Dostawy produktów mleczarskich i mleka dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2017

Publication date 2016-12-06
End date 2016-12-14 09:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Pleszew
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Mleko

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360391 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 155000003, 155111004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są powtarzające się okresowo dostawy produktów mleczarskich i mleka dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2017 r. Dostarczane towary winny być produkowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Dostawy realizowane przez Wykonawcę będą dostarczane w dwa miejsca: 1) do obiektów Zamawiającego znajdujących się przy Placu Wolności im. Jana Pawła II nr 5, 63-300 Pleszew – ok. 70% całości asortymentu; 2) do obiektów Zamawiającego znajdujących się przy ul. Pleszewskiej 2 w Fabianowie, 63-330 Dobrzyca – ok. 30% całości asortymentu. Zamawiający wraz ze składanym każdorazowo zleceniem określi ilości towaru z podziałem na miejsce dostawy zgodnie z postanowieniami pkt. 3.2. SIWZ. Dostarczany towar stanowiący przedmiot umowy musi odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym, spełniać obowiązujące normy sanitarno-epidemiologiczne oraz być przechowywany i transportowany w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Dostarczany towar winien posiadać oznaczony termin przydatności do spożycia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów winien wynosić co najmniej pięć dni licząc od dnia następnego po dniu ich dostawy. Szczegółowy wykaz wszystkich produktów został określony w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Dom Pomocy Społecznej
Ulica Plac Wolności im. Jana Pawła II
Nr domu 5
Miejscowosc Pleszew
Kod poczt 63300
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 627 421 103
Fax 627 421 540
Email dpspleszeworg@wp.pl
Adres strony url dpspleszew.com.pl/bip/
Regon 30687400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.dpspleszew.com.pl/bip/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpspleszew.com.pl/bip/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Pleszewie, Plac Wolności im. Jana Pawła II nr 5, 63-300 Pleszew, pok. 157 sekretariat
Numer referencyjny OG.172.3.2016
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow posiadania doświadczenia w wykonywaniu co najmniej 2 umów na dostawy powtarzające się okresowo o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto (każda umowa) – wykaz dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty, formularz cenowy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykazu dostaw wykonanych lub wykonywanych (tylko tych, które spełniają warunek o którym mowa w pkt 5.1.2.1. SIWZ) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zgodnie z przesłankami art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 14/12/2016
Godz skl 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Wym zab umowy Zamawiający nie wymaga od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)