Zakup fotopułapki, ładowarki, baterii do fotopułapki, karty pamięci oraz kompletu akumulatorków do fotopułapki oraz kamery samochodowej – II przetarg
Publication date | 2016-12-07 |
End date | 2016-12-15 09:30:00 |
Instytucja | Gmina Sulechów |
Miejscowość | Sulechów |
Województwo | lubuskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 361138 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 349710004, 323332008 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej: 1) fotopułapki wraz z akcesoriami niezbędnymi do jej funkcjonowania (ładowarka, karta pamięci oraz akumulatorki), w skład którego wchodzą: a) fotopułapka: - matryca min. 12 MP - kąt widzenia min. 52o - wyświetlacz min. 2-calowy, 16,7M kolorów - o rozdzielczości zdjęć min.: - JPG 12MP = 4000x3000 - JPG 5MP = 2560x1920 - o rozdzielczości filmów min.: - AVI 1280x720: 20 klatek/s - AVI 640x480: 30 klatek/s - o czasie nagrania min. od 1 sek. do 60 sek. - działająca min. 3 miesiące na jednym komplecie baterii b) ładowarka akumulatorków pasujących do fotopułapki: - o zakresie napięcia: AC 100-240V, 50/60Hz - zapewniająca ładowanie całego kompletu akumulatorków do fotopułapki za jednym ładowaniem - pozwalająca ładować każdy akumulatorek niezależnie - posiadająca podświetlany wyświetlacz LCD z wskaźnikiem ładowania baterii osobno dla każdego kanału - posiadająca funkcję odświeżania akumulatorków pozwalającą na wydłużenie żywotności akumulatorków - posiadająca zabezpieczenia przed zwarciem, błędnym włożeniem akumulatorów oraz przegrzaniem c) komplet akumulatorków pasujących do fotopułapki i mających możliwość ponownego ładowania w ładowarce akumulatorowej: - akumulatorki niklowo-wodorkowe - pojemność minimalna: 2450 mAh - min. do 1500 cykli ładowania - pracujące w niskich temperaturach do -20st C d) karta pamięci - obsługiwana przez fotopułapkę - pojemność min. 32 GB - roboczy zakres temperatur: -25 - +70 °C - nieprzerwany zapis - zabezpieczenie przed zapisem - transfer danych min. klasa 10 2) kamery samochodowej wraz z akcesoriami niezbędnymi do jej funkcjonowania (ładowarka, karta pamięci oraz komplet przewodów), w skład zestawu wchodzą: a) kamera samochodowa: - minimalna rozdzielczość: 1296p - Odbiornik GPS: TAK - Zintegrowany głośnik: TAK - Zintegrowany mikrofon: TAK - Wyjście: HDMI - Przesłona obiektywu: F/2.0 - Kąt widzenia: 160 st. - Tryb fotograficzny: TAK - Minimalna rozdzielczość foto minimum: 4 Mpix - Dostępne rozdzielczości video minimum: 1920x1080p - Minimalny wyświetlacz 2.7´´ - Funkcja autostart: TAK - Minimalna pojemność baterii 130 mAh - sposób montażu: przyssawka - Interfejs w języku polskim: TAK b) karta pamięci - obsługiwana przez kamerę - pojemność min. 32 GB - roboczy zakres temperatur: -25 - +70 °C - nieprzerwany zapis: TAK - zabezpieczenie przed zapisem: TAK - zabezpieczanie nagrań przed skasowaniem: TAK - transfer danych min. klasa 10 c) ładowarka samochodowa pasująca do kamery samochodowej. 2. Fotopułapka będzie używana do monitorowania różnego rodzaju miejsc, w których może do-chodzić do wykroczeń lub przestępstw np. monitorowanie obiektów takich jak budynki mieszkalne, biurowe czy parkingi, inspekcję terenów leśnych pod kątem nielegalnego wywozu śmieci czy kradzieży drewna lub monitorowanie cmentarza pod kątem kradzieży. Kamera samochodowa będzie służyła do rejestrowania wszelkiego rodzaju wykroczeń. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 6. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Gmina Sulechów |
Ulica | Plac Ratuszowy |
Nr domu | 6 |
Miejscowosc | Sulechów |
Kod poczt | 66100 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | lubuskie |
Tel | 683 851 120 |
Fax | 683 854 686 |
bz@sulechow.pl | |
Adres strony url | www.bip.sulechow.pl |
Regon | 52676500000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | administracja samorządowa |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.bip.sulechow.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | pisemnie na adres Zamawiającego |
Czy podzielone na czesci | Nie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002 |
Numer referencyjny | BZ.271.65.2016 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 29/12/2016 |
Szacunkowa wart zam calosc | 1406.91 |
Waluta calosc | PLN |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Inne dokumenty niewymienione | 1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt III.3). |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących: 1) terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia – w przypadku: a) sytuacji wpływających istotnie na termin realizacji przedmiotu umowy, b) skrócenia terminu realizacji za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, 2) stawki podatku od towarów i usług w przypadku ustawowej zmiany stawek oraz w konsekwencji zmiany (podwyższenia lub obniżenia) kwoty brutto wynikającej z umowy, 3) zmian nazwy zadania numerów kont bankowych oraz działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej, 4) przedstawicieli stron. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. |
Kryt 0 | a) cena (brutto) oferty podana w PLN |
Kryt 0p | 60 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 15/12/2016 |
Godz skl | 09:30 |
IV 4 4 jezyki | Ofertę należy sporządzić w języku polskim. |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |