Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Słubicach z podziałem na 8 części, tj. Zadanie nr 1. Dostawa świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, Zadanie nr 2. Dostawa mięsa wieprzowego i wędlin, Zadanie nr 3. Dostawa mięsa drobiowego, Zadanie nr 4. Dostawa ryb mrożonych i wędzonych, Zadanie nr 5. Dostawa jaj, Zadanie nr 6. Dostawa artykułów ogólnospożywczych, Zadanie nr 7. Dostawa produktów mleczarskich, Zadanie nr 8. Dostawa warzyw, owoców i ziemniaków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załączniki od nr 2 do nr 9 do SIWZ.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa wieprzowego i wędlin, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załącznik nr 3 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa drobiowego, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załącznik nr 4 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załącznik nr 2 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa ryb mrożonych i wędzonych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa jaj, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załącznik nr 6 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów oogólnospożywczych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załącznik nr 7 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załącznik nr 8 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, owoców i ziemniaków, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załącznik nr 9 do SIWZ |
| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Zespół Szkół Technicznych im. inż.Tadeusza Tańskiego w Słubicach
|
| Ulica |
Al. Niepodległości
|
| Nr domu |
13
|
| Miejscowosc |
Słubice
|
| Kod poczt |
69100
|
| Panstwo |
Polska
|
| Wojewodztwo |
lubuskie
|
| Tel |
957 582 577
|
| Fax |
957 584 844
|
| Email |
sekretariat@zstslubice.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.zstslubice.edu.pl
|
| Regon |
21103839600000
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
administracja samorządowa
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zstslubice.edu.pl
|
| Czy podzielone na czesci |
Tak
|
| Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP wymienionego w pkt. VI SIWZ - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP wymienionego w pkt. VI SIWZ - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP wymienionego w pkt. VI SIWZ - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
|
| Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatku, lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Nie
|
| Kryt 0 |
najniższa cena
|
| Czy aukcja |
Nie
|
| Data skl |
19/12/2016
|
| Godz skl |
10:00
|
| Termin |
on
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy uniewaznienie |
Tak
|