DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH 1. Dostawa artykułów mleczarskich 2. Dostawa produktów mięsnych 3. Dostawa wędlin 4. Dostawa artykułów spożywczych 5. Dostawa mrożonek i ryb 6. Dostawa warzyw i owoców 7. Dostawa pieczywa

Publication date 2016-12-06
End date 2016-12-14 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Giżycku
Miejscowość Giżycko
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360534 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 152000000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zamówienia polegającego na dostawie do magazynów Zamawiającego następujących artykułów żywnościowych:
1. Dostawa artykułów mleczarskich
2. Dostawa produktów mięsnych
3. Dostawa wędlin
4. Dostawa artykułów spożywczych
5. Dostawa mrożonek i ryb
6. Dostawa warzyw i owoców
7. Dostawa pieczywa

Według specyfikacji szczegółowych ujętych w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g .
1. Dostawy będą realizowane cyklicznie w ciągu roku 2017 wg zleceń/zamówień Zamawiającego z uwzględnieniem następujących warunków:
a) Zamawiający zastrzega, iż w przypadku pakietu – 7 – dostawy pieczywa świeżego dokonywane będą codziennie w tym w soboty i niedziele z wyjątkiem świąt będących dniami wolnymi od pracy, dostawa winna nastąpić najpóźniej do godziny 7.00.
b) Zamawiający zastrzega, iż w przypadku pakietu – 1 – dostawy nabiału dokonywane będą codziennie w tym w soboty z wyjątkiem świąt będących dniami wolnymi od pracy, dostawa winna nastąpić najpóźniej do godziny 7.00.
c) Zamawiający zastrzega, iż w przypadku pakietu – 2 i 3 – dostawy produktów mięsnych i wędlin dokonywane będą codziennie w z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy, dostawa winna nastąpić najpóźniej do godziny 9.00.
2. Oferowane artykuły spożywcze muszą być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) jak i odżywczych oraz posiadać okres przydatności do spożycia opiewający na minimum połowę okresu przewidzianego dla danego artykułu spożywczego, licząc od daty dostawy.
3. Ziemniaki dostarczane do lipca 2017r. winny pochodzić ze zbiorów roku 2016, poczynając od lipca 2017r. ziemniaki winny pochodzić ze zbiorów roku 2017.
4. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.


Opis

1. Dostawa artykułów mleczarskich

2. Dostawa produktów mięsnych3. Dostawa wędlin4. Dostawa artykułów spożywczych5. Dostawa mrożonek i ryb6. Dostawa warzyw i owocówDostawa pieczywa

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Dom Pomocy Społecznej w Giżycku
Ulica ul. Warszawska
Nr domu 31
Miejscowosc Giżycko
Kod poczt 11500
Panstwo Polska
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 874 282 574
Fax 874 282 574
Email mcgi@gazeta.pl
Adres strony url http://biuletyn.abip.pl/dps-gizycko/
Regon 30254000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny DPS.DAG.3601.8.2016
Rodz zam D
Okres2c 01/01/201731/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w pkt 5 SIWZ oraz w pkt 6 SIWZ b) posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w pkt 5.2 SIWZ,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w pkt 5.3 SIWZ,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w pkt 5.4 SIWZ, e)spełniają wymogi sanitarne dla produkcji i/lub obrotu artykułami żywnościowymi w zakresie złożonej oferty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen wg SIWZ
Zakresie warunkow udzialu wg SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Dokument potwierdzający spełnienie warunków sanitarnych wymaganych przy obrocie artykułami żywnościowymi (w zakresie złożonej oferty).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wg SIWZ
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy d) Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie spowodowanym podjęciem przez Powiat Giżycki rozliczania podatku VAT razem z powiatowymi jednostkami organizacyjnymi (tzw. konsolidacja VAT). Do umowy oraz do zasad wystawianych faktur zostaną wprowadzone zmiany polegające na wprowadzeniu identyfikacji odbiorcy (Powiatu Giżyckiego) oraz płatnika (Domu Pomocy Społecznej) zamawianych dostaw
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 14/12/2016
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)