Na zakup i dostawę rękawic diagnostycznych,chirurgicznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach

Publication date 2016-12-06
End date 2016-12-14 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360256 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 184243000, 331414200
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W pakietach: Pakiet nr I-II.
2.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
W zakres dostawy wchodzi również transport i montaż i rozładunek ,na koszt wykonawcy do siedziby Zamawiającego ,w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Wszystkie zaoferowane rękawice muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania oraz deklarację zgodności CE .


Opis

Rękawice diagnostyczneRękawice chirurgiczne,diagnostyczne,dozownik

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
Ulica ul. Wojska Polskiego
Nr domu 51
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25375
Panstwo Polska
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 41 3493500, 3493521
Fax 413 493 505
Email ornatowska@mswia.kielce.ids.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zozmswiakielce.pl
Adres strony url www.zozmswiakielce.pl
Regon 29039112900000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Dostep dokumentow zamowienia www.zozmswiakielce.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozmswiakielce.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 25-375 Kielce ,ul.Wojska Polskiego 51
Komunikacja elektroniczna wymaga www.zozmswiakielce.pl
Numer referencyjny 21/PN/2016
Rodz zam D
Okres2c 24
Szacunkowa wart zam calosc 177823.20
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnych szczególnych warunków w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że posiada doświadczenie i potencjał techniczny umożliwiający realizację zamówienia. b) Wykonawca ,który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie stawia żadnych szczególnych warunków w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wymaga w/w próbek celem przetestowania i potwierdzenia zgodności zaproponowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia żadnych szczególnych warunków w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zmiany numeru katalogowego produktu, b)zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c)wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy, e) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT, wartość podatku VAT oraz wartość brutto, wartość netto pozostaje stała przez cały czas trwania umowy. f) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, g) opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, h) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, i) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, j) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, k) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, l) niewykorzystania wartości umowy przez okres 24.m-cy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. m) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, n) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 14/12/2016
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)