Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Rzeszowie

Publication date 2016-12-06
End date 2016-12-19 09:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360172 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 158000006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Rzeszowie w okresie od 1 stycznia 2017 r. (lub od dnia podpisania umowy) do 31 grudnia 2017 r. wg zestawień stanowiących załączniki od 2.1 do 2.7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: część I - Mięso, drób i wędliny; część II - Ryby i mrożonki; część III - Warzywa i owoce; część IV - Wyroby mleczarskie, nabiał i jaja; część V - Pieczywo; część VI - Wyroby garmażeryjne; część VII - Pozostałe art. spożywcze.



Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2.1 – wykaz artykułówPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2.2 – wykaz artykułówPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2.3 – wykaz artykułówPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2.4 – wykaz artykułówPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2.5 – wykaz artykułówPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2.6 – wykaz artykułówPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2.7 – wykaz artykułów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Rzeszowie
Ulica ul. Skrajna
Nr domu 1
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35231
Panstwo Polska
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 17 748 24 30
Fax 17 748 24 40
Email sp13rzeszow@wp.pl
Adres strony url szkola13rzeszow.pl
Regon 18070676600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkolno-Pzedszkolny Nr 3, ul. Skrajna 1, 35-21 Rzeszów
Numer referencyjny ZSzPrz-3.261.1.2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem VI pkt.1 pkt.1) SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X pkt 1.5. zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział X pkt 2 SIWZ); W/w pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) wykaz artykułów - załączniki nr 2.1-2.7 do SIWZ (na daną część oraz formularz asortymentowo - cenowy). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Maksymalna liczba wykonawcow 7
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Stosownie do przepisu art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) zmiany: nazwy, adresu / siedziby Zamawiającego / Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych. 2) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy 3) zmiana osób do kontaktów pomiędzy stronami. 4) zmianie ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów. 5) Zmiany umowy mogą być dokonywane na wniosek zamawiającego lub wykonawcy oraz winny być zaakceptowane przez obie strony umowy, wyrażone na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 19/12/2016
Godz skl 09:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)