Przedmiotem zamówienia jest Dostawa produktów żywnościowych do szkolnej stołówki w Zespole Szkół nr 1 w Oświęcimiu w 2017r.

Publication date 2016-12-07
End date 2016-12-16 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół nr 1 im. M. Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360818 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 153000001, 153300001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa produktów żywnościowych do szkolnej stołówki w Zespole Szkół Nr 1 w Oświęcimiu w 2017r.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej siwz.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Część I zamówienia: Dostawa świeżego mięsa wieprzowego i wędlin (CPV 15100000-9),

Część II zamówienia: Dostawa świeżego mięsa drobiowego ( CPV 15100000),
Część III zamówienia: Dostawa świeżych warzyw i owoców (CPV 03200000, 15300000-1,15330000-0),
Część IV zamówienia: Dostawa artykułów ogólnospożywczych ( CPV 03100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000, CPV 152200000-6,
153311709).
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. W takim przypadku wykonawca winien podać cenę ofertową brutto oddzielnie dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią formularza ofertowego dla danej części. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie.

Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkcie 1 obejmuje w szczególności:
1) Sukcesywną dostawę produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem nr 3 (na daną część) i w ilościach w nim wskazanych.
2) Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
3) Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, między innymi:
- odpowiednie normy jakościowe lub atesty,
- odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
- odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,
- odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.


Opis

ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 CZĘŚĆ 1ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 CZĘŚĆ 2ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 CZĘŚĆ 3ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 CZĘŚĆ 4

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zespół Szkół nr 1 im. M. Skłodowskiej-Curie
Ulica ul. Słowackiego
Nr domu 41
Miejscowosc Oświęcim
Kod poczt 32602
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 0-33 8423954
Fax 0-33 8423954
Email zsnr1.osw@poczta.onet.pl
Adres strony url zsnr1.dbox.pl
Regon 35705329600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia zsnr1.dbox.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja zsnr1.dbox.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: FORMA PISEMNA
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Zastrezega prawo grup czesci 4
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół nr 1 ul. Słowackigo 41 32-602 Oświęcim
Numer referencyjny ZsNr1.271.1.22017
Rodz zam D
Okres2c 02/01/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych;
Inne dokumenty niewymienione FORMULARZ OFERTOWY, FORMULARZE CENOWE
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) określonych w art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), tj. w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach; 2) w przypadku niewłaściwego wywiązywania się przez Wykonawcę z warunków umowy, w szczególności w następującej sytuacji: a) opóźnienia w dostawach lub braki ilościowe zakłócające sprawne funkcjonowanie placówki, b) zła jakość dostarczanych produktów (np. nieświeże, przeterminowane, w uszkodzonym opakowaniu), c) przewożenie produktów w nieodpowiednich warunkach. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości wymienione w pkt od a) do c). W wypadkach, o których mowa w ust. 2, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, którego wartość zostanie ustalona przez Zamawiającego i Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczania kar umownych z następujących tytułów: a) za każdy dzień niewykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wartości wynagrodzenia umownego brutto, b) za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20 % maksymalnej wartości umownej, c) za nienależyte wykonanie umowy w wysokości 15% wynagrodzenia umownego brutto wskazanego w umowie za całość przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącania kar umownych z należnego Wykonawcy wynagrodzenia, a Wykonawca wyraża na to zgodę. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego w przypadku, gdy kary umowne nie pokryją w całości odszkodowania rzeczywistego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie wierzytelności i długów na osoby trzecie Na podstawie treści art. 144 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w SIWZ, w tym ponadto: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub rozliczenie wynagrodzenia w tym: - wysokości stawki podatku od towarów i usług. Wynagrodzenie wykonawcy będzie podlegać zmianie w trakcie obowiązywania umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług i będzie się odnosić wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową po dniu wyjścia w życie przepisów zmieniających stawkę VAT oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Warunkiem dokonania takiej zmiany będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen. Zmiana wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia nowych stawek podatku od towarów i usług, 2) zmiany wynagrodzenia lub terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu okoliczności siły wyższej – rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, huragany, deszcze nawalne, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej; 3) terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu niemożliwych wcześniej do przewidzenia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany całkowitego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany liczby żywionych dzieci i ilości zamawianych produktów; 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości wskazanych w załączniku nr 3 do specyfikacji w przypadku zmiany liczby żywionych dzieci; 6) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp; 7) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 8) zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, o ile zapisy niniejszej SIWZ nie stanowią inaczej.
Kryt 0 CENA
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 16/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)