DOSTAWA CZAJNIKÓW ELEKTRYCZNYCH ORAZ NISZCZAREK BIUROWYCH

Publication date 2016-12-07
End date 2016-12-15 12:30:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 361238 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 397100002, 301910004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa czajników elektrycznych oraz niszczarek biurowych, do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A – Pakiet nr 1 oraz załączniku nr 1B – Pakiet nr 2 do nin. specyfikacji.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
4. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 – Pakiet nr 1 oraz Pakiet nr 2.


Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa czajników elektrycznych oraz niszczarek biurowych, do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A – Pakiet nr 1 oraz załączniku nr 1B – Pakiet nr 2 do nin. specyfikacji.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
4. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 – Pakiet nr 1 oraz Pakiet nr 2.
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa czajników elektrycznych oraz niszczarek biurowych, do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A – Pakiet nr 1 oraz załączniku nr 1B – Pakiet nr 2 do nin. specyfikacji.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
4. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 – Pakiet nr 1 oraz Pakiet nr 2.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica os. Złotej Jesieni
Nr domu 1
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-826
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 126468502
Fax 126468930
Email aszwedyk@rydygierkrakow.pl
Regon 121188694
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny FORMA PISEMNA
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, Dziennik Podawczy
Numer referencyjny 380/ZP/2016
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 4. Dokumenty składające się na ofertę: a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji, b) szczegółową ofertę cenową (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 specyfikacji) – dla Pakietu 1, 2. c) Podpisany załącznik nr 1A oraz 1B odpowiednio dla Pakietu nr 1 oraz Pakietu nr 2. d) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji), e) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji, f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 11 lit. b), g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej), h) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. ulotka informacyjna, broszura reklamowa, aktualny katalog zawierający opis przedmiotu zamówienia, karta techniczna) – Pakiet 1, 2.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedawcy z zastrzeżeniem zapisów § 8 ust. 2 Umowy. 2. Kupujący przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie terminu wykonania Umowy, w szczególności w związkach z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Sprzedawcę, okoliczności od niego niezależnych. 3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości brutto Umowy i nie mogą być niekorzystne dla Kupującego. 4. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 90
Czy aukcja Nie
Data skl 15/12/2016
Godz skl 12:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)