Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy

Publication date 2016-12-06
End date 2016-12-14 12:00:00
Instytucja Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360527 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302131006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1) Komputery przenośne;
2) Systemy operacyjne;
3) Macierz dyskowa z oprogramowaniem do backup;
4) Peryferia komputerowe.

Sprzęt komputerowy będzie dostarczany do Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy.
Dostawa obejmuje również wniesienie paczek do siedziby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP. Sprzęt powinien być trwale i bezpiecznie zapakowany oraz wyraźnie oznakowany na opakowaniu, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację sprzętu znajdującego się w opakowaniu.

część 1 - Komputer przenośny z zainstalowanym oprogramowaniem – 40 szt.;
część 2- System operacyjny 16 szt;
część 3 - Macierz dyskowa z oprogramowaniem do backup - 1 zestaw;
część 4 - Peryferia komputerowe: Projektor full HD -3 szt., Ekran do projekcji na stojaku - 2 szt., Ekran do projekcji - szt., Drukarka monochromatyczna - 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne - 7 szt., Drukarka mono/kolor- 1 szt., Niszczarka- 8 szt., Bindownica - 1 szt., Dysk zewnętrzny - 8 szt., Pendrive - 21 szt., Słuchawki - 4 szt., Głośniki komputerowe - 3 szt., UPS z zainstalowanym akumulatorem - 5 szt., Telefon stacjonarny bezprzewodowy - 5 szt., Dysk SSD - 20 szt., Aparat fotograficzny kompaktowy - 1 szt., Klawiatura bezprzewodowa - 2 szt., Urządzenie Router - 3 szt., Urządzenie pamięć RAM- 20 szt., Przełącznik typu desktop - 4 szt.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ

Opis

część 1 - Komputer przenośny z zainstalowanym oprogramowaniem – 40 szt.;


SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZczęść 2- System operacyjny 16 szt;


SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZczęść 3 - Macierz dyskowa z oprogramowaniem do backup - 1 zestaw;


SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZczęść 4 - Peryferia komputerowe: Projektor full HD -3 szt., Ekran do projekcji na stojaku - 2 szt., Ekran do projekcji - szt., Drukarka monochromatyczna - 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne - 7 szt., Drukarka mono/kolor- 1 szt., Niszczarka- 8 szt., Bindownica - 1 szt., Dysk zewnętrzny - 8 szt., Pendrive - 21 szt., Słuchawki - 4 szt., Głośniki komputerowe - 3 szt., UPS z zainstalowanym akumulatorem - 5 szt., Telefon stacjonarny bezprzewodowy - 5 szt., Dysk SSD - 20 szt., Aparat fotograficzny kompaktowy - 1 szt., Klawiatura bezprzewodowa - 2 szt., Urządzenie Router - 3 szt., Urządzenie pamięć RAM- 20 szt., Przełącznik typu desktop - 4 szt.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Ulica ul. Zamenhofa
Nr domu 1
Miejscowosc Zielona Góra
Kod poczt 65186
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubuskie
Tel 68 3270215, 3284870
Fax 683 284 871
Email logistyka@ohp.pl
Adres strony url wwwlubuska.ohp.pl www.luuska-bip.ohp.pl
Regon 103663200000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.lubuska.ohp.pl www.lubuska-bip.ohp.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lubuska.ohp.pl www.lubuska-bip.ohp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Zamenhofa 1,65-186 Zielona Góra
Numer referencyjny LWK-BOA-271-270/16
Rodz zam D
Okres2c 29/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w formie aneksu, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, o których mowa w art. 144 ustaw Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (w tym nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, która będzie powodowała zmianę Ceny Umowy); 2. W takim wypadku Strony uzgodnią zmiany Umowy wymuszone nowymi przepisami; 3. Zmiana Ceny Umowy obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1.1. powyżej; 4. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1.1. powyżej cena netto Umowy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów; 5. wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. o ile nie ulegnie zmianie ogólny charakter Umowy do charakteru Umowy w pierwotnym brzmieniu, zmiana nie wprowadza warunków, które gdyby były przyjęte w postępowaniu powodowałaby możliwość ubiegania się o zamówienie innych podmiotów lub też przyjęto by ofertę innej treści, nie narusza równowagi ekonomicznej Umowy na korzyść Wykonawcy, nie rozszerza i nie zmniejsza zakresu świadczenia i zobowiązania wynikającego z Umowy i nie polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, poza przypadkami o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 4. Ustawy; 6. zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. W takim przypadku Strony ustalą zasadność i możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy o czas faktycznego wstrzymania realizacji ze względu na zaistnienie zdarzeń o charakterze siły wyższej; 7. dostawa Urządzeń lub jego składowych okaże się niemożliwa z obiektywnych powodów, np. z powodu zakończenia produkcji Urządzeń i braku ich dostępności na rynku po dacie wejścia w życie Umowy. W takim przypadku Wykonawca, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, może dostarczyć inne Urządzenia o parametrach nie gorszych oraz cenie nie wyższej niż określona w Umowie; 8. zaistnieją powody operacyjne bądź niezależne od Zamawiającego związane z brakiem dostępu do miejsca dostawy, których skutkiem będzie opóźnienie lub niemożność wykonania dostawy mającej na realizacje umowy celu realizację Umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 14/12/2016
Godz skl 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)