| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów
|
| Ulica |
ul. Samorządowa
|
| Nr domu |
1
|
| Miejscowosc |
Radom
|
| Kod poczt |
26601
|
| Panstwo |
Polska
|
| Wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Tel |
48 367 36 21
|
| Fax |
48 367 36 73
|
| Email |
Anna.Szklarska@cpd.mofnet.gov.pl
|
| Internet |
http://www.cpd.mf.gov.pl/profil-nabywcy
|
| Adres strony url |
http://www.cpd.mf.gov.pl
|
| Regon |
14263627400000
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
inny:
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.cpd.mf.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa (pokój 405)
|
| Numer referencyjny |
PN/16/16/AAJU
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
7
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty – wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień
złożenia, oświadczenia i dokumentu potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia z postępowania (w
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niżej wymienione dokumenty
składa każdy z Wykonawców oddzielnie): 1) w odniesieniu do okoliczności określonych w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz przynależności do tej samej grupy kapitałowej dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o ile Wykonawca nie przesłał ich Zamawiającemu zgodnie z postanowieniem ROZDZIAŁ XV ust 3. 2) w odniesieniu do okoliczności określonych w art. art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia.
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy – Prawo
zamówień publicznych, w szczególności: 1) Strony są uprawnione do dokonania zmian o łącznej wartości
nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie oraz równocześnie nie
przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 dla usług i dostaw, 2)
Strony są uprawnione do wprowadzania do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane
w art. 144 ust. 1e ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Prawo
zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w
ustępach poniżej: 1.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty; 1.2.
niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z
wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy; 1.3. niezbędna jest zmiana Terminu realizacji Umowy w
przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie,
na które Strony nie miały wpływu; 1.4. powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla
Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie
powodujących zmiany Przedmiotu Umowy; 1.5. po zawarciu Umowy, gdy doszło do wydłużenia okresu
gwarancyjnego przez producenta; 1.6. w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności
tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w
przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy. 3. Wszelkie zmiany, zarówno istotne, które wraz z
warunkami ich wprowadzenia zostały przewidziane Umową lub których wprowadzenie możliwe jest zgodnie z
przepisami prawa, jak i nieistotne będą udokumentowane. Zmiana zostaje rozpoczęta przez zgłoszenie drugiej
Stronie wniosku o dokonanie zmiany. Wniosek o dokonanie zmiany zostanie przygotowany w formie pisemnej.
4. W przypadku złożenia przez Stronę wniosku o dokonanie zmiany druga Strona w terminie 3 dni od dnia
otrzymania wniosku przygotuje swoje stanowisko w zakresie proponowanej zmiany. 5. Wniosek o zmianę
powinien zawierać opis proponowanej zmiany wraz z uzasadnieniem jej celowości. 6. W przypadku zgłoszenia
kilku wniosków należy określić ich priorytet. 7. Zaakceptowany przez Przedstawicieli Wykonawcy i
Zamawiającego wniosek o dokonanie zmiany stanowi podstawę do dokonania zmiany Umowy poprzez zawarcie
stosownego aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności przez upoważnionych
reprezentantów Stron. 8. Złożenie i zaakceptowanie wniosku o dokonanie zmiany Umowy nie kreuje roszczenia
Wykonawcy o zmianę Umowy. 9. Zmiany Umowy w trybie aneksu do Umowy nie wymagają w szczególności
zmiana nazw/określonych Stron, siedziby Stron, Planów, zleceń, jak również osób odpowiedzialnych za realizację
Przedmiotu Umowy ze strony Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego. 10. Strony zobowiązane są do
informowania się wzajemnie o okolicznościach uzasadniających konieczność dokonania zmiany Umowy.
|
| Kryt 0 |
cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Data skl |
15/12/2016
|
| Godz skl |
10:00
|
| Termin |
on
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy uniewaznienie |
Tak
|