernik.samorzad.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Zastrezega prawo grup czesci 6
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Miejskich nr 1, ul. Kopernika 9, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Rodz zam D
Okres2c 02/01/201731/12/2017
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamawiający dopuszcza możliwość nieskładania zamówienia w okresie przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością stołówki.
Okreslenie warunkow Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył on oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych –(załącznik nr 4 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył on oświadczenie,o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych –(załącznik nr 4 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył on oświadczenie,o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych –(załącznik nr 4 do SIWZ)oraz wykaz głównych dostaw wykonanych lub wykonywanych w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie na kwotę min. 20.000,00 zł. brutto– (załącznik nr 8 do SIWZ).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 13 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 do SIWZ- formularz ofertowy, Załącznik nr 2 do SIWZ- formularz cenowy, Załącznik nr 3 do SIWZ- wzór umowy, Załącznik nr 9 do SIWZ- wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom, Załącznik nr 10 do SIWZ- oświadczenie o poleganiu na zasobach innych podmiotów, Załącznik nr 11 do SIWZ- zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów, Załącznik nr 12 do SIWZ- oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o udzielenie zamówienia, Załącznik nr 13- oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Załączniki nr 6 i 7 do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy do 20% wartości zamówienia w przypadku zmniejszenia bądź zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania działalności stołówki. 2. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakupie niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 14/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki język polski urzędowy
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)