Dostawa oprogramowania wspomagającego centralizację rozliczeń podatku VAT w ramach realizacji projektu pn. „Budowa systemu informacyjno – komunikacyjnego w Gminie Łask”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Publication date 2016-12-08
End date 2016-12-16 10:30:00
Instytucja Gmina Łask
Miejscowość Łask
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do przygotowywania deklaracji podatkowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 361866 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 484120009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oprogramowania wspomagającego centralizację rozliczeń podatku VAT w ramach realizacji projektu pn. „Budowa systemu informacyjno – komunikacyjnego w Gminie Łask”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę systemu back-office o moduły odpowiadające za centralizację podatku VAT w skali gminy oraz modułu umożliwiającego stosowanie podpisu typu faksymile.
3. Zamawiający nie dysponuje prawami do modyfikacji obecnie użytkowanego oprogramowania Mdok oraz KSAT2000i. Oprogramowanie to nie posiada również dedykowanych do współpracy z zewnętrznymi systemami uniwersalnych interfejsów wymiany danych. Wszelkie prace polegające na modyfikacji, dostosowaniu, integracji obecnie użytkowanego oprogramowania muszą być zawarte w cenie oferty.
4. Do oferty należy załączyć opis oferowanego rozwiązania obejmujący elementy wskazane w instrukcji stanowiącej część VI załącznika nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Łask
Ulica ul. Warszawska
Nr domu 14
Miejscowosc Łask
Kod poczt 98100
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel 436 768 300
Fax 436 768 388
Email um@lask.pl
Adres strony url http://lask.pl/
Regon 73093451300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Projekt "Budowa systemu informacyjno-komunikacyjnego w Gminie Łask" jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://lask.pl/archiwum/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://lask.pl/archiwum/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oświadczenia i dokumenty składane jako część lub uzupełnienie oferty przekazywane są w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Łasku, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask, parter – sala 100 Biuro Obsługi Interesanta
Numer referencyjny OOG.131.2.2016
Rodz zam D
Okres2c 24/03/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej jedną dostawę obejmującą swoim zakresem dostarczenie i wdrożenie systemu informatycznego obejmującego obszar finansowo-księgowy o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto. W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego. Jeżeli załączony wykaz wykonanych dostaw będzie potwierdzać ich wartość w walucie innej niż złoty, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na złote wg średniego kursu NBP z dnia, w którym zamówienia zostały ukończone. W przypadku, gdy w przedstawionym wykazie wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej, niż złoty, Zamawiający dokona przeliczenia na złote wg kursu średniego NBP na dzień, w którym dostawy i usługi zostały ukończone.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnego na dzień złożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych dowody potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dotyczy to również wspólników spółki cywilnej.
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej formie lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 84 1240 3288 1111 0000 2807 7394. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą w jednym opakowaniu (oryginału prosimy nie złączać trwale z formularzem ofertowym). 5. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wzór umowy stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W jej treści, która nie podlega negocjacjom, podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowień umowy. Dopuszcza się ponadto w porozumieniu z wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym istotnych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla Zamawiającego.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 16/12/2016
Godz skl 10:30
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)