Dostawa artykułów spożywczych w 2017 roku

Publication date 2016-12-08
End date 2016-12-19 09:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni
Miejscowość Cegłów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 361819 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151000009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w 2017 roku (5 pakietów). W asortymencie i ilościach opisanych w załącznikach nr 1A-1E do SIWZ. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, transportem własnym Wykonawcy. Dopuszcza się po akceptacji Zamawiającego zmianę wielkości (pojemności) opakowań pod warunkiem, że różnica nie będzie większa niż 20% opakowania, z zachowaniem po przeliczeniu ceny jednostkowej za kilogram czy litr, wskazanych w zamówieniu ilości.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest m.in. olej, budyń, cukier, mąka, kasza, makaron, jaj kurze, mleko, sery, majonez, jogurt naturalny, filet rybny z morszczuka, konserwa rybna w pomidorach i śledź matijas, makrela wędzona, mrożone: pyzy, kluski, pierogi, uszka, warzywa itp. Szczegółową wielkość zamówienia określa załącznik 1A do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest m.in. bułka tarta, chleb baltonowski, graham, razowy, bułka wrocławska (pieczywo krojone i zafoliowane), bułeczki, paszteciki nadziewane itp.Szczegółową wielkość zamówienia określa załącznik nr 1 B do SIWZ.Przedmiotem zamówienia są m.in. pączki, drożdżówki, jagodzianki oraz ciasta itp. Szczegółową wielkość zamówienia określa załącznik 1C do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest m.in.boczek, golonka, łopatka, szynka, płuca wieprzowe, flaki, udziec wołowy oraz kiełbasa, pasztet wieprzowy, pasztetowa, boczek wędzony, szynka wędzona, drobiowe: piersi, uda, wątroba, żołądki, skrzydła, serca itp. Szczegółową wielkość zamówienia określa załącznik 1 D do SIWZ.Przedmiotem zamówienia są m.in. cebula, czosnek, kapusta, marchew, ogórki, pory, jabłka, pomidory, truskawki, arbuz, mandarynki, cytryny, pomarańcze, ziemniaki jadalne o średnicy 6-8 cm pakowane w workach siatkowych po 15 kg itp.; bez uszkodzeń mechanicznych, pozbawione chorób i szkodników. Szczegółową wielkość zamówienia określa załącznik 1E do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni
Miejscowosc Cegłów
Kod poczt 05319
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 025 757-02-03 w. 134
Email dps_mienia@post.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.dpsmienia.home.pl
Adres strony url www.dpsmienia.home.pl
Regon 71165654600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.dpsmienia.home.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsmienia.home.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, posłaniec, osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej św.Józefa, Mienia 94, 05-319 Cegłów
Numer referencyjny DG.252.2.2016
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej realizację zamówienia. Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; e) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; f) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp; g) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp; h) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy. Zmiana taka nastąpić może na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a powodują one, że wykonanie zamówienia nie leży już w interesie publicznym. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia określonego w umowie w sprawie zamówienia publicznego na skutek ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Dla pakietu "Warzywa i owoce" - załącznik nr 1E do SIWZ jako bazę cenową przyjmuje się średnią cenę warzyw i owoców z dnia złożenia zamówienia wskazaną na stronie internetowej Warszawskiego Rolno - Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze, z wyjątkiem ceny arbuza wskazanej na stronie internetowej Sandomierskiego Ogrodniczego Rynku Hurtowego. Zmiana ceny wskazanej w ofercie będzie następowała na skutek zmiany cen Warszawskiego Rolno - Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze www.bronisze.com.pl lub w przypadku arbuza na skutek zmiany cen Sandomierskiego Ogrodniczego Rynku Hurtowego S.A. www.gieldasan.pl - zgodnie z wysokością tej zmiany i po zastosowaniu upustu z oferty, który jest stały przez okres trwania umowy. 4. W uzasadnionych przypadkach zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych asortymentów dostawy przy zastosowaniu jednostkowych cen z oferty.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 19/12/2016
Godz skl 9:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)