Dostawa wyposażenia komputerowego i nagłośnieniowego dla potrzeb Centrum Spotkania Kultur w Lublinie

Publication date 2016-12-06
End date 2016-12-15 16:00:00
Instytucja Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360541 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302360002, 323510008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia komputerowego i nagłośnieniowego do prowadzenia działalności programowej Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a i 1b do SIWZ.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia nagłośnieniowego do prowadzenia działalności programowej Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia nagłośnieniowego do prowadzenia działalności programowej Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1b do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
Ulica Plac Teatralny
Nr domu 1
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20037
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubelskie
Tel 533 334 142
Email zamowienia@spotkaniakultur.com
Adres strony url www.csk.bip.lubelskie.pl
Regon 6173079700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.csk.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.csk.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres CENTRUM SPOTKANIA KULTUR w Lublinie [CSK] Plac Teatralny 1 20-029 Lublin Sekretariat
Numer referencyjny OR.260.14.2016
Okres2c 27/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W myśl przepisu art. 144 ust.1 ustawy, Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy: 1) w zakresie sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w SIWZ, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia; d) konieczność zrealizowania prac przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w SIWZ, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia; e) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; pod warunkiem, iż zmiana ta nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia; 2) w zakresie terminu w przypadku: a) gdy będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii; b) gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia. 3) w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii; b) gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia; pod warunkiem, iż zmiana ta nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia; 4) w zakresie wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 5) zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw, od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 2. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz podczas jego realizacji, skutkujących tym, że zrealizowanie założonego pierwotnie celu Umowy byłoby niemożliwe bez wprowadzenia tych zmian lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie Aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Czy aukcja Nie
Data skl 15/12/2016
Godz skl 16:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)