Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Zespół Szkół Morskich w Kołobrzegu
|
Ulica |
ul. Krzysztofa Arciszewskiego
|
Nr domu |
21
|
Miejscowosc |
Kołobrzeg
|
Kod poczt |
78100
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
0-94 35180-82
|
Fax |
0-94 3517105
|
Email |
zsmor.sekretariat@wp.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zsmor.pl
|
Adres strony url |
www.zsmor.pl
|
Regon |
14479100000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zsmor.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsmor.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
01/01/201731/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie gospodarczym, przez co zamawiający rozumie aktualny wpis do odpowiedniej ewidencji, potwierdzający wykonywanie przez wykonawcę robót będących przedmiotem postępowania
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Posiadają kompetencje i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, przez co Zamawiający rozumie wykonanie przez wykonawcę co najmniej 5 dostaw, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości porównywalnej do będącej przedmiotem postępowania, z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te wykonane zostały należycie, przez które Zamawiający rozumie referencje lub inne równorzędne dokumenty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu.
2. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego dla Wykonawcy urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień publicznych na dostawy artykułów spożywczych będących przedmiotem niniejszego postępowania wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową ich realizację na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, przy czym Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonał minimum trzy dostawy o porównywalnej wielkości.
5. Zaświadczenie Inspekcji Sanitarnej lub inny równoważny dokument potwierdzający, że wykonawca zamówienia wdrożył zasady systemu HACCP lub, że spełnia wymogi sanitarne i stosuje zasady dobrej praktyki higienicznej.
6. Oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu środkami transportu gwarantującymi realizacje dostaw do Zamawiającego na własny koszt i ryzyko na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji.
7. Oświadczenie o pozostawaniu w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej prawidłową realizacje zamówienia na druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji.
8. Oświadczenie wykonawcy zamówienia, że dostarczane przez niego interesujące Zamawiającego asortymenty artykułów spożywczych produkowane są przez zakłady spełniające warunki sanitarne i pozostające pod stałym nadzorem służb sanitarnych, na druku stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. Jednocześnie zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania na życzenie takich zaświadczeń od podwykonawców zamówienia (np. producentów realizujących dostawy dla hurtowni).
9. Oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 wyżej cytowanej Ustawy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu jego warunków na druku stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji.
10. Odpis polisy ubezpieczenia w zakresie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, z rozszerzeniem na tzw. OC – produkt.
11. Zobowiązanie do przedłużenia ubezpieczenia w zakresie OC, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Minimalna liczba wykonawcow |
1
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
70.00
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
16/12/2016
|
Godz skl |
09:50
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|