Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r.
Publication date | 2016-12-06 |
End date | 2016-12-14 10:00:00 |
Instytucja | Zespół Szkół Miejskich Nr 1 |
Miejscowość | Mińsk Mazowiecki |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 359939 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 150000008, 30000001 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim w od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem : Część 1- Artykuły ogólnospożywcze (CPV: 15000000-8, 03000000-1); Część 2- Warzywa i owoce (CPV: 03000000-1); Część 3- Ziemniaki (CPV: 03200000-3); Część 4- Mięso, wędliny i drób (CPV: 15000000-8); Część 5- Ryby (CPV: 15220000-6, 15210000-3); Część 6- Pieczywo i wyroby cukiernicze (CPV: 15810000-9). Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo-cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-6). Produkty żywnościowe muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego (m.in.: odpowiednie normy jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie-data minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia; odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednia temperatura podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu). Dostawy będą dokonywane partiami w związku z sukcesywnymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw do godz. 10.00. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 6.30 -7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. OpisSukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 1) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego.Sukcesywna dostawa warzyw i owoców określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 2) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego.Sukcesywna dostawa ziemniaków określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 3) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego.Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, drobiu określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 4) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego.Sukcesywna dostawa ryb określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 5) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego.Sukcesywna dostawa pieczywa i produktów cukierniczych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 6) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Zespół Szkół Miejskich Nr 1 |
Ulica | ul. Kopernika |
Nr domu | 9 |
Miejscowosc | Mińsk Mazowiecki |
Kod poczt | 05300 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 257 582 122 |
Fax | 257 582 122 |
sp1minskmaz@op.pl | |
Adres strony url | www.sp1kopernik.pl |
Regon | 14611432500000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.sp1kopernik.samorzad.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Zastrezega prawo grup czesci | 6 |
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 6 |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Zespół Szkół Miejskich nr 1, ul. Kopernika 9, 05-300 Mińsk Mazowiecki |
Rodz zam | D |
Okres2c | 02/01/201731/12/2017 |
Czas | O |
Informacje na temat katalogow | Zamawiający dopuszcza możliwość nieskładania zamówienia w okresie przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością stołówki. |
Okreslenie warunkow | Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył on oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych –(załącznik nr 4 do SIWZ) |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył on oświadczenie,o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych –(załącznik nr 4 do SIWZ) |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył on oświadczenie,o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych –(załącznik nr 4 do SIWZ)oraz wykaz głównych dostaw wykonanych lub wykonywanych w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie na kwotę min. 20.000,00 zł. brutto– (załącznik nr 8 do SIWZ). |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 2 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 3 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 4 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 5 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 6 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 7 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 8 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | Wykonawca składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 13 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. |
Zakresie warunkow udzialu | Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ). |
Inne dokumenty niewymienione | Załącznik nr 1 do SIWZ- formularz ofertowy, Załącznik nr 2 do SIWZ- formularz cenowy, Załącznik nr 3 do SIWZ- wzór umowy, Załącznik nr 9 do SIWZ- wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom, Załącznik nr 10 do SIWZ- oświadczenie o poleganiu na zasobach innych podmiotów, Załącznik nr 11 do SIWZ- zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów, Załącznik nr 12 do SIWZ- oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o udzielenie zamówienia, Załącznik nr 13- oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. |
Wykaz potwierdzenie okolicznosci | Załączniki nr 6 i 7 do SIWZ. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy obejmuje ustanowienie | Nie |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy do 20% wartości zamówienia w przypadku zmniejszenia bądź zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania działalności stołówki. 2. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakupie niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. |
Kryt 0 | cena |
Kryt 0p | 60 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 14/12/2016 |
Godz skl | 10:00 |
IV 4 4 jezyki | język polski urzędowy |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Nie |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |