Dostawa oraz montaż nadstawek laboratoryjnych.

Publication date 2016-12-07
End date 2016-12-15 10:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 361168 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391800007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oraz montaż nadstawek laboratoryjnych. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu
o założenia określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych, zgodny z normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz parametrami technicznymi określonymi w Specyfikacji technicznej bezpośrednio do miejsc wskazanych w Harmonogramie dostaw stanowiącym załącznik do umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Ulica ul. Poniatowskiego
Nr domu 15
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-055
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 2083547
Fax 32 2083568
Email dzp@sum.edu.pl
Adres strony url www.sum.edu.pl
Regon 000289035
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Wpływ do kancelarii Zamawiającego, parter, pokój nr 11
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
Numer referencyjny RZP/PN/153/I/16
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia,Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a)Certyfikat systemu jakości, (np. PN-EN ISO 9001:2009) lub równoważne, dotyczący systemów zapewniania jakości w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i montowania oraz serwisowania mebli oraz sprzętu laboratoryjnego, wydany przez jednostkę akredytowaną w UE i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2087 z późn. zm.) b)Certyfikat na zgodność z normą PN EN 13150 lub równoważne – Stoły robocze dla laboratoriów – wymiary, wymagania bezpieczeństwa i metody badań wydany przez akredytowaną i upoważnioną do tego jednostkę certyfikującą uprawnioną do wydawania certyfikatów w tym zakresie c)Atest Higieniczny dla mebli laboratoryjnych potwierdzający, że wyroby oceniono pozytywnie pod względem higienicznym
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1)zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania przekazania miejsca realizacji dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym spowodowane przez tzw. siłę wyższą, np. pożar, zalanie itp. 2)wydłużenie terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez Producenta Wykonawcę, 3)zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia) ze względów losowych, zdrowotnych i innych, 4)poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy, zmiany technologii lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów, 5)zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, 6)zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą, 7)zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. W takim przypadku zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu Stron umowy. 8)przesłanki określone w art. 144 ustawy Pzp.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 15/12/2016
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)