Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych

Publication date 2016-12-07
End date 2016-12-16 09:50:00
Instytucja Zespół Szkół Morskich w Kołobrzegu
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 361658 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 31425003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: art. spożywcze różne w tym sypkie,
mięso i przetwory oraz drób i przetwory, nabiał, pieczywo i wyroby cukiernicze, warzywa i owoce, jaja, ryby, przetwory z ryb, artykuły mrożone.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zespół Szkół Morskich w Kołobrzegu
Ulica ul. Krzysztofa Arciszewskiego
Nr domu 21
Miejscowosc Kołobrzeg
Kod poczt 78100
Panstwo Polska
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 0-94 35180-82
Fax 0-94 3517105
Email zsmor.sekretariat@wp.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zsmor.pl
Adres strony url www.zsmor.pl
Regon 14479100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zsmor.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsmor.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Rodz zam D
Okres2c 01/01/201731/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie gospodarczym, przez co zamawiający rozumie aktualny wpis do odpowiedniej ewidencji, potwierdzający wykonywanie przez wykonawcę robót będących przedmiotem postępowania
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Posiadają kompetencje i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, przez co Zamawiający rozumie wykonanie przez wykonawcę co najmniej 5 dostaw, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości porównywalnej do będącej przedmiotem postępowania, z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te wykonane zostały należycie, przez które Zamawiający rozumie referencje lub inne równorzędne dokumenty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1. Aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu. 2. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego dla Wykonawcy urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień publicznych na dostawy artykułów spożywczych będących przedmiotem niniejszego postępowania wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową ich realizację na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, przy czym Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonał minimum trzy dostawy o porównywalnej wielkości. 5. Zaświadczenie Inspekcji Sanitarnej lub inny równoważny dokument potwierdzający, że wykonawca zamówienia wdrożył zasady systemu HACCP lub, że spełnia wymogi sanitarne i stosuje zasady dobrej praktyki higienicznej. 6. Oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu środkami transportu gwarantującymi realizacje dostaw do Zamawiającego na własny koszt i ryzyko na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 7. Oświadczenie o pozostawaniu w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej prawidłową realizacje zamówienia na druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. 8. Oświadczenie wykonawcy zamówienia, że dostarczane przez niego interesujące Zamawiającego asortymenty artykułów spożywczych produkowane są przez zakłady spełniające warunki sanitarne i pozostające pod stałym nadzorem służb sanitarnych, na druku stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. Jednocześnie zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania na życzenie takich zaświadczeń od podwykonawców zamówienia (np. producentów realizujących dostawy dla hurtowni). 9. Oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 wyżej cytowanej Ustawy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu jego warunków na druku stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji. 10. Odpis polisy ubezpieczenia w zakresie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, z rozszerzeniem na tzw. OC – produkt. 11. Zobowiązanie do przedłużenia ubezpieczenia w zakresie OC, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Minimalna liczba wykonawcow 1
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 70.00
Czy aukcja Nie
Data skl 16/12/2016
Godz skl 09:50
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)