1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów dezynfekujących, myjących, worków, środków do utrzymania czystości, papierów i ręczników dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części, zwane dalej ,,pakietami“(nr 1 - Preparaty do dezynfekcji narzędzi, rąk, ran i odkażania skóry nr 2 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni w tym kuchennych.nr 3 - Preparaty dezynfekcyjne i myjące do Centralnej Sterylizacji. nr 4 - Środki do mycia i konserwacji powierzchni. nr 5 - Czyściwo, worki, mydło. nr 6 - Pady do maszyn myjących, mopy, uchwyty do mopów.nr 7 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni o udokumentowanym działaniu sporobójczym w zakresie spor C.difficile.nr 8 - Środki czystościowe i artykuły gospodarcze ogólnego stosowania.nr 9 – Ręczniki do rąk, papier toaletowy)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.4.Dostawy odbywać się będą do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy.2. Częściowe dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia pisemnego(z uwzględnieniem faksu i poczty elektronicznej),wystawionego przez Zamawiającego.Termin realizacji umowy wynosi 20 miesięcy od dnia podpisania umowy.
OpisPreparaty do dezynfekcji narzędzi, rąk i odkażania skóry.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dostawy odbywać się będą do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy.2. Częściowe dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia pisemnego(z uwzględnieniem faksu i poczty elektronicznej),wystawionego przez Zamawiającego.Dostawy będą realizowane w terminie 20 miesięcy od daty podpisania umowyPreparaty do dezynfekcji powierzchni w tym kuchennych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dostawy odbywać się będą do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy.2. Częściowe dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia pisemnego(z uwzględnieniem faksu i poczty elektronicznej),wystawionego przez Zamawiającego.Dostawy będą realizowane w terminie 20 miesięcy od daty podpisania umowyPreparaty dezynfekcyjne i myjące do Centralnej Sterylizacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dostawy odbywać się będą do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy.2. Częściowe dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia pisemnego(z uwzględnieniem faksu i poczty elektronicznej),wystawionego przez Zamawiającego.Dostawy będą realizowane w terminie 20 miesięcy od daty podpisania umowyŚrodki do mycia i konserwacji powierzchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dostawy odbywać się będą do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy.2. Częściowe dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia pisemnego(z uwzględnieniem faksu i poczty elektronicznej),wystawionego przez Zamawiającego.Dostawy będą realizowane w terminie 20 miesięcy od daty podpisania umowy.Czyściwo, worki, mydło.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dostawy odbywać się będą do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy.2. Częściowe dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia pisemnego(z uwzględnieniem faksu i poczty elektronicznej),wystawionego przez Zamawiającego.Dostawy będą realizowane w terminie 20 miesięcy od daty podpisania umowy.Pady do maszyn myjących, mopy, uchwyty do mopów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dostawy odbywać się będą do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy.2. Częściowe dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia pisemnego(z uwzględnieniem faksu i poczty elektronicznej),wystawionego przez Zamawiającego.Dostawy będą realizowane w terminie 20 miesięcy od daty podpisania umowy.Preparaty do dezynfekcji powierzchni o udokumentowanym działaniu sporobójczym w zakresie spor C.difficile. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dostawy odbywać się będą do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy.2. Częściowe dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia pisemnego(z uwzględnieniem faksu i poczty elektronicznej),wystawionego przez Zamawiającego.Dostawy będą realizowane w terminie 20 miesięcy od daty podpisania umowy.Środki czystościowe i artykuły gospodarcze ogólnego stosowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dostawy odbywać się będą do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy.2. Częściowe dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia pisemnego(z uwzględnieniem faksu i poczty elektronicznej),wystawionego przez Zamawiającego.Dostawy będą realizowane w terminie 20 miesięcy od daty podpisania umowy.Ręczniki do rąk, papier toaletowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dostawy odbywać się będą do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy.2. Częściowe dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia pisemnego(z uwzględnieniem faksu i poczty elektronicznej),wystawionego przez Zamawiającego.Dostawy będą realizowane w terminie 20 miesięcy od daty podpisania umowy. |
| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
| Ulica |
ul. Limanowskiego
|
| Nr domu |
-
|
| Miejscowosc |
Ostrów Wielkopolski
|
| Kod poczt |
63-400
|
| Panstwo |
Polska
|
| Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Tel |
625 951 118
|
| Fax |
627 362 909
|
| Email |
zamowienia@szpital.osw.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital.osw.pl,
|
| Regon |
31418700000
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
podmiot prawa publicznego
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.osw.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.osw.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy złożyć w formie pisemnej
|
| Czy podzielone na czesci |
Tak
|
| Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Limanowskiego 20/22, 63-400 Ostrów Wielkopolski, sekretariat
|
| Numer referencyjny |
FDZP.226.30.2016
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
20
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Do oferty należy dołączyć:załącznik do siwz nr 2- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Dopuszcza się dołączenie do ofert katalogów elektronicznych
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Tak
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Nie
|
| Kryt 0 |
cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Czy aukcja |
Nie
|
| Data skl |
20/12/2016
|
| Godz skl |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| Termin |
on
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|