Dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac wdrożeniowych w zakresie uruchomienia geoportalu wraz z digitalizacją zasobów w ramach zadania: Zakup sprzętu, systemów dziedzinowych, e – usług oraz ich wdrożenie i uruchomienie w ramach projektu pt. Radlin i Rydułtowy w przestrzeni cyfrowej.

Publication date 2016-12-06
End date 2016-12-19 10:30:00
Instytucja Miasto Rydułtowy
Miejscowość Rydułtowy
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360377 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 722630006, 480000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac wdrożeniowych w zakresie uruchomienia geoportalu wraz z digitalizacją zasobów w ramach zadania: Zakup sprzętu, systemów dziedzinowych, e – usług oraz ich wdrożenie i uruchomienie w ramach projektu pt. Radlin i Rydułtowy w przestrzeni cyfrowej.
2. W zakres usług, o których mowa w ust. 1, wchodzą:
1) w Urzędzie Miasta Rydułtowy rozbudowa lub wdrożenie nowego Systemu Informacji Przestrzennej (SIP) wraz z geoportalem (w przypadku wdrożenia nowego systemu konieczne jest zachowanie dotychczasowych funkcjonalności istniejącego systemu), w Urzędzie Miasta Radlin wdrożenie nowego Systemu Informacji Przestrzennej (SIP) wraz z geoportalem,
2) dostawa oprogramowania CAD,
3) digitalizacja zasobów,
4) wsparcie techniczne oraz instruktaż,
5) usługi wsparcia w ramach tzw. asysty technicznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Miasto Rydułtowy
Ulica ul. Ofiar Terroru
Nr domu 36
Miejscowosc Rydułtowy
Kod poczt 44280
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 324 537 411
Fax 324 537 410
Email um@rydultowy.pl
Adres strony url www.rydultowy.pl
Podmiot2c Miasto Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, 27253611000000, Sylwia Brachmańska +48324537409,
Regon 27253611000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (oś priorytetowa: II. Cyfrowe śląskie, działanie: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych)
Czy przeprowadza wapolnie Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Wspolne udzielanie zamowienia Za przeprowadzenie postępowania odpowiada Miasto Rydułtowy, zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.rydultowy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rydultowy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Urzędu Miasta Rydułtowy mieszcząca się w Biurze Obsługi Mieszkańców (parter) - adres ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy
Numer referencyjny BP.271.000016.2016
Rodz zam U
Okres2c 30/05/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali lub wykonują dla jednostki samorządu terytorialnego o liczbie mieszkańców powyżej 15 tys. lub jednostki administracji rządowej zatrudniającej co najmniej 80 pracowników: 1) co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie i wdrożeniu systemu informacji przestrzennej (back office) wraz z geoportalem (front office), 2) co najmniej jedną usługę polegającą na przetworzeniu do formy cyfrowej materiałów niecyfrowych oraz ich umieszczeniu na geoportalu (front office). W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-14 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 4)  oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty – wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – dołączyć jeżeli Wykonawca zamierza spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia wykazać wykorzystując zasoby podmiotów trzecich, 3) udokumentowanie wniesienia wadium (kopia przelewu/lub innego dokumentu), 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik – dołączyć, o ile dotyczy.
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące i 00/100). Zasady i formy wnoszenia wadium określa SIWZ oraz ustawa Pzp
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wzór umowy stanowią załączniki nr 6a (Rydułtowy) oraz 6b (Radlin) do SIWZ. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zmiana postanowień umowy oprócz obligatoryjnego wymogu dochowania formy pisemnej jest dopuszczalna w sytuacjach określonych w ust. 4 - 8 i na warunkach opisanych w ust. 9, a także w razie zaistnienia przesłanek wynikających z przepisów art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ lub zmianę wersji oprogramowania w przypadku zakończenia wytwarzania oprogramowania objętego umową lub wycofania go z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę, w przypadkach uzasadnionych przyczynami technicznymi, w szczególności ujawnionymi na etapie prac analitycznych i projektowych: 1) sposobu wykonania umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji, 2) zakresu przedmiotu umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu realizacji umowy lub zmianę zakresu świadczeń Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, wymuszone zmianą takich przepisów. 7. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu realizacji umowy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 8. Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na rezygnacji z części zamówienia, której skutkiem będzie zmniejszenie wynagrodzenia. 9. Warunki dokonywania zmian: 1) zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian, np.: prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, gospodarność, efektywność, zmiana elementów mających wpływ na wysokość wynagrodzenia wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ, itp., 2) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron, 3) zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą, w tym w szczególności; a) zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, b) zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 19/12/2016
Godz skl 10:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być złożona języku polskim
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)